De ergste hoerige schijt klussen

spiraaltje van m'n vrouw vervangen. is echt een kutklus

Peanuts..
😇
1628069450330.png
 
Laatst bewerkt:
Carburateurs verwijderen/terugplaatsen bij GPZ900.
Luchtfilter kan pas weg als carbs weg zijn. Carbs kunnen eigenlijk pas weg als luchtfilter weg is. Nergens ruimte. Zelfs na alle rubbers verwarmen nog steeds een hoerige schijtklus.😠
Deze ken ik van mijn fj1100, zelfde gezeik maar dan bij een benzinepomp in zuidduitsland... Roest in de tank, gelukkig had de pomp baan aan de overkant benzinefilters
 
Ik had ooit een woon/werk TDM850 en de uitlaatbocht was gescheurd, het aluminium van de flenzen en de stalen tapeinden voor de montage daarvan waren door rijden in de pekel één geworden, de flenzen moesten er af maar de tapeinden moesten heel blijven. Ik woonde toen in een flatje en had dus geen werkplaats en hefbrug, ik heb toen een avond lang op de grond liggend met één of ander geleend schuurapparaat de flensen weggeschuurd tot de bochten vervangen konden worden, als het mislukte kon ik de volgende dag niet naar mijn werk, echt lekker die druk. :')
 
Koppeling vervangen van mijn golf 3 toen ik net 18 was. Zonder brug, zonder overdekking, met 8 graden op de grond..

Goed voor je buikspieren, zo'n versnellingsbak op je buik.
 
En er zullen er nog veel meer komen ,ik alleen al kan nog pagina,s vol schrijven over klote klusjes
aan bepaalde motoren. ;)
Sommige klusjes zullen merk & model specifiek zijn, maar carburateurs van een in-lijn 4-cilinder tussen de rubbers van de cilinders en die van het luchtfilterhuis vandaan halen, dat is volgens mij altijd @#$%^&*. :)
 
Sommige klusjes zullen merk & model specifiek zijn, maar carburateurs van een in-lijn 4-cilinder tussen de rubbers van de cilinders en die van het luchtfilterhuis vandaan halen, dat is volgens mij altijd @#$%^&*. :)
Nee hoor,sommige wel bij andere weer niet,verharde rubbers of onervaren sleutelaars zijn meestal de oorzaak dat het een klote klusje word.
 
Terug
Bovenaan Onderaan