De foto's van Tholen

10x dezelfde wheely,
10x dezelfde stoppie,
nog eens omdraaien door hard op je achterrem te trappen,
10x dezelfde......bla bla bla....

En dan ertussen iemand met een bijna uit elkaar vallende GSXR, die 100x op zijn voorrem slipt....gaaf hoor....NOT!

Nee, voor mij geen wheelyday meer!!!! Ik vond het zwaar tegenvallen!

:? :? :? ik denk dat ik in slaap ben gevallen dan of zo want ik heb alle 3 de shows van AvZ gezien op wheelieday en ik heb geen enkele stunt 10x gezien.

Nu ja, als het een troost mag zijn, ik heb vernomen dat door het onverwachte succes van afgelopen zondag, de volgende Wheelieday een stukje groter (grootser?) zal opgevat worden. Dit wil zeggen dat er ook meer rand-amusement zal zijn onder de vorm van een tent, optreden, kraampjes met goodies, etc. etc. etc. :9~

Ik vraag me wel af hoe je je die Wheelieday dan had voorgesteld ??? Ik vond dat al degegen die zich op het stukje asfalt waagden om te laten zien wat ze konden met hun motor best wel :} petje af. Volgens mij ben je gewoon een beetje aan het jammeren omdat je kroonjuweeltjes eraf gevroren zijn of zo met die strakke noorderwind :9

Hmmm... misschien dat ik hier eens een polletje over kan openen... })
 
Ik vond de wheeliedag ook wel gaaf hoor, maar al het gebeuren eromheen ook, de rit ernaartoe (met zo'n 20 motoren), in Tholen ff alle motoren bekijken en ook de rit terug was erg gaaf :]
 
Ik vond het heel erg gezellig en ik ben met een leuk groepje daar Tholen gereden wel achterop bij hexanide (omdat ik nog aan het kijken ben naar een leuke motor)
maar het was een leuke en best frisse rit,tevens heb ik leuke mede Mf ers ontmoet en de stunts waren ook erg leuk.
 
Yep ik heb het ook super naar mijn zin gehad, al was het wat fris.. maar was zeker gezellig.. lekker met groep naar tholen toe, leuke mensen gesproken, mijn "schuld" kunnen aflossen... geslaagde dag
 
Ik ben het met ZXRene eens..

vond het eigenlijk zwaar ruk ?

De weg erheen was onwijs vet :P ging erg hard het daarheen rijden :)

Leuk om es wat gezichten gezien te hebben, o.a. zxrrene, the saint, etc. etc. :)


Ennuh Helldesker : dat leren pak komt er idd snel, moet van die oude wijven rij stijl af :D

De weg erheen was vet, de weg terug was in mijn eentje ook erg vet (zelfde snelheden gehandhaafd :P ) Enigste minpuntje was dat ik ging tanken, en toen ik terug kwam stond er een vros team te tanken..die heb ik zeker met 200 ingehaald..ik keek de agent wantrouwend strak aan, hij mij ook..verders niets gezegd ofzo.. nouja zien wel :)


AVZ : als ik mijn rolletje heb ontwikkeld (ik was diegene met die extreme pe.. uhmz telelens ;) ) dan stuur ik jullie de foto's wel door.


Owja.. we moeten eigenlijk wel allemaal ff geld in zamelen voor mr.wheelie :( voor zijn kuipruitje..


Volgende keer met crossers of met een tractor erheen.. blubber daar....
 
Ik vond het heel erg gezellig en ik ben met een leuk groepje daar Tholen gereden wel achterop bij hexanide (omdat ik nog aan het kijken ben naar een leuke motor)
maar het was een leuke en best frisse rit,tevens heb ik leuke mede Mf ers ontmoet en de stunts waren ook erg leuk.

Wordt weleens tijd voor een eigen motor ja ;) Kan ik tenminste het gas erop gooien en plat op de tank liggen!
Was trouwens errug leuk, jammer dat het weer een beetje tegenzat.
 
Nice pics. *D

De groep die vanaf het benzinestation bij Oosterhout kwam, had er ook aardig de sokken in. Er was iemand met een 25kW bij (sorry, ben je naam ff kwijt |( ). Die flink moeite had om het bij te houden. Maar, zonder brokken aangekomen in Tholen. *D En we hebben maar één keer een U-bochtje hoeven maken. :P

Bij die groep haakte ik en een vriend van mij aan op een gegeven moment. We waren te laat bij de Baars. Maar die reden lekker door ja.........
 
Bij die groep haakte ik en een vriend van mij aan op een gegeven moment. We waren te laat bij de Baars. Maar die reden lekker door ja.........
Ah, dan reden jullie achter mij geloof ik (zwarte CBR). Buell en een ZXR? Kzat regelmatig in mijn spiegeltje te kijken of de hekkesluiter nog bij bleef en toen zag ik in een keer 2 nieuwe gedaanten. :)
 
Ah, dan reden jullie achter mij geloof ik (zwarte CBR). Buell en een ZXR? Kzat regelmatig in mijn spiegeltje te kijken of de hekkesluiter nog bij bleef en toen zag ik in een keer 2 nieuwe gedaanten. :)

Precies, een zwarte CBR met rugzak. Die ZX9R was de hekkesluiter denk ik? Die was ik opeens ook kwijt!!
 
:? :? :? ik denk dat ik in slaap ben gevallen dan of zo want ik heb alle 3 de shows van AvZ gezien op wheelieday en ik heb geen enkele stunt 10x gezien.

Nu ja, als het een troost mag zijn, ik heb vernomen dat door het onverwachte succes van afgelopen zondag, de volgende Wheelieday een stukje groter (grootser?) zal opgevat worden. Dit wil zeggen dat er ook meer rand-amusement zal zijn onder de vorm van een tent, optreden, kraampjes met goodies, etc. etc. etc. :9~

Ik vraag me wel af hoe je je die Wheelieday dan had voorgesteld ??? Ik vond dat al degegen die zich op het stukje asfalt waagden om te laten zien wat ze konden met hun motor best wel :} petje af. Volgens mij ben je gewoon een beetje aan het jammeren omdat je kroonjuweeltjes eraf gevroren zijn of zo met die strakke noorderwind :9

Hmmm... misschien dat ik hier eens een polletje over kan openen... })

Ja die 10x bedoel ik niet letterlijk natuurlijk, maar ik vond de "show" gewoon niet geweldig.
Ja die figuren met 2 personen zijn wel leuk, maar verder vond ik het slaap verwekkend, weet ook niet waarom ik dat nu vond....
Ik had gehoopt dat er meer andere mensen te zien zouden zijn, maar na 3 bandits was ik het al beu....en dan zo'n mafkees op zijn sm die erop zat alsof het een bankstel was..
Nee...sorry naar MIJN MENING was het gewoon niet echt geslaagd.

Volgende keer als het beter weer is.....misschien, heel misschien, als er mensen zijn die me echt kunnen overtuigen, wil ik het nog een keer proberen.
Maar ik had gewoon geen voldaan gevoel van de dag....

Ik ben blij dat ik niet helemaal de enige ben, maar voor degenen die het wel leuk vonden....nou, das toch weer mooi.
 
Gister toch weer mooi het stof van de randjes van m'n bandjes gereden. Heen met Dinky Toy, Klinkschakel en een ZXR400 en terug met Dinky Toy, FRE-Blade en de ZXR.

Alleen die gast op die zxr moet nog wel wat leren over in een groep rijden:
- "Samen uit samen thuis." Wat dus inhoudt dat als er in de groep iets gebeurd, waardoor er gestopt moet worden, je het doorgeeft aan de voorste rijder. Zeker als de voorrijder stopt om te kijken waar de rest is, blaas je er niet zo voorbij. We hebben natuurlijk niet voor niks elke keer rustig gereden, zodat je weer kon aanhaken...
 
Gister toch weer mooi het stof van de randjes van m'n bandjes gereden. Heen met Dinky Toy, Klinkschakel en een ZXR400 en terug met Dinky Toy, FRE-Blade en de ZXR.

Alleen die gast op die zxr moet nog wel wat leren over in een groep rijden:
- "Samen uit samen thuis." Wat dus inhoudt dat als er in de groep iets gebeurd, waardoor er gestopt moet worden, je het doorgeeft aan de voorste rijder. Zeker als de voorrijder stopt om te kijken waar de rest is, blaas je er niet zo voorbij. We hebben natuurlijk niet voor niks elke keer rustig gereden, zodat je weer kon aanhaken...
Ik wijzen naar shell bord....jij oke....en gewoon doorrijden bij de eerste Tankplaats.....commu foutje ;)

voor de rest idd samen uit samen tuus.
 
Precies, een zwarte CBR met rugzak. Die ZX9R was de hekkesluiter denk ik? Die was ik opeens ook kwijt!!
Yep, that was me.
ZX9R? Ik dacht dat het een ZX6 op 25kW was die achter me reed :z . Maar ik kan me vergissen natuurlijk. :)
 
Hee, dat is de brommer van mijn vriendinnetje :) De Beull Lighting die ik test voor Motormaniacs stond er naast. Helaas had ik geen MF sticker meer ander had ik die er ff op gejast. Zullen ze bij de importeur ook blij mee zijn *D *D *D *D *D

Je bedoelt deze zeker?
full

Mooie motor, vriend van mij was ook met een Buell. Eentje waar bijna niets meer origineel aan is..
 
Deze dus

full


en ja, dat was op de terugweg toen mn benzine op was :) ...
 
Laatst bewerkt:
...
AVZ : als ik mijn rolletje heb ontwikkeld (ik was diegene met die extreme pe.. uhmz telelens ;) ) dan stuur ik jullie de foto's wel door.
...
:(
dan was jij diegene die me daar 10 minuten gepest heeft met je lange lijf voor me, zodat ik zelf geen behoorlijke foto meer kon maken

;) :+
 
:(
dan was jij diegene die me daar 10 minuten gepest heeft met je lange lijf voor me, zodat ik zelf geen behoorlijke foto meer kon maken

;) :+

Nouhou '( :+

Als je gewoon mij aan de kant had gezet of had gevraagd of ik wou moeve.. met alle plezier hoor :) :+
 
Zjo, ik vond het toch wel leuk daaro. Ben samen met CBRRami en Stever1 erheen gereden. Nadat we ff rondgekeken hadden en wat pics hadden gemaakt, zijn we weer terug gereden.

We waren erg geinspireerd door als die wheelies dat we het zelf ook ff moesten proberen. Op een mooi stuk rechte weg op een industrie terrein maar eens geprobeerd. Heb ik toch mooi ff twee wheelies gemaakt, echt supergevoel!

Ok, ze waren niet al te hoog(voorwiel ongeveer ter hoogte van koplamp), maar niet gek voor de 1e keer.

Heb btw gas open in 1e versnelling -> 7000 a 8000 toeren -> gas dicht -> gas helemaal open methode gebruikt. Volgende keer eens proberen met wat minder toeren.

Al met al, een koude maar geslaagde dag. BTW piccies volgen nog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan