De foto's van Tholen

Tjah, zeurpieten hou je altijd he,
er stond ook in de eerste aankondiging dat t geen profs zijn he.....
Ik denk dat die Arjen meer standjes kan op zijn motor, dan de gemiddelde klaag box in bed. :P
Dus nie mauwe as un auw wijf, maar zelluf iets gavers late zien.
Gratis stuntshow, beregezellig, ok ok, un bietje koud, maar dan nog klage???????? |(
Shame on you
 
:^

enige waar je over zou knn klage is de koude.
M'n vriendin heeft al de gestalte van een smurf, maar na een paar uur had ze zelfs de kleur ervan.. dus we zijn snel vertrokken, maar volgende keer als het beter weer is zijn we er weer bij :}
 
Tjah, zeurpieten hou je altijd he,
er stond ook in de eerste aankondiging dat t geen profs zijn he.....
Ik denk dat die Arjen meer standjes kan op zijn motor, dan de gemiddelde klaag box in bed. :P
Dus nie mauwe as un auw wijf, maar zelluf iets gavers late zien.
Gratis stuntshow, beregezellig, ok ok, un bietje koud, maar dan nog klage???????? |(
Shame on you
He das niet mauwen als een oud wijf hoor. ik had hetzelfde gevoel. Het wordt allemaal wat standaard. Arjen kennen we een beetje van de Baars en hij zal dit commentaar zeker wel meenemen in zijn programma. Dat is de kunst van een entertainer, je publiek blijven boeien.

Dat Rene dan zelf betere stunts moet laten zien slaat nergens op natuurlijk, ieder zijn vak en Arjen is natuurlijk wel een topstunter en niet echt te vergelijken met de straat stunters met de wheelie en de stoppie.


Ik vond het zeker de eerste keren toen ik het zag heel indrukwekkend maar voor mijn gevoel gaat het toch echt een beetje vervelen na een een paar evenementjes.

Datzelfde gevoel heb ik met alex vd Broek en zijn Trial demonstraties.

Ach 4000+ MFers, 4000+ verschillende meningen. Gelukkig maar anders was er geen zak aan dit forum. ;)
 
Heb de piccies van tholen compleet gemaakt.

zie: http://vtx.xmg.nl
serveerster2.jpg

:9 :P :9 :P
 
Ik was ook al aan het zoeken of iemand foto's had getrokken van mijn wheelies op dat kort stukje asfalt daaro samen met Max.... : '(
 
nog even kort. Ik vond het wel geweldig allemaal!!!

De punten die ik hierboven heb aangegeven zou ik graag willen zien, maar mijn dag is al geslaagd als ik wat stunts heb gezien, lekker heb gegeten, motoren heb kunnen bekijken en lekker heb kunnen rijden.

Ik ben snel voldaan.
 
hey die cbr600rr, is die ook van een MF'er?
daar heb ik zaterdag nog mee staan kleppen bij molenaar

I don't know. Het was in ieder geval de enige aanwezige cbr 600rr (in de tijd dat wij er waren). We hebben er gewoon wat piccies van gemaakt omdat ie zo enorm geil ist :9
 
volgende keer:
- friettent erbij (de eettent die er zat had het wel druk met ons);
- standjes van bedrijven voor motoren/onderdelen e.d. (eventueel sponsoring??);
- gratis demoruns op de nieuwste motoren;
- zwemmen in het aangrenzende water
- groepen maken om rond te rijden door zeeland (Tholen ligt toch in zeeland??) met voorrijder net zoiets als hoevelaken-hoevelaken;
- bandje erbij;
- omroeper die wat dingen kan vertellen over de stunts die worden uitgevoerd;
- lekker weer;
- pitspoezen!!!


En voor de rest zelf in te vullen.

Ik vond het leuk, omdat het zo'n leuk stuk rijden is, er veel (sport)motoren bij elkaar waren, er mooie stunts werden uitgevoerd en het goed geregeld was.

Het kan natuurlijk nog groeien, voor een eerste keer was dit toch zeker prima geregeld. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Dit is voor een end wel het lijstje wat we zelf ook in gedachte hadden!
- friettent erbij (de eettent die er zat had het wel druk met ons)(deze was er al, links van het paveljoen, naast het terras)
- standjes van bedrijven voor motoren/onderdelen e.d.
- zwemmen in het aangrenzende water
- groepen maken om rond te rijden door zeeland (Tholen ligt toch in zeeland??) met voorrijder net zoiets als hoevelaken-hoevelaken; (mogen jullie lekker zelf organiseren)
- bandje erbij (Wordt waarschijnlijk Staut, een beginnend bandje uit Tholen, speelt erg leuk)
- omroeper die wat dingen kan vertellen over de stunts die worden uitgevoerd;
- lekker weer (moet lukken in Augustus)
- pitspoezen!!! (geen commentaar)

Kheb het lijstje een beetje aangepast met wat mogelijk is e.d.
Er zijn ideetjes genoeg, dat zeker, en we willen het de volgende keer ook zeker een stuk breder gaan aanpakken. Dat hebben we deze keer nog niet gedaan omdat we geen flauw idee hadden of het wel druk genoeg zou zijn voor zoiets... Nou, dat is gebleken, mensen waren er genoeg! Het kan wel zijn dat we dan wat entree moeten gaan vragen, we moeten er natuurlijk geen verlies op gaan draaien...
Maargoed, tegen die tijd open ik wel een polletje om te kijken wat het beste loopt enzo!

Er zijn helaas altijd mensen die het niet naar hun zin hebben gehad, ik denk dat we zeker duidelijk hebben gemaakt wat er ging gebeuren, en dat we geen AC Farias zijn, maar we hebben ons best gedaan!
En over dat er veel dezelfde figuuren te zien waren, we doen ieder figuur een keer heen en een keer terug, om het mooi uit te laten komen. En ja, natuurlijk, sommige figuuren komen in iedere show terug, maar ook niet iedereen blijft 3 shows kijken dus de figuuren waarvan we zelf denken dat ze mooi of leuk zijn om te zien, laten we bij iedere show zien!
En verder, als nog nieuwe figuren weet ZXRene, kom maar op, dan zullen wij pogen deze te laten zien! Zelfs als je bij een EK bent zal je bij de verschillende shows veel dezelfde figuuren zien, omdat de mogelijkheden toch nog altijd beperkt zijn he... Vaak zijn het ook verschillende figuuren die wel wat op elkaar lijke, dus goed kijken 8-)
Natuurlijk is ook negatieve feedback welkom, maar dan moeten we er wel iets mee kunnen, en moet het wel reeel zijn!

Maar gelukkig hebben de meeste het naar hun zijn gehad!!!! :)
 
Sorry, was nog onder IbuZze ingelogd, is natuurlijk van Ms. Stuntie!!!!!!!!!!!
Damn, weer zijn banaanscore omhoog geholpen.... |( |( |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan