De Fazerrijders M/V hangplek deeltje 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

FaToPi

Definitief Motorloos
29 jan 2006
3.989
77
Deel hier alles wat je kwijt wil over de Yamaha Fazer Of het nu de 600 of de 1000 is,
De Fzs6 of de Fz1.. je bent van harte welkom. We accepteren zelfs gastrijders ;)
Dus wat je maar kwijt wilt over....

- Foto's
- Pimpactie's
- Bevindingen
- Vragen
- Accessoires
- Vul zelf maar aan .......Kan je hier kwijt.



De oude topics:


FAZER rijders........... vertel het hier! Deel 1
FAZER rijders........... vertel het hier! Deel 2
FAZER rijders........... vertel het hier! Deel 3
FAZER rijders........... vertel het hier! Deel 4
FAZER rijders........... vertel het hier! Deel 5
FAZER rijders........... vertel het hier! Deel 6
FAZER rijders............vertel het hier! Deel 7



Een paar handige links.

De laatste Meeting van November 2009

http://www.damted.nl/ (De site van Damted)

Fazer.nl

http://www.foc-u.co.uk/new/news.php (Fazer Owner Club)

En wie zitten hier op dit forum? De foto's worden vandaag tijdens de Fazerrit gemaakt. Ik kon niet mee dus ben maar op deze manier nuttig geweest B|

(Staat jouw foto er niet bij? Even melden in het forum en ik zet hem ertussen...De gastrijders zijn ook welkom )


Fatopi
full


@ctive
full


Polly
d35d08e91732e7ce80de50f34d49963b


Texan
texan1027.jpg


Bikedevil
full


Jeroen
Ring%202009.jpg


Vino
full


Vincefazer
GroteFoto-G6X7EWMS.jpg


BlueFazerin
full


Scallie
full


DutchShogun
p5141101.jpg


Fazer-Ricky
full


Raphaël-s
full


Damted
full


[Fazerman]
33mpkjp.jpg


AussieXspecial
full


WLF46
MOTOR-FORUM_userafbeelding.jpg


CorvetteFreak
IMG_2555.jpg


Richard117
IMG_4471.jpg


StreetlegalHLD
fazer.jpg


Jeldert
full


Sinisa-TY
p6050066.jpg


Marloes87
GroteFoto-ZCU3NK73.jpg


Phyllis
full


SilverShadow
full


Bryan
eos10263juni2010op.jpg


Crazy Chris
full
 
Laatst bewerkt:
Ik lees ook weer mee (en af en toe schrijf ik misschien ook wel iets ;) ). Foto krijg je niet :+ .
 
[q En wie zitten hier op dit forum? De foto's worden vandaag tijdens de Fazerrit gemaakt. Ik kon niet mee dus ben maar op deze manier nuttig geweest B|

Kon ook niet mee '( ................ zal wel nooit............. '( '( ................

maar ben er hier wel bij *O* ..............
 
Laatst bewerkt:
Hee met het slotje op 7 betekent dat dat ik niet meer kan reageren op die stelling over zilver???????? iedereen weet dat a() rood altijd harder gaat b) zilver eigenlijk alleen BMW en Mercedes gevoel is..... Ah en Porsche.....vandaar dat gevaarlijk.(re James dean...)

@ Fatopi mooie pic......... zag op Fazer.nl dat er daar 857 leden zijn....zijn alle leden hier ook lid daar.... en andersom???? Sorry voor het zo stom lijken maar hier in Australie is er dus niks op Fazer forum gebied en de snelheid van dit topic en grootte van Fazer.nl verbazen me nogal..............

Ah trouwens op bovenstaande pics mooie radiator beschermers geeft dat nog inv;oed op de temp- in de zomer????
 
Laatst bewerkt:
present :) kon vandaag helaas niet mee met de Fazerrit, maar ben wel benieuwd naar de foto's en verhalen!
 
Hee met het slotje op 7 betekent dat dat ik niet meer kan reageren op die stelling over zilver???????? iedereen weet dat a() rood altijd harder gaat b) zilver eigenlijk alleen BMW en Mercedes gevoel is..... Ah en Porsche.....vandaar dat gevaarlijk.(re James dean...)

@ Fatopi mooie pic......... zag op Fazer.nl dat er daar 857 leden zijn....zijn alle leden hier ook lid daar.... en andersom???? Sorry voor het zo stom lijken maar hier in Australie is er dus niks op Fazer forum gebied en de snelheid van dit topic en grootte van Fazer.nl verbazen me nogal..............

Ah trouwens op bovenstaande pics mooie radiator beschermers geeft dat nog inv;oed op de temp- in de zomer????

De rode zijn het snelst. Is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven :+
Ik merk geen nadelige invloeden van mijn radiatorcover kwa koeling.
 
Count me in *O* !

Meteen maar de eerste vraag: om de hoeveel kilometer moeten jullie de ketting stellen van een Fazer 600? Vandaag met o.a. Ted erover staan praten, maar in zo een 1500 á 1800 kilometer is de opwaartse speling van de ketting van 3,0cm naar 4,5cm gegaan. Dat zou betekenen dat hij per 100km zo een 1mm meer beweging krijg '( . Ben bank dat het vervangen gaat worden ;(
 
Ik ben er met mijn beauty, mag ze in OP.
Hopelijk dat er meer ritten zullen komen.
Paul_K en Damted, bedankt voor de mooie rit gisteren.
Edit : Foto verbeterd
 
Laatst bewerkt:
Count me in *O* !

Meteen maar de eerste vraag: om de hoeveel kilometer moeten jullie de ketting stellen van een Fazer 600? Vandaag met o.a. Ted erover staan praten, maar in zo een 1500 á 1800 kilometer is de opwaartse speling van de ketting van 3,0cm naar 4,5cm gegaan. Dat zou betekenen dat hij per 100km zo een 1mm meer beweging krijg '( . Ben bank dat het vervangen gaat worden ;(

Mijn ketting loopt tegen zijn einde aan en moet ik denk ik wel rond de 1500 km spannen. Soms hoeft het niet, soms weer wel.

Volgens mij is 1mm per 100km niet zoveel toch?

Ik dacht gister bij jouw motor te zien dat je nog genoeg ruimte hebt om te spannen (genoeg indicatiestreepjes op je draagarm).
 
Laatst bewerkt:
Op je motorstek had je nog een 2720, toch ook geen verkeerd apparaat :?
Als je trage schermen wil, moet je een Quest nemen, beter nog een Quest 2.
Truus spreekt wel altijd alles op tijd uit, maar soms als je een bocht door bent, duurt het wel even voor ze dat door heeft... :+

Voor de rest een puik apparaat hoor, betere gids kun je je zelf niet wensen.
2720 is zeker geen verkeerd apparaat. Maar ik kon voordelig aan een 660 komen.
Moet eerlijk bekennen dat ik nog niet zo heel erg veel gereden heb met mijn nieuwe Truus, simpelweg vanwege het feit dat ik nou eenmaal niet zoveel rij. Afgelopen Eiffel-trip was de trage scherm opbouw eigenlijk het enige minpunt. Maar dat schijnt met de nieuwe kaarten beter te zijn geworden als ik het GPS-forum mag geloven.
Verder ben ik niet zo te spreken over mijn Camos 500 BT headsetje maar dat heeft niks met Garmin te maken.
 
Dan ook nog ff over die Exup-klep.
Heeft iemand ervaring met een full-system uitlaat op een FZS1000 waarmee dus de Exup compleet komt te vervallen? Geen storingen als je het hele gebeuren verwijderd?
Kwam nog wat lekkers tegen op Ebay. Vandaar.
 
Deeltje acht alweer *O*
Ben natuurlijk ook weer van de partij :) Zal eens een mooie foto gaan zoeken van mijn rode FZ6 S2 :)

MF.jpg

Tadaa!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan