De echte motorrijder?

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp

Een tijdje geleden was er een enquete op motornet.nl en de vraag was:

Wanner ben je een echte motorrijder.

En vervolgens wat antwoorden, ik dacht dat een echte biker ook op zijn motor naar het werk moest gaan. Dat deed ik ook, gewoon zo veel mogenlijk rijden!

Nu heb ik een andere baan, in het centrum van Rotterdam, 15 min. fietsen. Juist ja, op de fiets naar het werk. Dus niet meer op de motor. Waarom? Omdat de afstand gewoon veel te klein is. Dat is slecht voor het fietsje. Dus nu laat ik mijn motor staan omdat het anders zonde is i.v.m. slijtage e.d. Dit doe ik omdat ik gek ben op mijn fiets. Dus ben ik een echte motorrijder, maar ook weer niet. Ik rij nu louter nog maar in het weekend.

Conclusie: een motorrijder ben je met je hart en niet met de hoeveelheid gemaakte kilometers.
 
Ik ben vanaf mijn 4e gek op motoren en had pas een half jaar geleden geld om mijn rijbewijs te halen.

Maar ik denk gewoon dat een echte biker iemand is die gek is van motoren en er zoveel mogelijk tijd aan besteed.
 
Okies.. wordt het natuiurlijk wel weer een stuk moeilijker om iemand in een vakje te stoppen he want ik ga jouw hart en nieren toch niet eerst effe dissecteren om je bij echt of nep te kunnen indelen.
 
dan ben ik geen echte biker want nooo way dat ik zoveel mogelijk tijd met me fiets wil doormaken.
Heb nog wel leukere dingen in't leven.. of althans.. dat zou'k wel willen :)
 
yep, da's duidelijk, ik ben geen echte biker..
moet'k nu bij JW in de hoek gaan staan? })
 
hihi...dan ben ik per bovenstaande reply`s dus een ECHTE motorrijder :)

Ik leef voor m`n wijfie (motor dus) zeg altijd dank-je-wel als ik (ehh WE bedoel ik) iemand vet afgedroogt heb(ben) of net een lekker ritje achter de rug hebben, geef d`r altijd SuperPlus en altijd een hoesje als ze naar bed gaat.

moet wel toegeven dat het een hoop geld kost....maar dat is een vriendin ook :D


OHHHH BOEHOE..... ik heb geen leven ;)
 
Als je van je vriendin moet kiezen tussen haar en je motor is je relatie toch al niet gezond.(tm)

 
Zet mij ook maar bij de echte dan.... Mijn schatjes zijn echt alles voor me. Kheb er nu dus ook twee... ik kan gewoonweg niet scheiden van mijn grote liefde de FZR, ook het krijgen van een nieuwe liefde ( de R1.) verandert daar niks aan.....

Hopelijk leest mijn vriendin dit niet :P
 
Een echte motorrijder is gewoon iemand die plezier heeft in het rijden en het niet doet om op te vallen; ik ben geen echte rijder maar ik ben ook nog geen 18 :(
 

:P mooi hoor, iedereen een andere mening. Ik denk niet dat de motorrijder in een hokje gestopt kan worden. Dus hoeven JW en Pooh niet in de hoek te staan. Of je een echte bent bepaal je gewoon zelf.


 
Motorrijders kun je zeker niet in één hokje stoppen. Iedereen beleeft het motorrijden anders dan een ander.

Voor mij is iedereen die met plezier motor rijdt een echte motorrijder!

(als je niet met plezier motor rijdt ben je dom bezig)
 
Ik ben van de week boodschappen gaan doen met een grote rugzak.
Dat is geen doen, zeker niet met dat bier in de tas.
Maar wel elke dag naar mn werk ermee.
 
Nu heb ik een andere baan, in het centrum van Rotterdam, 15 min. fietsen. Juist ja, op de fiets naar het werk. Dus niet meer op de motor.

die forens-motorrijders zijn vaak enorme dodo's, van die uit de oto gevallen types.
Als ik per ongeluk rond de spits op me brommer zit verbaas ik mij over de grote aantalen motoren die voor een stoplicht in de (langste) rij achteraan blijven staan...
Tja, als je jaran lang in de file geconditioneerd bent, rammel je dat er niet 123 uit...
Boeit me niet wat een echte motorrijder zou moeten zijn... iemand die daarop zijn gelijk wil halen moet wel heel onzeker zijn.

Ik ben een echte... maar een slechte })
 
Als ik per ongeluk rond de spits op me brommer zit verbaas ik mij over de grote aantalen motoren die voor een stoplicht in de (langste) rij achteraan blijven staan...

Mag dat niet dan? ;) Rij nog niet zo lang, maar ik sluit de eerste tijd wel mooi achteraan aan. Als ik wat meer ervaring heb, ga ik zonder problemen erlangs en vooraan staan. Is ook een kwestie van leren omgaan met de omgeving. En je medeweggebruikers

_________________
Motorrijbewijs sinds 11 mei 2001. Ben druk op zoek naar m'n eerste fiets... Rij nu tijdelijk op een http://www.bikepics.com/honda/cmx250/86/ (Honda Rebel 250). Vrrrrrrrrrrrooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeem!!!

[ Dit Bericht is bewerkt door: Skoezie op 2001-06-07 12:35 ]
 
Denk dat je gewoon een beetje poep moet hebben aan de automobilisten, dat heb ik n.l. wel gewoon. Kan ik niet tussen de rijen door voor een stoplicht, dan er maar langs over het fietspad. })
Geen enkel probleem hoor 8-)
 
Denk dat je gewoon een beetje poep moet hebben aan de automobilisten, dat heb ik n.l. wel gewoon. Kan ik niet tussen de rijen door voor een stoplicht, dan er maar langs over het fietspad. })
Geen enkel probleem hoor 8-)

Foei! ;) Fietspad heb ik zelf ook al ontdekt. Als ik via het fietspad kan, ga ik niet eerst 3 kilometer omrijden om op de plaats van bestemming te komen. Lekker makkelijk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan