De Eerste Sloopkogel-Memorial-PITT-Nachttopic Motorrit. 2022

Doe je mee?

  • Ja

    Stemmen: 17 54,8%
  • Ja, met support

    Stemmen: 1 3,2%
  • 7 mei

    Stemmen: 6 19,4%
  • 14 mei

    Stemmen: 16 51,6%
  • 21 mei

    Stemmen: 4 12,9%
  • 28 mei

    Stemmen: 6 19,4%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Hoewel ik het motorrijden een beetje aan het afbouwen ben
Ik zit met een beetje een gelijkaardig probleem :$
De kans is groot dat ik gedurende een heel jaar een andere functie ga uitoefenen op mijn werk, en dat daar van het werk uit een trein abbonement aan gekoppeld zal zitten. Wegens verbouwingen is er te weinig tijd om er veel mee te rijden in mijn vrije tijd. Dus het besluit is al gevallen, áls dat van die andere functie ook daadwerkelijk doorgaat, stuur ik mijn nummerplaat terug, en blijft de motor een jaartje onbeweeglijk ergens in de kelder staan ...
 
Ik zit met een beetje een gelijkaardig probleem :$
De kans is groot dat ik gedurende een heel jaar een andere functie ga uitoefenen op mijn werk, en dat daar van het werk uit een trein abbonement aan gekoppeld zal zitten. Wegens verbouwingen is er te weinig tijd om er veel mee te rijden in mijn vrije tijd. Dus het besluit is al gevallen, áls dat van die andere functie ook daadwerkelijk doorgaat, stuur ik mijn nummerplaat terug, en blijft de motor een jaartje onbeweeglijk ergens in de kelder staan ...
Dan pak je maar een FZR van mij
 
Gewetensvraag: zijn dingen die er niet zijn de moeite van de discussie waard?? O-) 🤔


;) :+

Modbreak:


Nutteloze Discussies in een discussietopic, coronatopic bijvoorbeeld. Sloop is er ook al niet meer

 
Als je deze keer maar vóór me gaat rijden....
 
Terug
Bovenaan Onderaan