De fogcity

Microdude

Die hard MF'er
20 jan 2003
366
0
Winsum (Groningen)
Ik heb zaterdag een nieuwe fogcity aangeschaft omdat de oude het niet echt lekker meer deed.
Deze was volgens mij geel en kleurde mee met de zon.

Ze hebben me nu 1 meegegeven maar dit is volgens mij een dark. Hij is wat donker. Heb em nog niet uit de verpakking gehaald, maar er staat wel op dat dark niet echt lekker is als je ook 's avonds rijdt.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Groettt
 
Op iedere Fogcity - ook de ongekleurde - staat dat het ding niet geschikt is om bij donker mee te rijden. Dat is overigens onzin. Bij donker rijden met een donkergekleurd vizier lijkt me niet wijs, maar dat weet je zelf eigenlijk ook wel.
 
Op iedere Fogcity - ook de ongekleurde - staat dat het ding niet geschikt is om bij donker mee te rijden. Dat is overigens onzin. Bij donker rijden met een donkergekleurd vizier lijkt me niet wijs, maar dat weet je zelf eigenlijk ook wel.

Mwoa of dat onzin is weet ik zo net nog niet. Ik heb ook zo'n ding gehad en ik heb er 1 rit mee in het donker gemaakt en na die rit heb ik hem er direct uitgesneden. Zolang het helemaal donker is is er geen probleem maar zodra er een tegenligger komt zie je dus echt helemaal geen flikker meer. Ik vrees dat je met een pinlock vizier hetzelfde probleem hebt maar dat weet ik dus niet.

Ik rijd nu wel gewoon met m'n vizier op een kiertje als hij dreigt te beslaan.
 
Mwoa of dat onzin is weet ik zo net nog niet. Ik heb ook zo'n ding gehad en ik heb er 1 rit mee in het donker gemaakt en na die rit heb ik hem er direct uitgesneden. Zolang het helemaal donker is is er geen probleem maar zodra er een tegenligger komt zie je dus echt helemaal geen flikker meer. Ik vrees dat je met een pinlock vizier hetzelfde probleem hebt maar dat weet ik dus niet.

Ik rijd nu wel gewoon met m'n vizier op een kiertje als hij dreigt te beslaan.
Geen problemen mee met pinlock :) Met fogcity ook niet gehad trouwens ;)
 
Mwoa of dat onzin is weet ik zo net nog niet. Ik heb ook zo'n ding gehad en ik heb er 1 rit mee in het donker gemaakt en na die rit heb ik hem er direct uitgesneden. Zolang het helemaal donker is is er geen probleem maar zodra er een tegenligger komt zie je dus echt helemaal geen flikker meer. Ik vrees dat je met een pinlock vizier hetzelfde probleem hebt maar dat weet ik dus niet.

Ik rijd nu wel gewoon met m'n vizier op een kiertje als hij dreigt te beslaan.
Ik rij al twee jaar woonwerk met zo'n ding, zonnig, bewolkt, schemer, donker, nat, vul het zelf maar aan, en altijd goed zicht (oké, bij vorst werkt het minder goed).

Hoezo zag je gee flikker meer dan? Lichtkringen? Ligt dan misschien aan de vorm van het vizier of zo?
 
Ik rij al twee jaar woonwerk met zo'n ding, zonnig, bewolkt, schemer, donker, nat, vul het zelf maar aan, en altijd goed zicht (oké, bij vorst werkt het minder goed).

Hoezo zag je gee flikker meer dan? Lichtkringen? Ligt dan misschien aan de vorm van het vizier of zo?
nee dat ligt aan hoe goed of slecht hij erin is geplakt...
ik rij met pinlock en verkoop ze ook :P en dat gaat over het algemeen prima :) zolang je pinlock maar strak erin zit vinnik het super
 
ik rij al een paar jaar met een mekleurend gog city dingetje in mijn vizier, bevalt best, alleen verkleurt hij nu niet echt meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan