De echte motorrijder

Boefje

MF veteraan
Donateur
28 jan 2002
8.831
594
Wat is voor jullie de echte motor rijder....???

- de dagelijkse rijder.
- de sleutelaar, die zijn eigen bike fixed.
- de kerel met de lada en HD
- De man met nep Harley en mid life crisis
- De racer.
- De kerel die alleen op zijn achter wiel rijdt.
- Degene die in 5 uur naar Z-framkrijk rijdt..
- etc. etc
 
:^

[edit]
degenie die elke dag met zijn fiets in de weer is en een passie heeft voor alles wat met motoren te maken heeft... :)
[/edit]

 
Laatst bewerkt:
Dat mag ieder voor zich uitmaken, je kan het niet aan het aantal km. af laten hangen. Niet iedereen heeft even veel tijd. Of wat dan ook. Een echte motorrijder is de man / vrouw die het heerlijk vind en genieten kan als een kind van <16 als hij een stoppie maakt, een wheelie trekt of gewoon een dijkje af tuft. :)
 
Elke motorrijder behalve de terrasjes-motorrijders die \'m voor de show hebben.
En de mensen die een ouwe rotte motor kopen omdat ze geen geld hebben voor een auto, maar wel liever auto willen rijden dan motor, dat zijn ook geen echte ;)
 
en wat voor categorie val jij ??? plak ik hem er gelijk tussen..

voor mij is het in ieder geval, de hobbiest, die het liefst na het toeren zijn motor in de woonkamer zet om er lekker aan te sleutelen...

Dat of de HD\'er met lada, blijft toch het prototype motorrijder voor mij... (ik heb het niet over die opgepoetste, 1 dag per jaar rijdende, terras machines)

Al heb ik respect voor de mensen die het op die manier doen, beter dat dan met je vrouw mee naar de antiek handel.... :)
 
Nee na het sleutelen en poetsen in de woonkamer anders krijgt ze het koud en dan krijgt ze misschien griep en dan rijdt ze wat minder...


En dat willen we niet toch...

weer huiskamervulling i.p.v. boekenkast
 
de HD rijder moet wel naar elke toer sleutelen.. :)
daarna in zn lada onderdelen halen - is dus 1
soort rijder........
 
Iemand die (veel) plezier heeft in rijden!

Heb dus maar op midlifecrisis figuren gestemd :+
kan ik altijd wel om lachen.
 
Ik heb gekozen voor de HD en Lada..

Motor voor \"normaal\" vervoer en de Lada (station)omdat een auto soms toch wel verrekte handig is om die kast bij de Ikea in te douwen....

Als je dan toch een auto voor erbij koopt, koop dan een Lada, dan hou je zoveel mogelijk geld over voor de motor ;)

Enneh met een Lada kun je ook wel lol hebben ;)

00_elentrex_01.jpg
 
Mensen die dagelijks met hun openliggende HD op het achterwiel rijden of zo :?

Iedereen die motorrijdt is een motorrijder. \"Echte motorrijders\" maakt onderscheid, lijkt me niet de bedoeling.

Overigens: HD-rijders zeggen dat er motorrijders en HD-rijders zijn. Met dat onderscheid ben ik het wel eens :j
 
als je een motor hebt en je rijd er mee dan ben je voor mij een motorrijder, iig geen automobilist op dat moment :+
 
Mijn \'intepretatie\' van een echte motorrijder staat er helaas niet bij.

Iemand die voor zijn eigen plezier motor rijdt, niet om anderen een plezier te doen (lees: vrienden/kennissen)
 
Volgens Het Woordenboek der Nederlandsche Motorrijders Taal Online :

Echte Biker:
begrip m/v., Houdt zijn/haar barbeknoei boven een oude achterband, die middels een burn-out in de hens gestoken is. Natuurlijk levert dat walmende rookwolken op, maar dat zijn ze in Oostelijk Nederlandt wel gewend (ik heb er vroeger verkering gehad, dus ik kan het weten). Wat betreft de smaak echter, en nogmaals, tot u spreekt een man van ervaring, daaraan is het metafysisch onmogelijk enige vorm van gewenning te ontwikkelen. (Alwob)

Echte Motorrijder:
zelfst.nw., Een mooi dansend lichtje dat vrolijk heen en wier zwiert over de weg is een motor. Ieder ander licht is een blik of iemand die blik had moeten blijven rijden. (Magnabagger).
Motor die verpopt is en eindelijk een Imago is geworden, na jaren larve te zijn geweest (Bonzo).
Rijdt een total-lossje

:z
 
Volgens Het Woordenboek der Nederlandsche Motorrijders Taal Online :

Echte Biker:
begrip m/v., Houdt zijn/haar barbeknoei boven een oude achterband, die middels een burn-out in de hens gestoken is. Natuurlijk levert dat walmende rookwolken op, maar dat zijn ze in Oostelijk Nederlandt wel gewend (ik heb er vroeger verkering gehad, dus ik kan het weten). Wat betreft de smaak echter, en nogmaals, tot u spreekt een man van ervaring, daaraan is het metafysisch onmogelijk enige vorm van gewenning te ontwikkelen. (Alwob)

Echte Motorrijder:
zelfst.nw., Een mooi dansend lichtje dat vrolijk heen en wier zwiert over de weg is een motor. Ieder ander licht is een blik of iemand die blik had moeten blijven rijden. (Magnabagger).
Motor die verpopt is en eindelijk een Imago is geworden, na jaren larve te zijn geweest (Bonzo).
Rijdt een total-lossje

:z

OMG Magnabagger en Bonzo.. dat zijn toch die gasten van nl.motorfiets... Dat vind ik zo\'n stelletje -- hoe zeg je dat netjes -- nare mensen...
Dat hele nl.motorfiets is een clubje dat vooral andere mensen buiten de deur wil houden...

Disclamer: dit is uiteraard mijn eigen humble opinion en ik heb de laatste jaren niet meer in nl.motorfiets gekeken omdat ik mijn energie niet wil verspillen. Misschien is het ondertussen beter.
 
OMG Magnabagger en Bonzo.. dat zijn toch die gasten van nl.motorfiets... Dat vind ik zo\'n stelletje -- hoe zeg je dat netjes -- nare mensen...
Dat hele nl.motorfiets is een clubje dat vooral andere mensen buiten de deur wil houden...

Disclamer: dit is uiteraard mijn eigen humble opinion en ik heb de laatste jaren niet meer in nl.motorfiets gekeken omdat ik mijn energie niet wil verspillen. Misschien is het ondertussen beter.

Geen idee eigenlijk, ben er gisteren toevallig op verzeild geraakt toen ik iets heel anders aan\'t zoeken was. Staan wel leuke \"omschrijvingen\" tussen :)
 
Ter verduidelijking nl.motorfiets is een nieuwsgroep. Deze nieuwsgroep bestond al voordat dit soort flitsende php forums bestonden...

En toen waren het ook al eikels ;)

luiemotorfiets.nl of .com is ook van een van die gasten.
 
Mijn definitie van echte motorrijder: iemand die plezier heeft in het motorrijden.

Ik voel mezelf een echte motorrijder, en als iemand het daar niet mee eens is en mij een mietje vindt als ik niet met sneeuw/harde regen/hagel enzo rij, dan interesseert mij dat niks.
 
Terug
Bovenaan Onderaan