De ergste hoerige schijt klussen

Vind het bij de TLS jammer dat er een kvs slang door het frame loopt.

Tank kan er met gasklephuizen tegelijk af. Subframe compleet met kabelboom, accu, kappen. Maargoed, zal niet verder plagen in dit topic.

En af en toe meelezen over het lijden veroorzaakt door prioriteit rijdynamiek.

Sterkte..
 
Ik had altijd meer een Chuck Norris beeld bij @Zot .
En typisch bij zijn reacties verwacht ik een.

CD7BD5CD-6677-48B9-9C84-78D3BDB413E1.png
 
Deze staat vrij hoog op mijn lijst.

Mede mogelijk gemaakt dankzij het "vakwerk" van j.... uit h........

Hulpstuk gemaakt, voorwiel eruit en boren maar....
 

Bijlagen

  • 20170404_213321.jpg
    20170404_213321.jpg
    125,9 KB · Weergaven: 183
  • 20170404_213312.jpg
    20170404_213312.jpg
    147,2 KB · Weergaven: 182
Tot vier keer toe de carburateurs van de XJ700x er afhalen en tien jaar oude benzine (heb geïnformeerd bij de oude eigenaar) welke vergomd in elke leiding of hoekje zat er proberen te verwijderen. Tweemaal een twee uur in ultrasone bak gehad en toch niet schoon. Uiteindelijk een nacht in de forte reiniger geduwd en eindelijk schoon. Maar ook al die keren weer tussen de luchtfilter box frutten. 🤨 Wat een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend werk.

En nu er achter komen dat de carburateurs er eigenlijk weer af moeten omdat de kettingspanner er eigenlijk af moet om de nokkenassen te verwijderen en kleppen te stellen. Ik verdom het, die carburateurs blijven zitten en ik ga wel pielen om de spanner onder de carbs te demonteren.


BA160B8C-130D-4557-B415-FE60F9B67051.jpeg1B8E9EB3-884E-4301-BF69-40543D56D1B6.jpeg
 
Tot vier keer toe de carburateurs van de XJ700x er afhalen en tien jaar oude benzine (heb geïnformeerd bij de oude eigenaar) welke vergomd in elke leiding of hoekje zat er proberen te verwijderen. Tweemaal een twee uur in ultrasone bak gehad en toch niet schoon. Uiteindelijk een nacht in de forte reiniger geduwd en eindelijk schoon. Maar ook al die keren weer tussen de luchtfilter box frutten. 🤨 Wat een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend werk.

En nu er achter komen dat de carburateurs er eigenlijk weer af moeten omdat de kettingspanner er eigenlijk af moet om de nokkenassen te verwijderen en kleppen te stellen. Ik verdom het, die carburateurs blijven zitten en ik ga wel pielen om de spanner onder de carbs te demonteren.


Bekijk bijlage 1661447Bekijk bijlage 1661448
Je kent het spelletje nu net na 3 keer af en op, en nu wil je niet meer?
 
Ik twijfel tussen de vastgelopen cilinder van m'n Jawa er af krijgen, of de carburateurs weer inbouwen op een GS1000 met de originele inlaat en luchtfilterhuisrubbers.
De GS is heel vriendelijk vergeleken bij de old school GSX. Pas de startmotor vervangen met de carbs er nog op omdat ik gewoon wil voorkomen dat ze eraf moeten _O-

(op de GS zitten trouwens losse K&N’s…)
 
De GS is heel vriendelijk vergeleken bij de old school GSX. Pas de startmotor vervangen met de carbs er nog op omdat ik gewoon wil voorkomen dat ze eraf moeten _O-

(op de GS zitten trouwens losse K&N’s…)

Bij een CBX1000 zespitter kan je het beste het blok losmaken en voorover kantelen om de carbs los te halen hoorde ik, die zitten ook in een V-vorm.
 
Terug
Bovenaan Onderaan