De Eerste Sloopkogel-Memorial-PITT-Nachttopic Motorrit. 2022

Doe je mee?

  • Ja

    Stemmen: 17 54,8%
  • Ja, met support

    Stemmen: 1 3,2%
  • 7 mei

    Stemmen: 6 19,4%
  • 14 mei

    Stemmen: 16 51,6%
  • 21 mei

    Stemmen: 4 12,9%
  • 28 mei

    Stemmen: 6 19,4%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Ik zorg dat ik er ook bij ben.
Misschien heb ik er overheen gelezen waar de ontmoeting plaats vind. Alvast bedankt.
 
Ontmoeting toch ook maar weer bij de Sigarenboer. Dan een rondje hier en daar heen, daar wil ik wel om een goede voorrijder vragen, ik ben dat zelf namelijk niet. Ik raak op een rechte weg de weg kwijt. Het moet een korte rit worden (Rappel) met de nadruk op het sociale. Eindigend, in de meest positieve zin van het woord, bij Sloop zijn graf.
 
14 mei is op zich geen probleem; wel even het weer en mijn darmen aankijken (ik beslis ‘s ochtends of ik al dan niet meega).
 
Je creëert wel vragen zo. Nietszeggende leden, kopstuk. Hmm, ja, idd met respect.
Ik bedoelde, als er 10 man die bijvoorbeeld nooit in het nachttopic komen op de 21ste wel kunnen maar niet op de 14de waar Stoffel en Adriano wel kunnen wordt de 14de een feit. Niemand houdt iemand tegen om op de 21ste ook wat rijders om zich heen te verzamelen. Ik ben geen eigenaar van de rit, in het ergste geval ben ik er zelf niet eens bij. Ik weet smorgens niet wat smiddags mijn planning is, en daar kan zomaar 1000 kilometer tussenzitten
 
Ik bedoelde, als er 10 man die bijvoorbeeld nooit in het nachttopic komen op de 21ste wel kunnen maar niet op de 14de waar Stoffel en Adriano wel kunnen wordt de 14de een feit. Niemand houdt iemand tegen om op de 21ste ook wat rijders om zich heen te verzamelen. Ik ben geen eigenaar van de rit, in het ergste geval ben ik er zelf niet eens bij. Ik weet smorgens niet wat smiddags mijn planning is, en daar kan zomaar 1000 kilometer tussenzitten
Ik snap volledig wat je bedoelt. Stoffel en Adriano moeten natuurlijk aanwezig zijn.
Zoals ik al aangaf, alles met respect, niets moet, alles mag
 
Bij deze een officiele oproep:

Wie stelt zich beschikbaar als voorrijder???

Dat is echt niet iets voor mij
 
Helaas, naar het zich laat aanzien ben ik niet van de partij. Heb een ochtenddienst de 14e mei. -O-
 
Bij deze een officiele oproep:

Wie stelt zich beschikbaar als voorrijder???

Dat is echt niet iets voor mij
Als erkend nietszeggende deelnemer ( ;) ) wil ik (onder het voorbehoud dat het ook echt de 14e wordt en niemand er bezwaar tegen heeft) wel voorrijden. :]

Zal ik me dan ook opwerpen voor het fabriceren van een route?? Of hebben we al zoiets??
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan