roestendoenze
MF veteraan
It's alive! ... ALIVE!
Via dit forum laatst de gele cb400f op de kop getikt: Te Koop:Twee CB400F bj 77/78 veel extras koopje
Na een aantal avonden van hobby-en aan de bedrading & opbouwen van ontbrekende delen, heb ik gisteren leven gekregen in het blokje van 'de gele'.
Wat minpuntjes om op te lossen, maar dat moet ook. Dees is m'n sleutelmotor 'voor d'rbij' dus die moet ook niet perfect.
Een paar minpuntjes zijn wel nog een beetje te erg, want ik wil natuurlijk wel een beetje verantwoord het verkeer in.
- drup - 5sec niks - drup -5sec niks - drup - enzovoort ---> ff nieuwe pakking op de carterpan
- plofstilplofplof - plofstilplofplof - enzovoort ---> ff cilinder 2 ook laten ploffen
- voorrem is van spons ---> nieuwe remvloeistof erin & ff blokjes + cilinder bekijken
- meer rook voor bij de kop dan achter uit de demper ---> bevestiging van uitlaat beter passend maken
Verder liep ie eigenlijk binnen 10 seconden. Maar dat hoort zo bij dit type motor. Mag gerust 2 jaar in een hoekje staan, om vervolgens binnen 10sec aan te springen.
Is 't geen plaatje?
update :
En verder gaat 't in de zijspan rubriek...
(Zie ook de rooie (cb400f))
Via dit forum laatst de gele cb400f op de kop getikt: Te Koop:Twee CB400F bj 77/78 veel extras koopje
Na een aantal avonden van hobby-en aan de bedrading & opbouwen van ontbrekende delen, heb ik gisteren leven gekregen in het blokje van 'de gele'.
Wat minpuntjes om op te lossen, maar dat moet ook. Dees is m'n sleutelmotor 'voor d'rbij' dus die moet ook niet perfect.
Een paar minpuntjes zijn wel nog een beetje te erg, want ik wil natuurlijk wel een beetje verantwoord het verkeer in.
- drup - 5sec niks - drup -5sec niks - drup - enzovoort ---> ff nieuwe pakking op de carterpan
- plofstilplofplof - plofstilplofplof - enzovoort ---> ff cilinder 2 ook laten ploffen
- voorrem is van spons ---> nieuwe remvloeistof erin & ff blokjes + cilinder bekijken
- meer rook voor bij de kop dan achter uit de demper ---> bevestiging van uitlaat beter passend maken
Verder liep ie eigenlijk binnen 10 seconden. Maar dat hoort zo bij dit type motor. Mag gerust 2 jaar in een hoekje staan, om vervolgens binnen 10sec aan te springen.
Is 't geen plaatje?
update :
En verder gaat 't in de zijspan rubriek...
(Zie ook de rooie (cb400f))
Laatst bewerkt: