De eikel van de dag!

BYM

MF veteraan
19 mei 2001
2.369
4
Zaan-city
Wat ik vanmiddag meemaakte, pfffff die gozer verdient van mij de titel \"De eikel van de dag\" [Radio 538], wat een gefrustreerd figuur zeg.

Ik moest heel even naar Amsterdam, even een spelletje ophalen bij iemand, ik kom van de snelweg af (was met de auto by the way) en er zijn twee rijstroken voor linksaf, maar voor me rijdt een busje op beide banen tegelijk, en het leek er niet op dattie aan de kant zou gaan, hij reed gewoon rechtdoor :(
Dus ik hang even op de toeter en \"meneer\" gaat naar rechts.

Ik stop en sta stil op de linkerbaan en rechts stonden er wat minder auto\'s dus ik snapte meteen al dat er wat ging gebeuren toen deze \"meneer\" naast me stopte en ook op de toeter ging hangen.

Mijn reaktie was eigenlijk de middelvinger maar ik denk nee, gewoon het duimpje omhoog in de zin van \"strakke actie gozer\"!!

Waarop meneer uitstapt, en achter mijn auto omloopt.
Op dat moment zag ik de bui al helemaal hangen en aangezien ik op dit moment fysiek niet helemaal tof ben heb ik middels de centrale vergrendeling de boel op slot gegooid en deed mijn raampje open, toen hij naast me stond vroeg of ik wel helemaal goed bij me hoofd was?

Ik ben eigenlijk verbaast door het plotselinge aggressieve gedrag van dit persoon en zeg tegen hem ;\" Nee jij bent lekker bezig |( \"....

Vervolgens haalt ie uit en raakt me op mijn kin, en ergens voelde ik het niet eens zo heel erg maar het was meer de schrik zodat ik naar voren keek, zag dat het groen was en weg reed, gelukkig voor hem deed ik niet mijn raam omhoog anders had ik hem even laten rennen }) , maar achteraf heb ik er wel spijt van dat ik niet zijn arm heb gepakt en het raam omhoog heb gedaan......

Zo, dat wou ik even met jullie delen......

[edit]
even een poll toegevoegd, eens kijken, ik denk dat ik de antwoorden wel kan raden maar goed })
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
mm ik weet niet wat ik gedaan zou hebben.
denk dat ik best boos was geword en ook wel was uitgestapt.
wat bij mij meestal een erg slecht resultaat opleverd.
denk dat je het stieken toch wel goed heb opgelost.
en anders heb je hele fam achter je aan of zo
 
ik heb het een keer meegemaakt dat een auto voor me een andere auto rechts inhaalde. Die gast bleef veel te lang links rijden. Bij het volgende kruispunt stapte de ingehaalde gast uit en liep naar die rechtsinhaler. Die deed zijn raam open en zonder iets te zeggen trapte hij tegen die kerel zijn kop aan. Ik stond toen achter die man die die trap kreeg en die was echt helemaal out. Die andere stapte in de auto en ik heb zijn kenteken maar even opgeschreven.
Daarna naar de auto voor me gelopen en toen kwam die man een beetje bij. Politie samen met hem gebeld en aangifte gedaan en kenteken doorgegeven.

Zoveel aggressieve eikels op de weg. Ze kunnen er gewoon niet tegen als je iets fout doet en daar op gewezen word. Makkelijkste is dan om niets te doen en af te wachten. Dat ligt alleen niet in mijn aard, maar het word soms wel erg link.
 
Wat een klootzak, zelf ook al eens zoiets meegemaakt.

Reed tussen Drachten en Groningen op de snelweg, mijn baas reed voor me. Was uur of 9 \'s avonds en al donker. Baas haalt auto in, gaat eromheen en gaat weer naar rechts. Ik haal vervolgens diezelfde auto in en zag ondertussen op de linkerbaan iemand aankomen met hoge snelheid maar die was nog een aardig eindje weg dus kon ik de auto voor me nog wel inhalen, wat is dus ook deed.
Doordat ik inhaal moest de achteropkomende auto iets afremmen (reed veel te hard) en begon toen op 2 meter achter me te hangen en met groot licht in mijn binnenspiegel te schijnen. :r
Erg irritant dus, ik ging nadat ik die andere auto inhaalde weer naar rechts, die eikel achter me haalde mij weer in, toen seinde ik ook ff met groot licht tegen hem, als teken dattie ff normaal moest doen.

Nou, toen brak de hel los, ging vol in de remmen, ging toen naast me rijden, en gooide ineens stuur om met de bedoeling mij de vangrail in te rammen. |(
Ik dus ook remmen om hem te ontwijken, toen ging hij voor me rijden, en ging steeds langzamer rijden, en ineens staat hij vol op de rem, gaat die klootzak stilstaan midden op de snelweg! |(

Ik vol in de remmen en ramde hem dus net niet, scheelde ECHT niks. Toen ging hij weer erg langzaam rijden (40 op de snelweg ofzo) om mij uit te lokken, ik ben toen maar bij de volgende afslag op het laatste moment erafgegaan, om van die krankzinnige idioot af te komen. Liep gelukkig dus goed af maar inderdaad, wat zijn er een geschifte klootzakken op de weg. :r
 
Je moet je niet bang laten maken.Gewoon uitstappen en als het moet sla je hem lekker.
Heb ik een keer gehad met me broertje in de auto.
Een vent zat bij ons bumper te kleven.Wij hard remmen.Bij het volgende stoplicht stopte die achter ons.We zagen hem uitstappen en toen vlogen we ook uit de auto ( alle 2 bijna 2 meter :) )
Die vent wist niet hoe snel die in zijn auto moest stappen en wegrijden *D
 
Ik heb het een keer meegemaakt dat er een auto tegen het verkeer in kwam en ik met de auto aankwam. Ik ging niet echt opzij en hij schrok hevig. Ik moest 2 straten verder zijn en was mijn ijshockey spullen aan het uitladen ( had net getraind) plots hoorde ik een auto hard aankomen en op mij in rijden. Er stapte 2 mannen uit en riepen dat zij mij wel eens een lesje autorijden zouden geven op een harde manier. Ik had toevallig een stick in mijn handen waarmee ik de grootste een enorme klap verkocht, maar zij waren met zijn tweeen dus ik kreeg alsnog klappen.
Kenteken opgeschreven en de politie gebeld waarna aangifte gedaan. Week later zat ik op het bureau i.v.m. zware mishandeling i.v.m. een gebroken arm van de aanvaller.
Moraal van het verhaal: niet terug slaan gewoon aangifte doen en hopen dat je letsel langer duurt als 6 weken want dan is het zware mishandeling.
 
Die gast verdient inderdaad de titel \"eikel van de dag\".

Ik ben zelf niet groot van stuk, dus zou ik niet zo gouw terugslaan, maar het zou me wel goed doen. Op zo´n moment denk ik echt niet aand e gevolgen betreffende vervolging ´n stuff.
 
Die gast verdient inderdaad de titel \"eikel van de dag\".

Ik ben zelf niet groot van stuk, dus zou ik niet zo gouw terugslaan, maar het zou me wel goed doen. Op zo´n moment denk ik echt niet aand e gevolgen betreffende vervolging ´n stuff.

Nou ik ben niet groot van stuk, maar wel breed en mits er bij mij genoeg woede aanwezig is denk ik dat een stootje van mij genoeg is als je begrijpt wat ik bedoel, maar zoals ik daarnet al zei, fysiek ben ik niet helemaal tof op het moment.....

Gevolgen zijn denk ik voor hem, want het is uitlokking, hij komt notabene bij mijn auto staan, niet andersom.....
 
Ik rijd binnen de bebouwde kom in mijn auto te hard door een mooie lange bocht. Twee lessende motorrijders komen me tegemoet, de instructeur in een lesauto daarachter vindt blijkbaar dat ik te snel rijd en gooit even z\'n stuur naar links om me eens goed te laten schrikken. Ik doe dat ook en keer om en rijdt erachteraan en zet mijn wagen voor de leasauto, stap uit en vraag of meneer wel helemaal lekker is. Hij vindt dat hij niks vreemds heeft gedaan, rijdt eerst dreigend op mij in en draait daarna zijn stuur om en vertrekt terwijl hij over mijn blote tenen (in sandalen) rijdt. Ik heb nog de politie gebeld, maar begreep ook wel dat het zijn woord (+ leerlingen) tegen het mijne was. De agente beloofde een hartig woordje met de instructeur van Rijschool Ebbers uit Gendringen te gaan spreken en ik heb mijn tenen thuis even gewassen. Ik kom hem nog wel n\'s tegen en dan kijkt hij me altijd erg nadrukkelijk na. Stilletjes hoop ik dat ie nog eens uitstapt om verhaal te halen. })
 
De trut van de dag was iig dat oude wijf op de rondweg van Sneek, ze heeft me vernederd door bij het stoplicht harder op te kunnen trekken met haar Suzuki Alto 1.0 dan mijn ^&%$%#$ Astra 1.7 diesel. :( |(

Damn, wat een afgang... verliezen van een Alto 1.0 :(
 
Ik denk dat je in zo\'n situatie maar beter de verstandigste kunt wezen. En zo\'n eikel maar negeren. Het komt ook voor dat zulke gasten een pistool in hun dashbordkastje hebben liggen.
Maarja soms raak je zo opgefokt dat je op zo\'n moment wel even je gelijk wilt halen. |(
 
heheh neem dan voortaan ook gewoon een knuppel mee, of stap uit en ga lekker matten op straat.

En er zitten meer gekken buiten een gekkenhuis dan in een gekkenhuis, dus ook HEEEEEEEEL VEEL op de weg. Achja, ik wil er niet eens over beginnen anders gaat m\'n bloed al weer koken van een stel teringhonden op de weg. :(
 
Ben niet zo\'n mepper, is me eigenlijk nog nooit gebeurd, maar dat is dus de reden dat ik een maglite in de auto heb. Gebeurt er iets, dan krijgen ze daar een geweldige klap mee voor hun kop. Geen gezeik! Ze mogen alle ramen uit m\'n auto slaan en er 1000+ deuken intrappen, maar ze blijven met hun poten van mij en m\'n vrienden af. Zoals al blijkt uit sommige verhalen hier boven, alleen dreigen is meestal al genoeg om iemand het hazenpad te laten kiezen. Ben zelf niet echt groot, maar kan wel zo dreigend overkomen dat ze eerst nog even goed nadenken.
 
Ben niet zo\'n mepper, is me eigenlijk nog nooit gebeurd, maar dat is dus de reden dat ik een maglite in de auto heb. Gebeurt er iets, dan krijgen ze daar een geweldige klap mee voor hun kop. Geen gezeik! Ze mogen alle ramen uit m\'n auto slaan en er 1000+ deuken intrappen, maar ze blijven met hun poten van mij en m\'n vrienden af. Zoals al blijkt uit sommige verhalen hier boven, alleen dreigen is meestal al genoeg om iemand het hazenpad te laten kiezen. Ben zelf niet echt groot, maar kan wel zo dreigend overkomen dat ze eerst nog even goed nadenken.

Ik heb zo\'n hamertje in de auto om een ruit door te tikken en je gordels mee door te snijden, mag ik een keer een tikje tegen al je ruiten geven? Denk trouwens dat het ook zeer doet als je die op je hersenpan krijgt ;)
Verder heb ik ook geen knuppels in m\'n auto liggen hoor, leuk als er een wapencontrole is door politie ;) Al is het soms wel handig om een aluminium honkbalknuppel op je motor te hebben, langs een zijkap ofzo ;) Kan je rake tikken uitdelen aan automobilisten die niet opletten en je afsnijden.
 
Pfff, zo heb ik ook nog een verhaal...

Op de motor op weg naar mijn werk in Utrecht. Ik sta vooraan de verkeerslichten bij een groot kruipunt (vlakbij de jaarbeurs). Licht springt op groen, ik geef gas...komt er een auto die gewoon keihard door het rode licht rijdt. Ik ERG hard remmen, schrok me dood, want hij reed me bijna aan. Ik gelijk pisnijdig, en steek mijn middelvinger op.
Natuurlijk reed ik snel door, tussen wat auto\'s door naar het volgende verkeerslicht.
...hoe hij het heeft gedaan weet ik niet, maar ik hoorde wel gillende banden...maar wonder boven wonder stond die vent ineens naast me! (Echt een kunst, want ik haalde heel wat auto\'s in bij het verkeerslicht.

Wat blijkt...een of andere kamper met een gouden ketting van 15 kilo om zijn nek....begint te schreeuwen dat ik niet mijn middelvinger op moest steken, en dat hij me van mijn motor af zou rammen. Ik vertelde nog dat hij 100% fout zat, en dat hij niet moest zeiken (in de hoop dat het licht SNEL op groen zou springen!).
Hij rochelt even flink, en dacht me even flink te raken, hehe!
Ik ontwijken...op dat moment springt het licht op groen, en toen durfde ik wel :)
Hij vol gas, maar ik natuurlijk ook...de kneus...denkt een motor bij te houden met optrekken, haha!!
Nog even de middelvinger opgestoken, en er als een malloot vandoor...
Gelukkig nooit meer gezien...

Ik snap die mensen echt niet...zij maken de fout, en dan tegen mij tekeer gaan...echt onbegrijpelijk!! :(
 
Duderuud : Altijd oppassen in Utrecht, daar is rood ook groen, zowel voor fieters, scooters en auto\'s. :(
 
Het zijn gewoon gefrustreerde eikels die thuis niks te melden hebben en denken het op straat wel te kunnen.Fuck \'m all en altijd je duim omhoog en je raampje ook.Een maat van mij kreeg ook een hengst voor z\'n kop in A\'dam.Nooit je raampje omlaag dus.In een file bij Hoogeveen wou zo\'n aso via vluchtstrook even als allerlaatste invoegen van twee naar een rijbaan i.v.m. werkzaamheden.Gooit maat van mij zijn mini naar rechts om die lul er niet langs te laten.Laat hem maar op z\'n beurt wachten( die hij thuis zeker niet heeft gekregen)Snijdt die lul m\'n maat af en komt uit zijn auto rennen.Maat van mij liet z\'n raampje nu omhoog gelukkig.Geeft die lul een trap tegen z\'n ruitje zeg!Bleef gelukkig heel.Staat 50 meter politie die niks ziet! Heb je ook niks aan als je ze echt nodig hebt!!!!! :j :j :j :j :j :j :j :j :j
 
ik had vandaag een eikel van de dag. een oude zak in een vette BMW 7-serie. ik rijd op de snelweg linkse baan. hij rechts, en hij besluit in te gaan halen (zonder knipperlicht) vlak voor mij. dus ik kon nog heel even fel remmen, toen alles los en uitgeweken naar links tot tegen de streep. en ik miste hem!!! nog ff op de claxon gehangen daarna (toen schrok hij en ging als een gek naar rechts |( ).

men motor begon redelijk te slingeren (lees glijden), want het wegdek was nat. ik week wat hard uit, maar ik kon niet anders, anders BAM. maar ik heb geluk gehad. :)
 
Op de motor heb ik meetal wel een grote mond (lees middelvinger) omdat je toch altijd sneller bent dan een auto en minder ruimte nodig hebt. In de auto blijf ik over het algemeen rustig. Je weet niet half wat voor neaderthalers hun rijbewijs mogen halen.
 
Op de motor heb ik meetal wel een grote mond (lees middelvinger) omdat je toch altijd sneller bent dan een auto en minder ruimte nodig hebt. In de auto blijf ik over het algemeen rustig. Je weet niet half wat voor neaderthalers hun rijbewijs mogen halen.
Ik ook, alleen ik steek mijn duim op ipv de middelvinger... Wekt een stuk minder agressie op, maar werkt wel }) :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan