De Eerste Sloopkogel-Memorial-PITT-Nachttopic Motorrit. 2022

Doe je mee?

  • Ja

    Stemmen: 17 54,8%
  • Ja, met support

    Stemmen: 1 3,2%
  • 7 mei

    Stemmen: 6 19,4%
  • 14 mei

    Stemmen: 16 51,6%
  • 21 mei

    Stemmen: 4 12,9%
  • 28 mei

    Stemmen: 6 19,4%

  • Totaal aantal stemmers
    31
IMG_20220514_211509.jpg


Even dat PITT-bier wegspoelen. Was een gezellige dag mannen, tot de volgende :W
 
Jij hebt goed gebest voor gedaan! Ze waren niet blij met ons! Jammer dan.
Wees dan maar blij dat ik niet kon..had wel even meegedaan met m'n 1100 met Akrapovic systeem, en alles correct afgesteld. Pops and bangs! En nee, ik heb geen db killer.. wel een heel goed afgestelde ZRX1100 R.
Niet echt milieu vriendelijk, en toch hé, kom ik uit een goed milieu. 😉
 
Niet om het een of ander hoor, maar is de jongedame op de foto's misschien @Ice- ? Zo ja, dan hoop ik dat ze de rit ook met veel plezier heeft gereden. Ik ken alleen Rob en Davy, de anderen helaas nog niet.
De dame was inderdaad @*ICE* , dochter van "Sloop* en ze had het enorm naar haar zin en verklaarde mij dat ze niet bang was achterop bij haar oom. O-)
IMG-20220514-WA0007.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik kon maar een klein stukje meerijden uiteindelijk, maar toch mooi om er even bij geweest te zijn!

Wel lekker lang staan te ouwehoeren, weer wat gezichten bij namen. Geweldig om te zien zo, al die verschillende mensen, met verschillende motoren en levens. Die verbondenheid lijkt me een mooi nalatenschap voor Sloop.

Bedankt, en tot de volgende! :t🍻
 
De dame was inderdaad @*ICE* , dochter van "Sloop* en ze had het enorm naar haar zin en verklaarde mij dat ze niet bang was achterop bij haar oom. O-)
Bekijk bijlage 1760796
Heel mooi om dit te lezen. Ik hoop de volgende keer er wel te wezen. Mijn gezondheid liet me deze keer helaas in de steek.. Alle foto's, die jullie gedeeld hebben maken wel veel goed voor me.
Ik hoop dat er binnenkort weer zoiets gedaan word. Ik mis onze Sloop nog steeds. De eerste die me verwelkomde op MF, en een icoon, hier op MF.
Prachtig dat het zo mooi gegaan is, en, bedankt voor alle foto's.
Jullie zijn toppers hier op MF.
 
Ik kon maar een klein stukje meerijden uiteindelijk, maar toch mooi om er even bij geweest te zijn!

Wel lekker lang staan te ouwehoeren, weer wat gezichten bij namen. Geweldig om te zien zo, al die verschillende mensen, met verschillende motoren en levens. Die verbondenheid lijkt me een mooi nalatenschap voor Sloop.

Bedankt, en tot de volgende! :t🍻

Mijn excuses voor het (te] lange wachten. Ik was Rob en speedking kwijt geraakt door een botte actie van iemand die me niet liet afslaan op de rijksweg. Daarna een tikkeltje verdwaald en zo. :$
 
Terug
Bovenaan Onderaan