De 'fun' is eraf...

Als ik toch eens een boerenschuur had..
Met pijn in mijn hart zie ik mooie koopjes voorbij komen. ;)

Deze week al een aantal totaal verschillende fietsen.
Wankelmotor, electrisch, de eerste superbike..
Had ze alle drie gehaald.

Ik kijk ook naar veel verschillende motoren maar ik ben tevreden met de huidige voor mijn motoritten. Bovendien is mijn garage vol, past niks meer in.

En fun, vandaag niet vanwege het takke weer.

Als ik toch eens een boerenschuur had..
Met pijn in mijn hart zie ik mooie koopjes voorbij komen. ;)

Deze week al een aantal totaal verschillende fietsen.
Wankelmotor, electrisch, de eerste superbike..
Had ze alle drie gehaald.
Ach ja,het gras is altijd groener aan de andere kant van de weide.
Ben gelukkig met wat ik heb en daarbij niet in voor teveel kapitaalvernietiging.
Rijden nondeju,niet teveel zeuren en dromen 😘

Ach ja,het gras is altijd groener aan de andere kant van de weide.
Ben gelukkig met wat ik heb en daarbij niet in voor teveel kapitaalvernietiging.
Rijden nondeju,niet teveel zeuren en dromen 😘
Je moet de dingen ook niet gelijk op jezelf betrekken. :P

Ik ben (ook) in staat om de tuin vol te bouwen.
Maar mijn vriendin houdt dat tegen.
Mocht vorig jaar wel enkele maanden een Aprilia 125 erbij stallen in de voortuin.
Onder het mom van.. dat wil ik testen.
Leuk voor de kleine circuits was het idee.
Die moest dan de winter wel weer weg zijn.
Dat zien we dan wel weer was zelf mijn gedachte. :P
En toen er in augustus twee vrijwillig uit de schuur verkocht werden merkte ze wel ineens hoeveel ruimte dat gaf met de fietsen en tuinspullen.
"Er komt er maar eentje terug hoor."

Dat noemen ze democratie geloof ik.
Heb jij ook geen last van thuis. ;) :t

Je moet de dingen ook niet gelijk op jezelf betrekken. :P

Ik ben (ook) in staat om de tuin vol te bouwen.
Maar mijn vriendin houdt dat tegen.
Mocht vorig jaar wel enkele maanden een Aprilia 125 erbij stallen in de voortuin.
Onder het mom van.. dat wil ik testen.
Leuk voor de kleine circuits was het idee.
Die moest dan de winter wel weer weg zijn.
Dat zien we dan wel weer was zelf mijn gedachte. :P
En toen er in augustus twee vrijwillig uit de schuur verkocht werden merkte ze wel ineens hoeveel ruimte dat gaf met de fietsen en tuinspullen.
"Er komt er maar eentje terug hoor."

Dat noemen ze democratie geloof ik.
Heb jij ook geen last van thuis. ;) :t
Zonder het op mezelf te betrekken,wanneer is genoeg,genoeg en waar houdt het op.?
Is slechts een,mijn, mening.
Ik heb er ook 4,dus deels snap ik je wel
Maar die houd ik al langere tijd vast,zijn geen draaideur brommers..

Zonder het op mezelf te betrekken,wanneer is genoeg,genoeg en waar houdt het op.?
Is slechts een,mijn, mening.
Ik heb er ook 4,dus deels snap ik je wel
Maar die houd ik al langere tijd vast,zijn geen draaideur brommers..
Tja.. de wankel kwam hier voorbij in een topic en zag ik niet aankomen als zijnde leuk.
Flabbergasted.
De electrische werd aangeboden via PM en de zwarte BMW K1 in showroom staat zag ik ook toevallig.
Ik was niet op zoek en ben tevreden met mijn kleine recente parkje.

Dus ik ben verbaast dat ik ineens het gevoel kreeg bij deze drie gelijk te moeten reageren. Onhoudbaar.
Like a shot in the dark.

Misschien moet ik ongesteld worden.
Ben zo kwetsbaar vatbaar ineens voor leuke prikkels van buitenaf. ;)

Ik hoop dat het over gaat.

Tja.. de wankel kwam hier voorbij in een topic en zag ik niet aankomen als zijnde leuk.
Flabbergasted.
De electrische werd aangeboden via PM en de zwarte BMW K1 in showroom staat zag ik ook toevallig.
Ik was niet op zoek en ben tevreden met mijn kleine recente parkje.

Dus ik ben verbaast dat ik ineens het gevoel kreeg bij deze drie gelijk te moeten reageren. Onhoudbaar.
Like a shot in the dark.

Misschien moet ik ongesteld worden.
Ben zo kwetsbaar vatbaar ineens voor leuke prikkels van buitenaf. ;)

Ik hoop dat het over gaat.
R1 kopen? 😉

Dit is weer een andere discussie, maar moet je op een trage motor juist niet extra beschermende kleding aan?
Ik ben van rechtsachter onderuit gereden door een appende automobilist terwijl ik net met koud blok ingevoegd was met mijn CBR250R.
Versplinterde arm en hersenbeschadiging.
Gelukkig ben ik nog net zo knap als voor het ongeval.
De raceoverall deed het goed. :)

Dit is weer een andere discussie, maar moet je op een trage motor juist niet extra beschermende kleding aan?
Ik ben van rechtsachter onderuit gereden door een appende automobilist terwijl ik net met koud blok ingevoegd was met mijn CBR250R.
Versplinterde arm en hersenbeschadiging.
Gelukkig ben ik nog net zo knap als voor het ongeval.
De raceoverall deed het goed. :)
Als je knap bent geld voor jou het advies niet, volgens jbt .
Maar je hebt gelijk, de scooter van een ex van mij liep 80 ofzo, een speedfight met enkele ophanging aan de voorkant ofzo.
In absolute zin geen powerhouse of snelheidsmonster, maar dat was vanzelf een keer misgegaan, jemig wat ga je je dan misdragen zeg...

Ik zit regelmatig naar een nieuwer modelletje 1400GTR of naar een K16GT te kijken

vooralsnog trekt de bankrekening het niet, maar ik kom in de buurt
Kopen? K16 gt is wel een klasse duurder trouwens hoor.

Maar je hebt gelijk, de scooter van een ex van mij liep 80 ofzo, een speedfight met enkele ophanging aan de voorkant ofzo.
In absolute zin geen powerhouse of snelheidsmonster, maar dat was vanzelf een keer misgegaan, jemig wat ga je je dan misdragen zeg...
Ik begrijp wat je bedoeld.
Toen je nog jong, snel en wild was. _O- ;)

Ik heb een Speedfight 100 gehad.
Toen die was vastgelopen omdat een automobilist mij op zat te duwen en ik hem over toeren draaide is er een 125cc kit op gekomen.
Wheelies vanuit stilstand op het gas bij het stoplicht. _O-

Alle onderdelen zoals koplamp, kuipwerk, wielen, etc van de 50cc passen ook op de 100.

Ik dacht een Hossack arm maar niet enkelzijdig.
Foto's op Photobucket toen die nog gratis was
Anders had ik die gelijk voorhanden. :+

Hoho, alleen als je een lekker wijf bent (vrouw met mooi lichaam) én dan alleen met handschoenen en helm....

Zonder gekheid, draag gewoon altijd beschermde kleding.
De tijd dat motorkleding ongemakkelijk, warm en zwaar was, is al een tijdje voorbij.
Er is genoeg beschermende kleding die je als "normale kleding" kan dragen, speciale zomerkleding, enz.
Dus een goed excuus, om geen fatsoenlijke kleding te dragen, is er niet meer.

Wellicht dat ik er zelf anders in sta, ik rij enkel motor, tenzij voor werk.
Met dit hedendaags hollands weer, blijf ik ook liever binnen.
Echter, het is nog altijd een feest wanneer ik de deur uitga. Of het nu een grote rit is, of ff langs de pomp.

Pfffff.....vanochtend weer geweldig moment. Komt een ouwetje even de weg op. Reed op een voorrangsweg, komt een ouwetje van rechts. Kijkt echt helemaal nergens naar en rijd zo de weg op. Tegemoetkomend een grote tractor. Keus was.......of naar links uitwijken en het risico lopen om er net tussendoor te glippen of onder de tractor terecht te komen......of de optie met een te hoge snelheid naar rechts de zijstraat in en de dijk af. Die laatste optie is het geworden en op de zeiknatte klinkers de boel overeind kunnen houden en net op tijd stil komen te staan. Hartslag van ongeveer 180. Maargoed na de nodige krachttermen maar weer verder. Kom ik onderweg dat ouwetje weer tegen en die slaat naar links af een zijweg in terwijl er in tegengestelde richting een paar auto's aankomen die ook vol in de remmen moeten. En waarbij de eerste auto aangetikt wordt door degene die erachter reed. En dat ouwetje heeft gewoon totaal niets in de gaten en rijdt gewoon door.......

Toen ik op m'n werk aankwam was ik nog steeds niet rustig. Ik heb er echt weer stevig de balen van dat dit weer gebeurd is. Heb gelijk weer de neiging om m'n motoren vanavond alweer te koop te zetten. Ging zo lekker de afgelopen paar weken. Had er eindelijk weer een beetje vertrouwen in........dat is nu gelijk weer helemaal weg -O- weg fun.

Terug
Bovenaan Onderaan