De Eerste Sloopkogel-Memorial-PITT-Nachttopic Motorrit. 2022

Doe je mee?

  • Ja

    Stemmen: 17 54,8%
  • Ja, met support

    Stemmen: 1 3,2%
  • 7 mei

    Stemmen: 6 19,4%
  • 14 mei

    Stemmen: 16 51,6%
  • 21 mei

    Stemmen: 4 12,9%
  • 28 mei

    Stemmen: 6 19,4%

  • Totaal aantal stemmers
    31

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.560
113.009
Rèswèk
Geinspireeerd door de Ronnie-Rit van de FZR Club wil ik kijken of het respons geeft om een Sloopkogel-Rit te houden.
Ikwil kijken of het mogelijk is een ritje te organiseren met NT-ers maar uiteraard oo iedereen die betrokken is geweest bij de aanwezigheid van Sloopkogel hier op het forum en in Real life.

Misschien zullen sommigen zeggen; "is dat niet wat vroeg" wen er maar aan, ik vind van niet, bij de FZR Club was het ook niet te vroeg. Daar krijgen we nog steds support van ronie's ouders
De rit moet echt de memorial worden, inclusief een pass aan het graf, al dan niet met stop In het slechste geval of bij totaal geen response gaat het al helemaal niet door.
Ik zit ook te denken over een nachtrit, dat is natuurlijk sloop ten voeten uit. Verder hoop ik op ideeen van jullie kant en dat de familie van Sloop het wat vindt of nog mooier: meedoet... met de V-Max. Ik denk in mei, het moet mooi weer zijn, augustus is ook een opte. 1 December volgend jaar kan ook, als Kâhwe Klâhwerit
Mocht het wat worden hoop ik ook op iemands medewerking om het op te zetten.
We mogen niet vergeten.


De rit gaat aldus plaats vinden op Zaterdag 14 mei, het wordt een rit van 51 kilometers...

Verzamelen bij de sigarenboer aan de Rembrandtlaan om 11.00 In Maassluis
wegrijden om 11.30, eerst nog even langs de V-max. => Kom je een minuut of 20 later in Hoek van Holland. Zeg tussen 12.00 en half 1.
Daar heb je wat viskramen en snackbar/cafetaria-achtige dingen waarvoor je niet eerst drie woonwijken en een dorpskern door moet. => Happen.

Ruwweg half 2 weer rijden, rond half 3 weer terug in Maassluis bij de begraafplaats.


1650629108326.png








Sloopkogel(1).jpg


Modbreak:



Officiele mededeling: het is geen georganiseerde rit, ieder is vrij om achter arjen aan te rijden. Er wordt voor deze en alle andere Sloopkogel-Nachttopic-Ritten geen verantwoording genomen voor derden en door derden.

 
Laatst bewerkt:
Ik wil wel meedoen(ook liever geen nachtrit) had gisteren zo graag erbij willen zijn om hem te eren..
Heb toch regelmatig met sloop wat gesprekken gevoerd de afgelopen jaren.
Ik kan de even weken ook doordeweeks op oneven weken let ik op mijn kleinkind...
Maar liefste gewoon doordeweeks of willen in het weekend????

Toedeloe Karin

en verder vakanties tenzij vanwege corona weer niet kan doorgaan
( week 17 midweek of lang weekend met onze kids en kleinkind weg)
( motorvakantie van 27 mei tot 5 juni in Wales)
(17 tot 18 juni Ladies on Harleys)
(15 juli 17 juli motor weekend vriendenclub )
(motorvakantie van 18 augustus tot 1 september )
 
Terug
Bovenaan Onderaan