De eerste keer voor mijn dochter

MofkaP

Banned User
13 nov 2002
5.393
3
Net 7 en al twee jaar lang wil ze mee motorrijden.

"Als je met je voeten bij de stepjes kunt", had ik steeds gezegd.

Vandaag wilde ze weer passen, en verdomd, ze kon er met haar voeten goed bij. Dus kon ik geen nee meer zeggen en moest ze mee.

Een smile van oor tot oor voor een ritje van maar 140km. Volgende keer wil ze weer mee.

full
 
:} Als dat er niet keistoer uitziet dan weet ik het ook niet meer 8-)

volgende keer beter opletten met wat je tegen de kids zegt, ze onthouden alles :P
 
als ze het leuk vond mag ze de volgende keer, op de foto ook wel wat blijer kijken :)

Dirk zijn dochter vind het ook leuk al die motoren. Ze moet ook wat groter worden. duurt nog een jaartje of 3 voor ze bij de steppies kan :)
 
Mijn tienjarige broertje heeft ook al tientallen keren gevraagd of hij een keertje achterop mag. Dat zou ook wel mogen als ik een tweede helm zou hebben...
Zit er voorlopig dus niet in.
 
Goed in het pak, mooi dat ze het zo leuk vond.

[me]Il Conte dacht bij deze topictitle in eerste instantie aan iets heel anders :+ [/me]
 
Gaaf

Wel een flink stuk gereden zeg.
Had ze geen last van de wind op de snelweg?
Mijn dochter van 7 rijdt ook geregeld mee, maar ben nog niet met haar op snelweg geweest, bang dat de wind te sterk is.

Misschien zie ik het verkeerd hoor.
Hoe ervaart je dochter dat?

Gr. Susanne
 
Waren de rollen retroreflecterende tape in de aanbieding Pan?


:+
Als je belangstellng hebt dan wil ik wel een prijsje voor je maken. Hetzelfde soort spul als ze op verkeersborden gebruiken. Werkt zowel overdag als 's nachts.

Tenslotte schijn jij ook in het donker en met slecht weer te rijden.

Toch?

:)
 
Gaaf

Wel een flink stuk gereden zeg.
Had ze geen last van de wind op de snelweg?
Mijn dochter van 7 rijdt ook geregeld mee, maar ben nog niet met haar op snelweg geweest, bang dat de wind te sterk is.

Misschien zie ik het verkeerd hoor.
Hoe ervaart je dochter dat?

Gr. Susanne

Op de BMW zit een heel goed rug steuntje en het zadel is natuurlijk heel goed gevormd en breed. Daardoor zit ze redelijk geborgd. Lange afstanden laat ik nog even want dan bestaat de kans dat ze in slaap valt. Waardoor de kans bestaat dat ze zijdelings wegglijdt.

Het kon haar niet snel genoeg gaan
 
Gaaf.

Die van mij zijn pas 4 en 2½, maar als ze houden er nu al van om er in de garage op te zitten. (of, heel onverantwoord, als ik aan kom rijden een mini stukje de straat op en neer (eeeuh, geheel zonder beschermende kleding, helpt het wel als ik vermeld dat het een doodlopend stukje is, ik niet harder dan stapvoets ga en ze voor me neerzet?)).

Maare die tape, waar en voor hoeveel? Sommige auto's zijn echt blind in het donker.

(die rode, mag dat van achteren?)
 
straaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak in het pak,
nou maak haar ook een profieletje kan ze haar motor ervaringen hier ook kwijt.
hoe nam papa z'n bogies etc.
 
Gaaf.

Maare die tape, waar en voor hoeveel? Sommige auto's zijn echt blind in het donker.

(die rode, mag dat van achteren?)
Ja, dat mag. Rood van achter (niet driehoekig) en ambergeel aan de zijkant. Wel aan beide zijden gelijk, dus symetrisch.

Dit soort retro-reflectiemateriaal wordt ook gebruikt voor verkeersborden. Kijk maar eens goed naar een bord, dan zul je zien dat het reflectiemateriaal uit allemaal verschillende kleine cellen bestaat.

Deze diamondtape van 3m is in verschillende breedten verkrijgbaar. Het is vrij dik en niet onder een hoek te vouwen, een lichte welving gaat wel. Ook bestaat het in vellen, dan kun je er een figuur of embleem uit stansen of knippen. Aanbrengen doe je door de ondergrond goed schoon en vetvrij te maken en dan zowel de ondergrond als de tape zelf te verwarmen (met de haarföhn).

De laatste keer betaalde ik €12,50 de meter voor tape vam 55mm breed. Je kunt het vinden bij bedrijven die vrachtauto's bestickeren met reflecterende reclameopschriften.

Het helpt echt, je word een stuk beter en eerder gezien. Vooral omdat het zowel bij licht als bij donker goed reflecteerd. Door de aard van het materiaal reflecteert het in alle richtingen en niet (zoals bij goedkope reflectiestickers) maar in één richting.
 
knip, heel verhaal.

Mooi, even via de goudengids naar een beletterings bedrijfje in de buurt zoeken.

En, dat geel van opzij, hoe ver mag ik op een rond vlak naar voren doorplakken?

Of is dat afhankelijk van de controlerende agent's bui?
 
Mooi, even via de goudengids naar een beletterings bedrijfje in de buurt zoeken.

En, dat geel van opzij, hoe ver mag ik op een rond vlak naar voren doorplakken?

Of is dat afhankelijk van de controlerende agent's bui?
De RT heeft ook een ronde kuip naar voren. Daar zitten ze ook geplakt, zoals je kunt zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan