De eend zwemt verder...

En Luna gaat door voor de auto...de klembus zit al vrij strak om de koplamp...de boutjes zijn m6 terwijl de gaten waar ze door heen gaan 7,5 mm zijn dus toch wat ruimte!

Wat zou je willen doen met een guzzi?


( veel zullen zeggen : in brand steken :o )
 
Ik wil nog wel eens gaan voor het volledig zelf opbouwen van een motor, dus frame en motorblok en rest zelf opbouwen (Van subframe tot tank tot.....). Echter dat wordt wel een project naast mijn huidige motor omdat ik ook woonwerk rij. Daarnaast wil eerst een grotere schuur voordat ik er aan begin, het is tenslotte wel een hobby en in een schuur van 2 bij 4 meter is onderhoud en wat kleine klusjes / veranderingen wel te doen, maar groter werk niet.

Dussss, een droom die waarschijlijk iedereen op dit stuk van het forum heeft, maar waar ik eerst wat andere zaken voor moet realiseren.

Maar, een mens moet wat te dromen hebben toch?
 
Herkenbaar...ik doe dat dus soort van maar verkijk je niet op een grotere schuur...de mijne is iets groter maar die komt ook vol hoor!
 
Altijd leuk een guzzi.

Dit is mijne.

Gertjan
full
 
Laatst bewerkt:
Mijn alu lassende buurman had tijd voor me dus heeft ie 2 verlengstukken op mijn kroonplaat gelast zodat de stuur uitslag kleiner werd...lekker lomp en groot...net als ik *D
full
 
Laatst bewerkt:
Bloos... Niet zo bijzonder veel nieuws onder de zon.. Grieperig en een corona test gedaan dusseh. Maar de compressor zit redelijk goed alleen zit ik nog met de spanrol... De krukas draait met de klok mee maar als een snaar opleg loopt ie soort van strak langs mijn frame dus denk ik nu aan een dubbelgetande riem met een derde getande pully aan de trekkende kant... Denk denk!
En nog een helder! Fotootje van mijn achterbrug en vering... Ook een werk in... Slow... Progress ! Bedankt voor de interesse!!
 

Bijlagen

  • IMG_20200709_165000.jpg
    IMG_20200709_165000.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 23
Terug
Bovenaan Onderaan