De Eerste Sloopkogel-Memorial-PITT-Nachttopic Motorrit. 2022

Doe je mee?

  • Ja

    Stemmen: 17 54,8%
  • Ja, met support

    Stemmen: 1 3,2%
  • 7 mei

    Stemmen: 6 19,4%
  • 14 mei

    Stemmen: 16 51,6%
  • 21 mei

    Stemmen: 4 12,9%
  • 28 mei

    Stemmen: 6 19,4%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Droog kan je geen peil op trekken, met geeneen buitenevenement.
Je kan er wel vanuitgaan dat Mei zacht weer brengt, Augustus warm kan zijn en December guur is.
Maar of het droog is of regent...
Daar heb je natuurlijk gelijk in. Het weer hebben we geen invloed op (ik zou bijna zeggen: gelukkig niet. Dat scheelt weer geruzie), maar in sommige perioden van het jaar is de kans op "leuk weer" nu eenmaal groter.
Overigens zou ik bij een paar spetters zelf waarschijnlijk gewoon gaan als ik me ergens voor heb aangemeld, maar voor een georganiseerd evenement moet je soms een andere norm aanhouden dan dat je puur voor je zelf zou doen.
Voorbeeldje: Naast weer krijg je in december ook nog te maken met motoren in winterstalling, Young-timer-uit-de-wegenbelasting-periodes, wel/geen pekelresten op de weg en mensen die de wegen te smerig vinden ivm oogstresten en afgevallen bladeren. Iedereen vindt daar iets van en mag dat gelukkig ook, maar als organisator wil je eigenlijk het geneuzel (en soms ronduit een bak verwijten) dat dat met zich mee brengt niet naar je hoofd (of binnen je evenement) hebben omdat het zo ontzettend slecht is voor de sfeer en je eigen humeur of motivatie..... Niks zo vervelend als een goed initiatief nemen en er een ködtgevoel aan over houden ;)
 
Laatst bewerkt:
Ook al ken Sloopkogel niet persoonlijk en was ik er gisteren ook niet bij, zou ik wel graag mee willen rijden met een memorial rit.

Ik hou het in de gaten.
Ik rij toch bijna elke dag, kou en regen kan je je op kleden. Maar liefst inderdaad in mei met hopelijk beter weer.
Overdag of een nacht rit, het kan allemaal.
Wel het liefst in het weekend. Dat maakt het allemaal wat makkelijker omdat ik dan niets hoef te regelen met werk.
 
Ik zag gister wat jong spul (neefjes?) bij de familie staan. Misschien vinden die het wel geweldig om (in een span??) er bij betrokken te worden/(een stukje) mee te rijden op zo'n memorial. Uiteraard mits toestemming van ouders etc maar wil het maar gedropt hebben
 
Ook al ken Sloopkogel niet persoonlijk en was ik er gisteren ook niet bij, zou ik wel graag mee willen rijden met een memorial rit.

Ik hou het in de gaten.
Ik rij toch bijna elke dag, kou en regen kan je je op kleden. Maar liefst inderdaad in mei met hopelijk beter weer.
Overdag of een nacht rit, het kan allemaal.
Wel het liefst in het weekend. Dat maakt het allemaal wat makkelijker omdat ik dan niets hoef te regelen met werk.
Door het veranderen van de planning kon ik er ook helaas niet bij zijn gisteren..

Dus een memorial rit, zou ik zeker voor open staan.
Weer of geen weer..
Of een Nacht Topic rit ook goed (nacht of dag🤷).
Kom wel niet zo vaak in het NT, iets met werktijden.

Dus Rob, hoor en zie wel wanneer😏
Als ut mag uiteraard 😶
 
Ik zag gister wat jong spul (neefjes?) bij de familie staan. Misschien vinden die het wel geweldig om (in een span??) er bij betrokken te worden/(een stukje) mee te rijden op zo'n memorial. Uiteraard mits toestemming van ouders etc maar wil het maar gedropt hebben
Mooi idee!
Als niemand bezwaar heeft tegen een aangepast toertempo(het blijft toch een oldtimer met sixties-niveau trommelremmen en dito wegligging, en 330 kilo+personen en andere belading in beweging brengen met 28 papieren krukas PK's duurt nu eenmaal net wat langer) en met het voorbehoud dat ik zelf mee kan qua planning en we iets kunnen verzinnen qua kleding en helm dan mag er van mij iemand mee in de span! :Y :t :]
 
Ik denk dat vanzelf al een soort traagheid in hetgeen dat ik in gedachten heb ontstaat. Ten eerste denk ik aan een rit van hooguit 100 km. En ook dat niet in één keer maat met wat meer stops. Het mag geen race worden. En ik vind dat de nadruk op het sociale vlak mag, dus ouwehoeren tijdens het wachten op en op het pontje, een fotomoment bij een pittoresk achtergrondje, bakkie koffie onderweg en een hartigheidje aan het einde van de rit. Maar hoe dat in zijn jasje gaat zitten weet ik niet.
 
Laatst bewerkt:
Het zal ook best niet gaan zoals iedereen het wil, dat heb je altijd. De een vindt het te kort, de ander te lang, de een vindt 2 keer stoppen te veel en weer een vindt 6 keer stoppen te weinig. Ik hoop toch dat @*ICE* @©Stoffel (tering, alt 0-1-6-9 onthouden zeg) en @Adriano mee gaan, met de schoonzonen die ook motorrijden, een koter mag ook nog met mij mee, dan ga ik op de FJ1200 die ik toch nog niet heb.
 
OK, op jou hoeven we dus op de dag van de rit niet te rekenen???
 
Terug
Bovenaan Onderaan