De euro (keukentje of papa&mama spelen)

BYM

MF veteraan
19 mei 2001
2.369
4
Zaan-city
Wie kent dat niet uit zijn/haar jeugd, zo\'n mooi setje uit de speelgoedwinkel waarmee je winkeltje kon spelen, of papa & mama, wegens geen tijdsgebrek }) ben ik vandaag maar ff naar het postkantoor gegaan en heb onze gratis-geld setjes (hoe toepasselijk :r ) opgehaald, ook zo\'n 25gulden setje meegenomen.

Ik heb het eens uitgelegd op de tafel daarstraks en ik kan nou niet zeggen dat ik ervan onder de indruk ben zeg, ik vind het er zo verschrikkelijk nep uitzien.......bah.........

Van mij hadden ze de euro niet in hoeven voeren zeg.

Mocht dit als onzin beschouwd gaan worden, gooi ur dan maar zo\'n ouderwets slotje op......

lock-c.jpg


(lekker nostalgisch he, heerlijk)
 
Laatst bewerkt:
Het is jammer dat het kleurrijke geld van Nederland nu wordt vervangen door dat monopoly geld van Europa ;(

We kunnen er gelukkig nog krap 2,5 week van genieten, misschien nog een maandje langer... \ '(
 
Ik ben er helemaal op voorbereid. Ik heb een heel mooi programaatje op m\'n iPAQ waarmee ik precies kan uitrekenen wat ik in guldens of euro\'s moet betalen en hoeveel wisselgeld ik in guldens of euro\'s terug krijg.

Laat maar komen die euro, kunnen we ook in Belgie of Duitsland zonder problemen tanken zonder Duitse of Belgische dollars op zak te hebben. ;)
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk ben ik het erover eens dat straks iemand als Poohbeer even bij ons een winkel binnen kan stappen zonder A: zijn hoofd te breken wat het nu in belgisch geld kost en B: rare fratsen uit te moeten gaan halen om aan nederlands geld te komen (ik neem ff een Belgisch slachtoffer want zelf kom ik nooit in het buitenland) dus in dat opzicht vind ik het een prima idee, alleen hadden ze geen betere munten kunnen slaan/ontwerpen want ik vind dit dus echt niks, het lijkt verdorie wel speelgoedgeld man..............
 
Laatst bewerkt:
Daar gebruik ik gewoon mijn creditcard of bankpas voor :)

Juist, daar heb ik die creditcard voor aangeschaft!
Collega van mij heeft zo\'n eurokitje opgehaald: lijkt inderdaad wel speelgoedgeld :r . Kleuren zijn lelijk en het materiaal lijkt wel blik. Welke %$@*& heeft dat nu weer ontworpen |(
 
M\'n jongere broer heeft ook zo\'n kitje gehaald, tenmisnte het gratis kitje, de rest is toch niet nodig, met pinnen kom je even ver. Maar het geld ziet er inderdaad uit als plastic geld ofzo ;) Beetje nep. Van dat chocoladegeld met sinterklaas.

Ach straks hebben we ook de andere euromunten uit andere landen, maar daar zal ook alleen maar de achterkant anders zijn. Lekker miereneuken om altijd met eurocenten te gaan betalen in de toekomst :)
 
Niet zeuren is gewoon een kwestie van wennen :P .

Wat boeit het nou of het mooi/niet mooi is of dat het er niet echt uitziet (ook onzin BTW :9 ). Wel eens een dollar in je handen gehad? Ongeacht wat je van Amerika vind, dat geld heeft er wel voor gezorgd dat de V.S. het meest welvarende en machtigste land ter wereld is geworden.

Ik heb liever een welvarende Europese grootmacht :} dan een zootje over elkaar rollende staatjes met leuk kleurend geld.
 
wegens geen tijdsgebrek }) ben ik vandaag maar ff naar het postkantoor gegaan en heb onze gratis-geld setjes (hoe toepasselijk :r ) opgehaald, ook zo\'n 25gulden setje meegenomen.


EEhh, moet ik uit je topic titel opmaken dat
je uit verveling maar winkeltje bent gaan spelen
met je euro-tjes?

;)
 
EEhh, moet ik uit je topic titel opmaken dat
je uit verveling maar winkeltje bent gaan spelen
met je euro-tjes?

;)

Ghehehe Paul twist ed wel ff door mekaar :+

Nee wegens geen tijdsgebrek heb ik me vandaag, de dag dat de euro voor het eerst opgehaald kon worden, op het postkantoor gewaagd.......

Man man man wat een drukte zeg in die toko :(
 
Ghehehe Paul twist ed wel ff door mekaar :+

Nee wegens geen tijdsgebrek heb ik me vandaag, de dag dat de euro voor het eerst opgehaald kon worden, op het postkantoor gewaagd.......

Man man man wat een drukte zeg in die toko :(
Wat ook helpt = naar de Shell gaan... Maat van mij was binnen 5 minuten weer buiten met z\'n setje...
 
Wat ook helpt = naar de Shell gaan... Maat van mij was binnen 5 minuten weer buiten met z\'n setje...

Straks ook maar ff halen. Is toch voor niets. Vriendin had ook al zo\'n zakje van 25 piek gehaald. Muntjes zijn niet echt bijzonder, maar die van 1 eurocent mogen ze gelijk wel weer afschaffen. Klein pokkeding
 
Het ziet er idd niet uit, die Euro\'s. Maar ik zie er toch de voordelen wel van in, zeker omdat ik ieder jaar op vakantie ga naar het buitenland. Aan de andere kant; pinnen in het buitenland wordt ook gratis dus zoveel contant geld zal ik niet bij me hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan