!!!De eerste testrit is voorbij!!!

Stationair sproeier te klein???

Het is de originele carburator, met alle originele stukken, vroeger deed hij dat wel niet.
Ik moet wel zeggen, m'n filterbox is gemonteerd met de grove filter erin, enkel de mousse ontbreekt nog.

Zou het daaraan kunnen liggen???

je hebt dus geen filter erin zitten...

dat is nou juist hetgene wat er voor zorgt dat je lucht meer weerstand heeft en je in verhouding meer benzine krijgt.
Filter erin en het is waarschijnlijk opgelost.
 
maar je hebt dus gespoten zonder die epoxy laag ?

dan ligt al je lak volgende week van je tank '(


verder wel net ding, regel nog ff nieuw setje banden, en een voorrem ;)
 
Zonde zeg. Nou kun je hem niet meer vies maken en das nou net zo lekker.
 
kleurstelling ge-update naar Honda 2000-2005 netjes gedaan
ik hoop idd dat de lak op je tank blijft zitten.
Het is niet alleen de elasticiteit waar je rekening mee mot houden bij een plastic tank, maar ook het feit dat deze "ademen". dus de benzinedampen zullen, al is het maar minimaal, dwars door je plastic naar buiten komen en belletjes onder je lak vormen. Daarom zijn de tankstickers van een XR ook geperforeerd!
wit frame en wit stuur zijn cool, nicely done!!
veel plezier ermee
wordt het een woon-werk of een zandhapper?
 
kleurstelling ge-update naar Honda 2000-2005 netjes gedaan
ik hoop idd dat de lak op je tank blijft zitten.
Het is niet alleen de elasticiteit waar je rekening mee mot houden bij een plastic tank, maar ook het feit dat deze "ademen". dus de benzinedampen zullen, al is het maar minimaal, dwars door je plastic naar buiten komen en belletjes onder je lak vormen. Daarom zijn de tankstickers van een XR ook geperforeerd!
wit frame en wit stuur zijn cool, nicely done!!
veel plezier ermee
wordt het een woon-werk of een zandhapper?

elasticiteit is imho totaal niet boeiend bij een tank...kappen daarentegen wel...maar een tank? :? ...

gaat idd om de dampen. vandaar de 2comp epoxy primer...die maakt de boel gasdicht (doe je 2x zo lang met je benzine :+ )
 
Was enkele dagen afwezig, even reageren:

Aan martijntje: zo'n luchtfilter kost van honda 35 euro hoor, kben gaan informeren.

Aan de koen: De verf zit nu zeker al een grote maand op de tank, en er zit al benzine in vanaf vorige week donderdag, en de verf is er nog steeds op!

Aan duderuud: merci voor het compliment

Aan Zot: heb ik ook al zitten aan twijfelen of ik er nu mee in het zand ga spelen.

Aan redrider013: ik denk dus dat het een zandhapper word, zeker geen woon-werk...
 
Was enkele dagen afwezig, even reageren:

Aan martijntje: zo'n luchtfilter kost van honda 35 euro hoor, kben gaan informeren.

Aan de koen: De verf zit nu zeker al een grote maand op de tank, en er zit al benzine in vanaf vorige week donderdag, en de verf is er nog steeds op!

Aan duderuud: merci voor het compliment

Aan Zot: heb ik ook al zitten aan twijfelen of ik er nu mee in het zand ga spelen.

Aan redrider013: ik denk dus dat het een zandhapper word, zeker geen woon-werk...

waarom niet beide...?
op school kijken ze me ook altijd gek aan als ik met mn DTtje (jaja ik ben mn roze papiertje nog aan het halen..) aan kom rijden waar 25kilo bagger aan hangt *D

-edit-

hij is btw wel erg mooi geworden!
 
Was enkele dagen afwezig, even reageren:

Aan martijntje: zo'n luchtfilter kost van honda 35 euro hoor, kben gaan informeren.

Aan de koen: De verf zit nu zeker al een grote maand op de tank, en er zit al benzine in vanaf vorige week donderdag, en de verf is er nog steeds op!

Aan duderuud: merci voor het compliment

Aan Zot: heb ik ook al zitten aan twijfelen of ik er nu mee in het zand ga spelen.

Aan redrider013: ik denk dus dat het een zandhapper word, zeker geen woon-werk...

zou ik een twinairfiltertje nemen...kost 15 euro ofzo...
 
waar aan de kanten van brugge, kan ik ergens een twinair filtertje kopen, we spreken hier wel over belgie hé.

Ik heb er zo'n 15000 fr kosten aan gedaan om hem zo te krijgen zoals hij nu staat.
 
Kheb m'n mousse vandaag gemonteerd en testrit gedaan, probleem met choke blijft bestaan, probleem dus niet opgelost, wel al een beetje verbetert!
Choke moet nu nog maar een beetje over de helft open staan.
Wat kan ik nog verbeteren, valse lucht heb ik niet???

Carburator demonteren en eens vanbinnen zien of zo???
 
zit er goed uit,, heb je het blok nog los gehad of was ie zo goed dat je er niks aan hoefde te doen.....
 
Er werd naar het blok gekeken, zag er goed uit, enkel de kleppen werden geregeld, en natuurlijk nieuwe oliefilter en bougie en olie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan