De Eerste Sloopkogel-Memorial-PITT-Nachttopic Motorrit. 2022

Doe je mee?

  • Ja

    Stemmen: 17 54,8%
  • Ja, met support

    Stemmen: 1 3,2%
  • 7 mei

    Stemmen: 6 19,4%
  • 14 mei

    Stemmen: 16 51,6%
  • 21 mei

    Stemmen: 4 12,9%
  • 28 mei

    Stemmen: 6 19,4%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Screenshot_20220516-134026_Chrome.jpg

Serieus, ik heb wel ingetekend. Er liep iemand rond met de aftekenlijst.
Heb je niet goed opgelet blijkbaar.
 
Bekijk bijlage 1761404
Serieus, ik heb wel ingetekend. Er liep iemand rond met de aftekenlijst.
Heb je niet goed opgelet blijkbaar.
Opletten?? Natuurlijk niet!
Ik ging een rondje rijden stond er toch in de openingspost?? Geheel spontaan werd ik onverwachts achtervolgd door 13 anderen die geheel toevallig op het zelfde moment volledig onafhankelijk ook de zelfde route reden. O-) ;)
 
Laatst bewerkt:
Opletten?? Natuurlijk niet!
Ik ging een rondje rijden stond er toch in de openingspost?? Geheel spontaan werd ik onverwachts achtervolgd door 13 anderen die geheel toevallig op het zelfde moment volledig onafhankelijk ook de zelfde route reden. O-) ;)
Hoe toevallig :o
 
ja... en zo spontaan... :P O-)
Mijn bedoeling was om checken of ik daar met de racefiets kon rijden met wat vrienden. Kom ik daar mensen tegen die blijkbaar het zelfde wilde checken. Heel bijzonder. Veel fiets liefhebbers in het Westland. Maar fietsen ga ik er niet doen, veel te veel motorrijders die in de weg rijden.
 
Nou heeft @*ICE* nog foto's staan maken van de Toast op Sloopkogel en het offer, Kunnen we daar nog aanspraak op maken?
 
Ik begrijp dat er ook bewegende beelden zijn gemaakt door @Adriano? Worden die hier gepost?
Lieve allemaal,
Excuus voor de late reactie, maar ik wil iedereen namens mijn man en zus en zwager heel erg bedanken voor de mooie dag… vantevoren was ik er best wel emotioneel van, tijdens kon ik er gelukkig van genieten dat er zoveel mensen zijn die nog aan mijn vader denken.. zoooo lief.
Ik zal bewegende beelden plaatsen als het kan vandaag nog maar anders wordt het toch na mijn vakantie… sorry… liefs Tineke *ICE*
 
Terug
Bovenaan Onderaan