De Duc is dood, maar kan gereanimeerd worden ;(

Biposto

Die hard MF'er
28 jun 2002
412
0
Den Haag
Alles even op een rijtje...

Biposto koopt na afwezigheid van 1,5 jaar een R1.
R1 wordt gestolen.
Biposto koopt 996.
Koekblik vliegt door toedoen van ANWB in de fik.
Biposto gaat bijna dood op de 996.
Koekblik is gefixt en wordt 2 dagen later gerampaneerd door Bosnische Ambassade.
Biposto zijn ketting breekt met 240.

[me]Biposto is zwaar de lul want zijn Fu)#@($&*#)($&ing carterpan is gescheurd. [/me]

Volgens mij heb ik GOD al jaren niet meer uitgescholden, zou de DUIVEL boos op me zijn :? .

Een nieuw onderblok kost mij € 2000,- Plus maakloon en rotzooi kom ik op :r :r :r

Iemand een Ducati Biposto 996 uit \'99 met alle boekjes en sleutels en blablabla kopen ? Carbon her en der.... En een hele bijzondere ONE OF A KIND scheur in de carterpan |( . Pfffffff ik word hier zo moe van he...
 
Nope niet allrisk verzekerd..... Van je fouten moet je leren zegt men.

Ik wou hem niet allrisk verzekeren omdat ik het onzin vind om voor diefstal te betalen. Nadat mijn R1 is gestolen heb ik daar zo mee rond gelopen, dat heeft echt heel mijn zomer verneukt en alsnog een stempel achtergelaten. Dus vond ik het een beetje onzin om tegen diefstal te verzekeren. Nou nooit meer dus he.

De volgende motor verzeker ik nog tegen ontvoering door buitenaardse wezens.

Ik weet nog niet hoe en wat ;( . Ik wou juist net dat ding verkopen zodat ik een aangepaste bus voor Donèll (gehandicapt zoontje) kon kopen. Dat wordt nu dus weer effe met een half jaar verschoven |( . Het is toch niet te geloven man, ik vond het deze 24 dagen al te goed gaan. Dat kon gewoon niet, ik heb gelijk :X .
 
Ik wou hem niet allrisk verzekeren omdat ik het onzin vind om voor diefstal te betalen. Nadat mijn R1 is gestolen heb ik daar zo mee rond gelopen, dat heeft echt heel mijn zomer verneukt en alsnog een stempel achtergelaten.

Lijkt me dat je na diefstal van je vorige motor toch meer geneigd bent om je volgende motor ook tegen diefstal te verzekeren :?
Maar het blijkt k*t voor je.
 
Da\'s mooi klote.
Kun hem niet top om ruilen tegen
iets anders,kun je toch blijven rijden.
Die van jou zal toch nog wel het nodige
waard zijn lijkt mij.
 
Klote man.

Kost alleen dat carter al 2000 euro? Of moet er dan meer vervangen? Ander is het nog enigszins te overzien, nieuw carter en ombouwen die zooi. Ook niet goeiekoop natuurlijk, maar toch.

Shit man wat een pech heb jij...\ '(
 
Niet tegen diefstal omdat ik mijn motor NOOOOOOOOOOOIT meer onbeheerd achterlaat. Zelfs tijdens tanken zet ik hem tegen een paal vast zodat ik kan betalen.

Voor de rest kan ik jullie ook nog niets melden. Ik heb morgen pas tijd. Hij staat nu bij SAFE Zoetermeer, dus ik ga daar maar es kijken wat er allemaal aan de hand is :( . Maar hij kan in elk geval niet zomaar gerepareerd worden. Er moet gewoon een nieuw onderblok op ;(

Maaruh, alstie allrisk was vezekerd zou dit wel gedekt worden?
 
Dit is echt beroerd, helemaal voor je privé gebeuren. Hoop dat je het snel voor elkaar krijgt wat betreft die bus. En ook die motor al is dat minder belangrijk lijkt me
 
Maaruh, alstie allrisk was vezekerd zou dit wel gedekt worden?


ik betwijfel het...

ik zou eerder de NIMAG of wat dan ook is bij de duccies als optie zien.

en goed rondbellen voor andere opties, bv biggelaar... wellicht heeft die een goedkopere oplossing. tweedehands cartertje enz enz...
 
Niet tegen diefstal omdat ik mijn motor NOOOOOOOOOOOIT meer onbeheerd achterlaat. Zelfs tijdens tanken zet ik hem tegen een paal vast zodat ik kan betalen.

Voor de rest kan ik jullie ook nog niets melden. Ik heb morgen pas tijd. Hij staat nu bij SAFE Zoetermeer, dus ik ga daar maar es kijken wat er allemaal aan de hand is :( . Maar hij kan in elk geval niet zomaar gerepareerd worden. Er moet gewoon een nieuw onderblok op ;(

Maaruh, alstie allrisk was vezekerd zou dit wel gedekt worden?

Eigen gebrekschade is niet verzekerd. Als je als gevolg daarvan een botsing krijgt is die gevolgschade wel verzekerd. Dus eigenlijk zou jij er in dit geval weinig aan gehad hebben. De blokschade en ketting zou voor jou rekening blijven.
 
Soms zit het mee en soms zit het tegen....

Maar dit is wel heel ernstig. :(

Hoe oud was de ketting? Zit er misschien garantie oid op? Misschien kun je iets bij de dealer claimen (foutief onderhoud of zo). Zal wel niet, maar voor dit bedrag altijd te proberen. Kun je het eventueel op een akkoordje gooien. Hij de helft, jij de helft?
 
Hoe oud was de ketting? Zit er misschien garantie oid op? Misschien kun je iets bij de dealer claimen (foutief onderhoud of zo). Zal wel niet, maar voor dit bedrag altijd te proberen. Kun je het eventueel op een akkoordje gooien. Hij de helft, jij de helft?

Nope onderhoud kan ik niet op hem gooien. Ik ben het eigenlijk wel een beetje gewend. Ik heb altijd pech met geld, alles gaat kapot wanneer ik het niet kan hebben. MAAR ik moet zeggen, hoeveel geld het ook kost, ik ben er tot op heden echt HEEEEEL GOED vanaf gekomen. Kijk maar naar dit geintje. Als het zo een schade aan mijn blok kan veroorzaken, kun je nagaan wat het met mijn been had kunnen doen. En daarom heb ik op al mijn motoren carbon housing rond de ketting 8-) .

Ik baal goed en dank jullie voor het medeleven. Maar ik heb geleerd om naar de andere kant te kijken.
- Mijn RF600R was total, ik had geen ene kras, stapte zo af tijdens de lancering.
- R1 ook total, ik had alleen een gescheurde jas... Ok en een voetstep in me enkel, maar dat is detail. Heb er behalve litteken niets aan over gehouden.
- Nu de Duc, ik had echt dood moeten zijn en anders was het wel gebeurd omdat ik onderweg was naar Duitsland.

Dit is een duur leven... en toch ben ik er blij mee (het leven that is...)

Ik hou het voorlopig even voor gezien. Als ik iemand vind verkoop ik dat ding gewoon zo, lukt het niet.... Dan maar maken en alsnog per direct in de verkoop. Kheb het nu even gehad man, kben moe en heb (ook financieel) effe rust nodig :Z
 
Laatst bewerkt:
Neem eens contact op met DucParts in Zwolle.
Zij doen aan schade Ducs, 2e handsonderdelen etc.
Eigenaar heet Marc Veld
Telfordstraat 16
8013RM Zwolle
Tel: 038-4604233
Fax 038-4604234
GSM 06-53124795
 
jammer is\'t alleen de carter dat gescheurt is, kan je misschien laten lassen...


moet je ervoor hebben?
 
Hoeveel pech kan je hebben.... ;(
Vind het alleen niet zo slim om hem naar safe te brengen.
Wilden mij een x oplichten met een kutsmoes.... mijn Duc is in onderhoud bij
Biggelaar :} Bij safe zal je mij NOOIT meer zien. Wens je veel sterkte toe en hopelijk heb je de pech voor de eerste 10 jaar wel gehad.
 
Hij staat nu bij SAFE Zoetermeer, dus ik ga daar maar es kijken wat er allemaal aan de hand is :( .
Maaruh, alstie allrisk was vezekerd zou dit wel gedekt worden?
Heb je al contact opgenomen met van den Biggelaar in Oisterwijk (NB)? Misschien wat ver weg voor je, maar dat was altijd HET ducatiadres. IK denk dat veel jongens van de Baars daar ook regelmatig komen.


Wel zwaar K met peren! Veel succes.
 
Alles even op een rijtje...

Biposto koopt na afwezigheid van 1,5 jaar een R1.
R1 wordt gestolen.
Biposto koopt 996.
Koekblik vliegt door toedoen van ANWB in de fik.
Biposto gaat bijna dood op de 996.
Koekblik is gefixt en wordt 2 dagen later gerampaneerd door Bosnische Ambassade.
Biposto zijn ketting breekt met 240.

[me]Biposto is zwaar de lul want zijn Fu)#@($&*#)($&ing carterpan is gescheurd. [/me]

Volgens mij heb ik GOD al jaren niet meer uitgescholden, zou de DUIVEL boos op me zijn :? .

Een nieuw onderblok kost mij € 2000,- Plus maakloon en rotzooi kom ik op :r :r :r

Iemand een Ducati Biposto 996 uit \'99 met alle boekjes en sleutels en blablabla kopen ? Carbon her en der.... En een hele bijzondere ONE OF A KIND scheur in de carterpan |( . Pfffffff ik word hier zo moe van he...
Vraagprijs :? ...wel kapot natuurlijk ;)
 
da\'s balen zeg.

En dan te bedenken dat een lullig carterbeschermbeugeltje van €5 je een hoop ellende had kunnen besparen.

[me]edraket rijdt dus al vanaf het begin met zo\'n beugeltje en heeft ook met 160 een gebroken ketting gehad, wat hem een paar gulden voor een nieuwe schakel kostte.[/me]
 
De vraagprijs met schade is € 10.500.= Staat bij zijn signature. Zeker mazzel gehad dat die ketting niet door je been heenvloog ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan