De garage van Rob RD en RobD

Project gestart.
20220113_175536.jpg
20220113_175612.jpg
20220113_180526.jpg
 
Oh wat een heerlijke collectie :9~
Ik denk af en toe met weemoed terug aan mijn 3LE in het wit-blauw-grijs. De balans van die motor was ongekend, stabiliteit idem.

En de TRX, ja die kwam bij mij na de FZR. Ook fantastisch.

Ik blijf dit topic volgen!
Ik heb mijn TRX inmiddels 10 jaar!
(ben volgens de RDW de eerste eigenaar van mijn TRX)

Leuk hoor, zo'n huis vol met FZR'en
 
Heeft ze al een naam? Ik ga ervan uit dat er weer een verhaal achter deze aankoop aanwinst zit… :+
 
Naast die kappen staat wat leuks *O*:}
Ik was daar laatst wat kleine dingetjes mee aan het doen dus ik zit op de grond ernaast, doe het contact aan en duw de kixtarter met de hand naar beneden en de RD zegt plumplumpedumplumplumpedumpedum... 😍 dat ding loopt zó onwijs mooi. Maar daar zit ook wel alles nieuw in, inmiddels.
 
Het MF project, start jij die omdat het de jouwes onze is of ik omdat ik teammanager ben?
 
Toch ook, vanwege de aanschaf van de FZR600R door mijn zoon (ouder dan hij is)met een schuin oogje kijkend naar een FZR600R.
Bij de FZR-Club kwam deze te koop staan. Nette motor.

Opmekelijk hoog, daarom heette die ineens "Het Stapelbed" Er viel weinig op deze fiets aan te merken. Roeland heeft echter groot onderhoud gepleegd, banden, remmen... Is ook semi-permanent uitgeleend aan Roeland

Bekijk bijlage 1713365
Ik heb er nog zo een gehad :Y; was mijn eerste sportmotor*O*.
 
In navolging van @Clank en @Erwin P hier dus onze garage.

Bekijk bijlage 1713090




Een topic waain ik een beetje de projecten ga voorstellen die we met zijn tweeen in de loop der jaren verzameld hebben. Ook motorfietsen die we niet meer hebben wil ok voorstellen want daar zitten meestal nog wel wat verhalen aan vast.

Onderstaand wat er in mijn garage staat, die garage bestaat natuurlijk niet, dat is de huiskamer en de 18 motorfietsen in het lijstje zijn over heel zuid holland verspreid, met uitzondering van wat hier staat thuis staat

Ondrstaand dus het lijstje van wat er nu dus op mijn naam of op mijn terrein staat. Ze hebben heel kinderachtig een naam, wat moet je anders als we een motor pakken om een stukkie te gaan rijden.? Kenteken roepen??? Nehoor, dit werkt

Bekijk bijlage 1712879



De MotorHet Project
De Luchtkoeler in De garage van Rob RD en RobDPending
De Kwartliter in De garage van Rob RD en RobDPending
De Skippybal in De garage van Rob RD en RobDPending
De Oude Dame in De garage van Rob RD en RobD
Het Project in De garage van Rob RD en RobD
De GT250 in De garage van Rob RD en RobD
Leuk dat ik iets ben gestart hiero :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan