De 'fun' is eraf...

Heb nu naast de gsx1400 een hyosung 650 en een gsxr600w staan, 3 kompleet verschillende fietsen kwa motor en houding. Voor elke gemoedstoestand een andere fiets, alle 3 leuk op hun eigen manier.
Ik heb er twee. Eentje voor de zomer, die doet het gewoon en één voor de winter die het niet doet.

Ideaal.
 
Nu de winter in aantocht is ook wel onlangs een korte periode gehad waarin ik mij afvroeg of motorrijden wel echt iets voor mij is.
Rij nu 6 maanden op mijn eerste motor en ging bijna dagelijks 's avonds rondrijden na het werk. Toch al 11k km achter de kiezen, puur vrijetijdsverkeer, dus zeker niet stilgezeten.

Maar door die korte dagen is 's avonds rijden in het donker, wat gewoon niet leuk is, en in het weekend heb ik haast geen tijd om even een ritje te maken. Daardoor een 2-tal weken totaal niet gereden en de twijfels kwamen opzetten of ik het wel echt leuk vind of niet. Afgelopen zondag dan wel tijd gehad en gelijk gaan rijden, been over dat zadel zwaaien voelde gewoon enorm goed en had er echt van genoten. Vandaagfeestdag in BE en werd al vroeg wakker met gewoon een verlangen om te gaan rondrijden. Om 08:00 die motor op en zalig een paar uur gereden.

De winter is nog lang en de twijfels zullen nog zeker weleens terugkomen, maar dat zien we dan wel 8)7
 
Er zijn er genoeg die je nu voor gek verklaren, ik daarentegen snap het wel.
Inmiddels is het bijgesteld naar code oranje en zijn de winstoten nog een heel stuk harder. Ik moet een kilometer of 200 rijden vandaag en gezien het feit dat veel bomen vol in blad staan gaat het toch het koekblik worden. Ik krabbel dus nu terug....er zijn grenzen en die van mij ligt ongeveer hier.
 
Verkoop 'm dan gewoon,als je het teveel moeite vindt.
En neem je brommertje of de bus,of is het teveel moeite om naar de halte te wandelen....
Oh de motor gaat ook te koop hoor, maak je maar geen zorgen.
De bus is een goede suggestie, de halte staat tenslotte voor m'n appartement maar ik heb ook nog een auto en een fiets dus dat zal voorlopig niet nodig zijn.
 
Oh de motor gaat ook te koop hoor, maak je maar geen zorgen.
De bus is een goede suggestie, de halte staat tenslotte voor m'n appartement maar ik heb ook nog een auto en een fiets dus dat zal voorlopig niet nodig zijn.
1698946229884.png
 
Inmiddels is het bijgesteld naar code oranje en zijn de winstoten nog een heel stuk harder. Ik moet een kilometer of 200 rijden vandaag en gezien het feit dat veel bomen vol in blad staan gaat het toch het koekblik worden. Ik krabbel dus nu terug....er zijn grenzen en die van mij ligt ongeveer hier.
Ik zag (hoorde) vanmiddag een VTR 1000 rijden.
Toch een motor die ik op dagen als deze niet zou verwachten.
 
Ik zag (hoorde) vanmiddag een VTR 1000 rijden.
Toch een motor die ik op dagen als deze niet zou verwachten.
Dat lijkt mij nu juist geen verkeerde motor. Redelijk laag, beetje zwaar, prima voor harde wind. Moet zeggen dat ik met de K1300S belachelijk weinig last van wind heb normaal. Dat was met de R1200RT wel anders.
 
Op mijn vfr 800 ook nul last, op mijn gtr 1400 echt een heel stuk meer.
Dat lijkt mij nu juist geen verkeerde motor. Redelijk laag, beetje zwaar, prima voor harde wind. Moet zeggen dat ik met de K1300S belachelijk weinig last van wind heb normaal. Dat was met de R1200RT wel anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan