De Fazerrijders (M/V) hangplek deeltje 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kont helemaal naar achter schuiven op het zadel helpt vaak behoorlijk als je achter het ruitje gaat liggen, komt er minder druk op de nek voor het omhoog buigen van je hoofd.

Het ziet er niet uit, maar va 160 ga ik toch wel iets zakken, anders komt er echt teveel druk op m'n nek en armen.
 
...
Ik haal mijn plezier en kick van het motorrijden ook veel meer uit mooie bochten rijden en lekker uitaccellereren (nog zo'n lastig woord...) uit de bochten.

:^
Bochten uitaccelereren blijft erg leuk. En dan in z'n 2 even doortrekken richting de 12.000 toeren *O*

Heb op de snelweg wel vaak dat ik onbewust te hard rijd.. 160 op de teller vind ik teveel, en moet mezelf zodoende steeds dwingen rustiger te rijden.
Vind 4 cilinders heerlijk rijden, maar ik neig de laatste maanden toch naar wat minder cilinders. Dan gaat het ook niet zo makkelijk erg hard ;)

Op de Fazer heb ik op de NL snelweg niet harder gereden dan 180. Die 190 op de Lekdijk was achteraf gekkenwerk, en dat heb ik sindsdien dan ook niet meer gedaan.


Hoge snelheden probeer ik een beetje te voorkomen, dat is ook de reden dat ik de voorkeur geef aan offroad rijden boven circuit. Maar man, wat blijft het toch gaaf om af en toe lekker hard op en door te trekken :9~
En iedere keer als ik een MV F4, of zo'n nieuwe ZX6R zie staan valt m'n tong uit m'n mond :9~
 
Laatst bewerkt:
Heb de mijne laatst hier op de A27 eens opengegooid.
Vrijdagavond rond 12 uur, geen blik op de weg.
Raakte even de 200 op de teller aan.

Was het leuk? Ja!
Was het voor herhaling vatbaar? Ja!
was het comfortabel? Het ging wel voor zo'n 5 minuten!

Maar overdag maken we het niet al te bont. Max 160/170 ivm rijbewijs :p
 
Het gaat erg hard hier vanavond dus deeltje 10 staat al klaar en wil jullie dan ook aldaar uitnodigen


De foto's van Jeroen en Zunrob waren niet meer beschikbaar dus als er weer foto's zijn zet ik ze er wel bij.

Laatste taak.. Een Abusje aanvragen...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan