De "echte" motorrijder ?

  • Onderwerp starter Anoniempje728
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje728

Guest
N.a.v het o grote zwaai topic ,werd mij verweten dat ik (na 40j:]) ,toch geen echte motorrijder ben ,omdat ik sinds een jaar of 10 niet meer :W
Graag zou ik een definitie zien van t echte motorrijder zijn ,want ik ben diep verdrietig .zelf heb ik respect voor ieder motorrijder,
als ze maar een rbw hebben ben ik tevreden ,
hoe iemand gekleed of rijd ,of de hele motor versiert met lampjes en camera s,brulpijp en rijstijl etc,t zal mij een zorg zijn .
dat is voor mij de vrijheid die hoort bij het motorrijden.
maar schijnbaar heb ik het mis .graag nadere info e.d ,
shoot!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou begot ni weten wat een echte motorrijder is. Voor mij is dat iemand die met anderen rekening houd in t verkeer en verder plezier beleeft aan zn hobby. Gisteren eentjegezien in de Ardennen met een pak van paashaas en oren op en helm gekleefd (Ik zweer dat t waar is !) en die zat op n moto dus voor mij hoort die er ook bij. Ik ga er niet naast rijden dat dan weer niet. Maar elk zn ding zeker ?
Zal ik anders eens zwaaien om u op te beuren Jan
*O**O*
 
De echte motorrijder rijdt heel het jaar door, heeft een pekelfiets (optioneel, voor de motorrijder met een klein budget ;))), heeft respect voor de medeweggebruikers en rijdt defensief en met plezier :)
De echte motorrijder zwaait terug als er iemand naar hem/haar zwaait, al is het een Harley, een GS of een scooter.
De echte motorrijder rijdt voor het puur genot en niet enkel bij mooi weer :+
 
Laatst bewerkt:
stap 1:
Rij op een motor (dus geen scooter) met 2 wielen (niet meer, niet minder, zijspan niet meegeteld) en geen dak
stap 2:
klaar!

Heb je het over een motor liefhebber ipv een lid van de "top-en-zijkoffebrigade-want-dat-is-makkelijk-maar-ik-rij-nooit-voor-lol" of de "mocros-met-een-roof-helm-en--neppe-akra-uitlaat-bende" dan wordt het een heel ander verhaal!
 
De echte motorrijder rijdt heel het jaar door, heeft een pekelfiets, heeft respect voor de medeweggebruikers en rijdt defensief en met plezier :)
De echte motorrijder zwaait terug als er iemand naar hem/haar zwaait, al is het een Harley, een GS of een scooter.
De echte motorrijder rijdt voor het puur genot en niet enkel bij mooi weer :+


Ik scoor bij jou ook maar net 1,1/2 punt , de fok, t komt niet meer goed met mij;(
 
Al moest ik het toch wel even uitproesten toen ik een in het leer met franje gestoken 60+ Son of Anarchy type met een grijze baard op een MP3 achtig geval zag met een Jetpotje op.


Ja maar , de lol die de man zelf heeft is toch top :t dat is dan ook t mooie eraan
 
Ik ken jan niet, maar vind m geen motorrijder;)
 
Tsss,onderwerp is al zo,n 1000x behandeld op het MF.
Gelukkig zwaai ik altijd en heb ook nog een baard8-),komt met mij wel goed:Y,met andere lieden weet ik het zo net nog niet8)7;)
 
Tsss,onderwerp is al zo,n 1000x behandeld op het MF.
Gelukkig zwaai ik altijd en heb ook nog een baard8-),komt met mij wel goed:Y,met andere lieden weet ik het zo net nog niet8)7;)


Kijk,daarom vraag ik info , ik probeer t tenminste ,misschien kan t nog
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan