Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De achterbrug zorgt voor de gelijkwaardige beweging.Laat ik eerst mijn compliment geven voor de gemaakte en bedachte constructie. Zit vast veel energie en bedenken in.
Wat ik me bij het zien van het filmpje afvroeg.
In een echt werkende situatie bestaat er toch altijd de kans dat er een dominante kant is. Ik bedoel de veer hangt los tussen de 2 dragers, hierdoor krijg je weer een heel ander krachtenspel.
Hoe heb je het bedacht dat beide dragers gelijkwaardig gaan reageren op een veerbeweging?
kijk eens hoe Yamaha iets soortgelijk met de OW61 heeft gedaan. Misschien een tip?Q....is er met deze hoek te leven? Ik wilde hem veel schuiner zetten maar heb daar geen goed gevoel bij....
Het liefst had ik hem zo gehad maar of het dan nog iets doet
heb je ook een plaatje vanaf de zijkant en volledig ingeveerd?
Werk zelf met creo maar jouw snelheid van werken is 10x hoger ofzo.
klasse.
MJ-Works Mono GP / SupermonoDit geeft wel vertrouwen, misschien contacten leggen?Maarten Janssens is Building the MJ Works Racing Supermono
thekneeslider.com
Dit is geen emulsiedemper.Even kleine opmerking: let erop dat een gewone emulsie schokdemper niet goed werkt in horizontale positie. Voor het RetroRide systeem dat op K-serie BMW's wordt gebruikt is dan ook een speciale schokdemper ontwikkeld: RetroRides - Sidewinder
Thanx, zo leer je elke dag weer wat bij!! Maar het gebruik van deze veer is min of meer gewoon puur geluk omdat ik die nog had liggenEven kleine opmerking: let erop dat een gewone emulsie schokdemper niet goed werkt in horizontale positie. Voor het RetroRide systeem dat op K-serie BMW's wordt gebruikt is dan ook een speciale schokdemper ontwikkeld: RetroRides - Sidewinder