De eikel van de dag!

Ik denk er dus net zo over, ik heb vandaag als afscheidscadeautje van mijn laatste opdracht zo\'n stungun gekregen, ik denk erover die maar als \"standaard uitrusting\" te gaan dragen.....

Klopt natuurlijk ook weer niet maar goed........

Leuk afscheidscadeautje ! }) :P
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hier ook zo\'n verwaand kutventje hier in het dorp. Dikke leasebak gekregen van de baas en net doen alsof hij echt van hemzelf is.

Beetje mensen van de weg afdrukken en er niet tegen kunnen als je hem inhaalt enzo. Ik heb hem dus 1 keer klemgereden en goed de waarheid gezegd. Sindsdien lach ik hem altijd uit als hij voorbij komt. Wat een kleuter. :j

Dat heb ik overigens ook tegen hem gezegd. Ik mag dan \'maar\' 22 zijn, maar ik laat me niet door een kleuter van 30 van de weg afrijden. :j
 
Buiten de bebouwde kom: eerst vol in de blokken, dan richting aangeven, vervolgens stapvoets de inrit op. Kleun je zowat binnen. Kijken ze je nog aan van: doe ik wat verkeerd :?

Te weinig afstand, nou nee.
 
In de auto :

Je rijdt over de snelweg met een leuk gangetje van 150 á 160... In de verte rijdt een vrachtwagen op de rechterweghelft. 20 meter daarachter hangt een ouwe roestige Volvo 340 met 80 jarige opoe. Verder niemand te bekennen binnen 300 meter. Juist op het moment dat ik naar links ga om in te halen, besluit opoe om ook maar met 82 de 80-rijdende vrachtwagen in te halen.

Spiegels? Wasda?
Knipperlicht? Wasda?
Gaspedaal? Wasda?
Verkeersinzicht? Wasda?

Gelukkig schat ik deze situaties meestal ver van te voren in zodat ik weet wat ik kan verwachten (Snelheid verlagen naar 130/140). Soms schrik je je echt de pleuris, maar het gaat gelukkig bijna altijd goed.

Met een motor kun je er nog linksvoorbij en desnoods over de vluchtstrook (daar is ie voor toch }) ), maar met een auto gaat dat iets minder...
 
Op donderdag 13 december 2001 00:21 schreef EquiNox het volgende:
In de auto :

...Juist op het moment dat ik naar links ga om in te halen, besluit opoe om ook maar met 82 de 80-rijdende vrachtwagen in te halen...

Het zou verboden moeten worden :( :j
 
Leuk toppic;

Wat ik er vooral leuk aan vind is te zien dat (bijna) iedereen zich hier evengoed schuldig maakt aan agressie. Iig aan irritatie... Doen we allemaal, en daar is m.i. weinig aan te doen. Ik heb ook meermaals meegemaakt dat ik werd belaagd, nadat e.o.a. onbenul in beschuitbus me of lomp sneedt, of er niet tegen kon dat ik met fiets tussen de file door ging. Ik ben dan altijd heel blij dat ik mijn helm op heb, en laat me heel hard meppen. (doet hem meer pijn dan mij..) Dan neem ik het nummerbord, en bel de politie voor aangifte. Is 2 keer goed gegaan. Kerels zijn allebij opgepakt en voorgeleid.

Dat vind ik dan leuk. Je hebt in dat soort situaties meerder getuigen, dus je staat hartstikke sterk.

Btw, velen van ons ergeren zich aan mensen die niet doorrijden. Denk wel dat die mensen zich dood ergeren aan acties van motorrijders als tussen auto\'s door, hard rijden enz.enz. Die mensen weten niet wat er door jou hoofd gaat, en wat een motorrijder wel / niet kan.daar zit vaak het grootste probleem. Daar moeten wij zelf ook rekening mee houden.

Ik heb wel ook een Mag-lite in de auto (ook golf btw }) )maar dat is meer voor zelfbescherming, aangezien ik daarmee niet overal tussendoor kan. Ik zal nooit zo maar terug meppen, dan moet er toch echt eerst iets gebeurt zijn, en dan bedoel ik niet een duw of zo.....

Greetzzr

joeltje (die geweld prima vindt....... in de film)
 
hehe, zo kom ik dagelijks wel een aantazl eikels tegen die willen voorkruipen bij me.
Moet elke dag voor verkeerslichten aanschuiven tot ik linksaf mag. Daar staat altijd een file van een 50 à 100m duurt dus wel paar minuutjes eer je eindelijk linksaf kan.
Maar dan zijn er altijd een paar eikels die het voorsorteervak negeren en rechtdoor rijden om op het allerlaatste ogenblik hun auto linksom te gooien, zo de file vermijdend.
Dacht er ook eens eentje bij mij te doen..
Maja, als je weet dat mijn auto er uitziet en die gozer dus rechts van mij staat.. snap je dat ik NO WAY die eikel voorlaat.

Gewoon bocht extra groot tot hun zichzelf vastrijden tegen de stoep. En dan durven ze nog claxoneren :} :}


Pooh\'s auto:
dsc00005.jpg
 
Zeg Poohbeer, die auto van jou ziet er idd niet uit nee, ik dacht altijd dat je overdreef maar erhmmm :+

Dit noemen wij een wrak van de weg!

Wel 2 attennetjes. Hebbie een bakkie?? Gaan we op vossenjacht!!

Kunnen we dat aankomende zomer niet eens gaan organiseren met de motor??

Motor-forum vossenjacht.....

Erhmmm dan bij deze meteen een technische vraag, waar laten we de 27mc en waar laten we de meter.....??? })
 
Laatst bewerkt:
Nou Pooh dat vind ik dus een echte anti-agressiewagen ;) , die van mij ziet er helaas te goed uit om \'te gebruiken\' bij dat soort situaties, maar ik vind het wel een goeie :+
 
Je zou bijna rubberen stootkussens (a la botsautootje) monteren om zulke geintjes te kunnen voorkomen. Gelukkig woon ik niet in de Randstad, want daar is het vaak een chaos.
Friesland is wel rustig wat dat betreft, behalve \'s morgens als je naar Leeuwarden moet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan