ChristofR
Die hard MF'er
- Onderwerp starter
- #51
Het is een feit dat die Superduke niet echt een goede keuze was. Te veel motorfiets en te veel tierlantijntjes om gewoon eens 'een toertje' te doen.
Die RE 650 van in het begin was 'eenvoudig' maar de zithouding beviel me niet.
Nu, in België moet de motor nu ook gekeurd worden alvorens hem te verkopen, net zoals bij een auto. En ik zie het niet zitten om die particulier te verkopen, door een onbekende te laten testrijden, enz.
Ik ga dus naar mijn dealer gaan (KTM, Kawasaki, Ducati) en vragen of hij hem zo overneemt zonder dat ik een nieuwe koop. Ziet hij dat niet zitten dan ga ik de GT misschien inruilen voor een Kawasaki Vulcan S 650, een gewoon lichte cruiser, eenvoudig, heel comfortabel met de ergo fit blijkbaar, gewoon zoals jullie zeggen, casual motorjeans, casual motorjas, leren handschoentjes, eenvoudige jethelm. Wellicht zal dat me beter liggen.
Of als hij het wel ziet zitten, laat ik de GT gewoon over en kijk ik later misschien nog wel eens voor een motor...
Die RE 650 van in het begin was 'eenvoudig' maar de zithouding beviel me niet.
Nu, in België moet de motor nu ook gekeurd worden alvorens hem te verkopen, net zoals bij een auto. En ik zie het niet zitten om die particulier te verkopen, door een onbekende te laten testrijden, enz.
Ik ga dus naar mijn dealer gaan (KTM, Kawasaki, Ducati) en vragen of hij hem zo overneemt zonder dat ik een nieuwe koop. Ziet hij dat niet zitten dan ga ik de GT misschien inruilen voor een Kawasaki Vulcan S 650, een gewoon lichte cruiser, eenvoudig, heel comfortabel met de ergo fit blijkbaar, gewoon zoals jullie zeggen, casual motorjeans, casual motorjas, leren handschoentjes, eenvoudige jethelm. Wellicht zal dat me beter liggen.
Of als hij het wel ziet zitten, laat ik de GT gewoon over en kijk ik later misschien nog wel eens voor een motor...