De foto's van Tholen

volgende keer:
- friettent erbij (de eettent die er zat had het wel druk met ons);
- standjes van bedrijven voor motoren/onderdelen e.d. (eventueel sponsoring??);
- gratis demoruns op de nieuwste motoren;
- zwemmen in het aangrenzende water
- groepen maken om rond te rijden door zeeland (Tholen ligt toch in zeeland??) met voorrijder net zoiets als hoevelaken-hoevelaken;
- bandje erbij;
- omroeper die wat dingen kan vertellen over de stunts die worden uitgevoerd;
- lekker weer;
- pitspoezen!!!


En voor de rest zelf in te vullen.

Ik vond het leuk, omdat het zo'n leuk stuk rijden is, er veel (sport)motoren bij elkaar waren, er mooie stunts werden uitgevoerd en het goed geregeld was.

Het kan natuurlijk nog groeien, voor een eerste keer was dit toch zeker prima geregeld. Zeker voor herhaling vatbaar!!
 
volgende keer:
- friettent erbij (de eettent die er zat had het wel druk met ons);
- standjes van bedrijven voor motoren/onderdelen e.d. (eventueel sponsoring??);
- gratis demoruns op de nieuwste motoren;
- zwemmen in het aangrenzende water
- groepen maken om rond te rijden door zeeland (Tholen ligt toch in zeeland??) met voorrijder net zoiets als hoevelaken-hoevelaken;
- bandje erbij;
- omroeper die wat dingen kan vertellen over de stunts die worden uitgevoerd;
- lekker weer;
- pitspoezen!!!


En voor de rest zelf in te vullen.

Ik vond het leuk, omdat het zo'n leuk stuk rijden is, er veel (sport)motoren bij elkaar waren, er mooie stunts werden uitgevoerd en het goed geregeld was.

Het kan natuurlijk nog groeien, voor een eerste keer was dit toch zeker prima geregeld. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Die eettent die erbij zat had het inderdaad erg druk met ons, ik hoorde die serveerstertjes (met de nadruk op "tjes") tegen elkaar zeggen dat ze een half uur geen eten meer mochten noteren omdat de keuken het niet aankon!

Dat lijstje staat me trouwens wel aan!
 
Word er helemaal somber van, al die mooie foto's en verhalen.
De volgende keer wil ik er toch echt wel bij zijn. En hoop dan ook op mijn eigen motor te kunnen komen en niet achterop.
 
hoe was dat gebeurt? Was een stuk van zn kuipruitje afgebroken volgens mij....

Stom toevallig zat ik er op te kijken(zat in cafe naast openhaard), ding viel spontaan om. waarschijnlijk te diep in het zand gezakt. 4 man tilde meteen de motor recht.
Stukkie van zijn ruit af, spiegel ook defect dacht ik te zien. Volgens mij was hij ook nog tegen zijn buurman gevallen...maar dat weet ik niet zeker.
 
Stom toevallig zat ik er op te kijken(zat in cafe naast openhaard), ding viel spontaan om. waarschijnlijk te diep in het zand gezakt. 4 man tilde meteen de motor recht.
Stukkie van zijn ruit af, spiegel ook defect dacht ik te zien. Volgens mij was hij ook nog tegen zijn buurman gevallen...maar dat weet ik niet zeker.

Dan heb ik het gezien ja, was deze toch?

full
 
had ook een gaaf ruitje!
:^ irridium bubble :9~

Heb ik trouwens ff met jou staan praten toen je doorreed? was de enige corona Soes die ik heb zien staan (ik was met Woefiemotard net aan het overleggen dat het schandalig is dat je meer betaald voor die replica en dat de hele boel dan gestickerd ipv gespoten is :X )
 
:^ irridium bubble :9~

Heb ik trouwens ff met jou staan praten toen je doorreed? was de enige corona Soes die ik heb zien staan (ik was met Woefiemotard net aan het overleggen dat het schandalig is dat je meer betaald voor die replica en dat de hele boel dan gestickerd ipv gespoten is :X )

ah was jij dat :)
je had trouwens niet echt een .BE accent of heb ik nu niet opgelet.
en ach, kost idd wel wat meer, maja ik vind et wel een ontzettende gave kleurstelling!! de standaard kleuren van 2003 vind ik echt :r :r (sorry voor degene die er zo 1 hebben)
en de velgen zijn ook gespoten ;)
bovendien worden er maar 30 van ingevoerd (wat ik gehoord heb) dus blijft et wel redelijk uniek.
ik ben eigenlijk nog op zoek naar een stickerset van et alstare team. wil niet alle stickers erop maar wel een aantal.
 
Met alle respect naar Arian....ik doe het hem niet na.... :}

Maar mag ik even zeggen dat ik het allemaal zwaar vond tegenvallen???

10x dezelfde wheely,
10x dezelfde stoppie,
nog eens omdraaien door hard op je achterrem te trappen,
10x dezelfde......bla bla bla....

En dan ertussen iemand met een bijna uit elkaar vallende GSXR, die 100x op zijn voorrem slipt....gaaf hoor....NOT!

Nee, voor mij geen wheelyday meer!!!! Ik vond het zwaar tegenvallen!

Je hebt blijkbaar de burn-outs niet gezien ;)
Hoeveel kun je nog meer doen met je motor, vergeet niet dat dit geen profs zijn (dacht ik toch?) Hebben waarschijnlijk nog wat anders te doen dan alleen maar motorrijden.

Target
 
Stom toevallig zat ik er op te kijken(zat in cafe naast openhaard), ding viel spontaan om. waarschijnlijk te diep in het zand gezakt. 4 man tilde meteen de motor recht.
Stukkie van zijn ruit af, spiegel ook defect dacht ik te zien. Volgens mij was hij ook nog tegen zijn buurman gevallen...maar dat weet ik niet zeker.

Ik had al direct tegen r(kurt)6 gezegd, dit komt niet goed. Iedereen zet zijn motor zonder veel omkijken neer in dat gras. Er waren er nog waarvan de poot al redlijk diep was weg gezakt in het gras. Gelukkig zijn er niet meer (mee) omgevallen.
Wij hadden de onze aan elkaar vast gelegd op de stenen, hoopten op kleintjes maar... niet gelukt
18218


Target
 
volgende keer:
- friettent erbij (de eettent die er zat had het wel druk met ons);
- standjes van bedrijven voor motoren/onderdelen e.d. (eventueel sponsoring??);
- gratis demoruns op de nieuwste motoren;
- zwemmen in het aangrenzende water
- groepen maken om rond te rijden door zeeland (Tholen ligt toch in zeeland??) met voorrijder net zoiets als hoevelaken-hoevelaken;
- bandje erbij;
- omroeper die wat dingen kan vertellen over de stunts die worden uitgevoerd;
- lekker weer;
- pitspoezen!!!


En voor de rest zelf in te vullen.

Ik vond het leuk, omdat het zo'n leuk stuk rijden is, er veel (sport)motoren bij elkaar waren, er mooie stunts werden uitgevoerd en het goed geregeld was.

Het kan natuurlijk nog groeien, voor een eerste keer was dit toch zeker prima geregeld. Zeker voor herhaling vatbaar!!


Ehm.....correctie. Voor de derde keer... :)
 
Misschien dat er dan WEL entree gevraagd word?? Zou dat een probleem zijn??
Ik zeg maar wat, want ik weet het ook niet hoor. Maar zou inderdaad gaaf zijn, het hele terrein met kraampjes met motorspullen een goeie band en vreettentjes..
 
Terug
Bovenaan Onderaan