De ergenis top 5

Gerhard007

MF'er
19 apr 2005
189
0
Coevorden
Ik vond het wel leuk om een ergenis top 5 te plaatsen.
Kan iedereen zijn hart een beetje luchten... })

mijn top 5:

5 - Vliegen (vooral dooie)
4 - Koekblikkers die in de file jou gaan blokkeren
3 - Mensen die tegen je aan gaan lopen zeiken dat motorrijders vaak zo
onverantwoord bezig zijn
2 - Koekblikkers de onnodig links blijven rijden
1 - Koekblikkers die je over het hoofd zien en zo oversteken op een kruizing :(
 
Sommigen plegen ook voor hun twintigste al zelfmoord. Omdat ze zich ergeren aan de normaalste dingen van het leven.
 
1 Onnodig links blijven rijden, of in het midden bij meer dan 2 banen...
2 Onnodig in het midden blijven rijden op dijken en binnenwegen...
3 Fietsers die de hele dijk denken nodig te hebben...
4 Eikels die blikjes, peuken e.d. al rijdende uit het raam pleuren...
5 Motorrijders die hun tijd willen verbeteren op een fraai stukkie weg en daarbij niets ontzient alles voorbij razen, als ware het hun privé circuit... Ze bezorgen de amateur racers een slechte naam... 8-)
 
;)


Ik heb het nog nooit direct aan den lijve ondervonden, maar pech, gewoon domme pech aan je motor, en dan op het punt waar je eigenlijk naar huis zou teruggaan. Het verste punt zeg maar. Geklootzak om bij de trein te komen, repatriering van je motor, met je koe aan in de trein......

Verder maakt het me allemaal niet zo uit, bleek al uit m'n eerste post.
 
Mensen die lak hebben aan de ander. Dat zie je vooral op de weg.

Ook is er een katagorie die denken dat de weg van hun is. Ze rijden constant links en als je dan wilt inhalen mag dat niet en proberen ze je te hinderen.

Een hoop automobilisten en met name een berg vrachtwagenchaufeurs moet ook eens verteld worden waar de richtingaanwijzer zit, zit tegenwoordig blijkbaar niet meer bij de rijvaardigheid. Kunnen ze ook eens richting aangeven.

Gr,
Henk
 
1 van de ergenissen las ik:het blokeren in de fille.
Nu ben ik een vrachtautobestuurder en ik betrap me er zelf op, dat ik het ook niet altijd in de gaten heb,maar heb ik het wel ga ik gewoon een stukje opzij.
Ik denk dat zommige motorrijders niet in de gaten hebben dat dit ook gebeurd en met een gangetje van;ach 80 tussen de fille doorrijden en daar schrik ik me eigen weer de tering van ,want zo kijk ik in mijn spiegel ,niks en ik kijk weer vooruit en broeeeeeeem ,weg is ie.
Nu weet ik wel dat die eikels van vrachtautobestuurders denken dat de hele weg van hun is,maar dat denken zommige mensen met kinderwagens en alles wat er tussen inzit ook,ik heb dan nog nooit een kinderwqagen met 120 op de snelweg gezien ,maar toch.
Nu rijd ik dus met eigenlijk bijna alles op wielen ,dus ik denk dat ik redelijk kan inschatten hoe de denkwereld op die dingen met wielen is,en alles heeft ze voor en ze tegen.
Mijn allegrootste ergenis komt er weer aan, de idioten met hun k... caravans,de zogenaamde sluurhutenrijders,die de grootstmogellijke moeite doen om me in te halen an als ze dan voor je rijden netjes 79 gaan rijden ,en als ze moeten inparkeren kan 80% nog geen meter achteruit rijden.
Maar ach ze zijn op vakantie en hebben alle tyd van de wereld.
Zo zie je maar ;alles heeft wel ergens een iritant iets,ligt eraan aan welke kant je staat.
DE mazzel
 
1 van de ergenissen las ik:het blokeren in de fille.
Nu ben ik een vrachtautobestuurder en ik betrap me er zelf op, dat ik het ook niet altijd in de gaten heb,maar heb ik het wel ga ik gewoon een stukje opzij.
Ik denk dat zommige motorrijders niet in de gaten hebben dat dit ook gebeurd en met een gangetje van;ach 80 tussen de fille doorrijden en daar schrik ik me eigen weer de tering van ,want zo kijk ik in mijn spiegel ,niks en ik kijk weer vooruit en broeeeeeeem ,weg is ie.
Nu weet ik wel dat die eikels van vrachtautobestuurders denken dat de hele weg van hun is,maar dat denken zommige mensen met kinderwagens en alles wat er tussen inzit ook,ik heb dan nog nooit een kinderwqagen met 120 op de snelweg gezien ,maar toch.
Nu rijd ik dus met eigenlijk bijna alles op wielen ,dus ik denk dat ik redelijk kan inschatten hoe de denkwereld op die dingen met wielen is,en alles heeft ze voor en ze tegen.

Ik bedoel dan ook de mensen die bewust de auto naar de middenstreep gooien. En met 80 door de file knappen is ook niet slim natuurlijk.
Sommige koekblikkers weten gewoon niet dat het toegestaan is voor een motor om tussen de file door te rijden en dat is heel irritant.
 
Sommige koekblikkers weten gewoon niet dat het toegestaan is voor een motor om tussen de file door te rijden en dat is heel irritant.

Dat ze het niet weten is niet zo erg. Als ze voor eigen rechter gaan spelen dan wordt het pas vervelend.

Maar in de praktijk kom ik dat slechts zelden tegen.
 
Mensen die lak hebben aan de ander. Dat zie je vooral op de weg.

Ook is er een katagorie die denken dat de weg van hun is. Ze rijden constant links en als je dan wilt inhalen mag dat niet en proberen ze je te hinderen.

Een hoop automobilisten en met name een berg vrachtwagenchaufeurs moet ook eens verteld worden waar de richtingaanwijzer zit, zit tegenwoordig blijkbaar niet meer bij de rijvaardigheid. Kunnen ze ook eens richting aangeven.

Gr,
Henk

Ik denk dat de verhouding auto's:vrachtwagens ongeveer 100:1 is..... het zijn vooral de auto's en ook enkele motorrijders...

Verder vooral de nieuwe mode, 'met plezier in het midden'. Die hele volkstammen die continue met 100 op de middelste baan blijven hangen.
 
1. Top-xxx lijstjes
2. Mensen die zich overal aan ergeren.
3. Vroeg opstaan op zondag
4. Haren in het doucheputje
5. De krijsende kinderen van de buren
 
Terug
Bovenaan Onderaan