de gele (cb400f)

Langzaamaan komen er gebreken aan de oppervlakte.

- lekke remmerij
- lekke voorvork
- lek blok
- rammel&klop geluiden in het blok die er zeker niet thuis horen
- steeds onregelmatiger lopen
- happerende verlichterij
- roestkorsten in de tank
- tanden geknars bij de 6e versnelling


Ik ben bang dat na 250km de pret voorlopig ff voorbij is. Maar dat maakt niet uit. De rooie word aankomende week weer compleet gemaakt, dus deze wordt een klusje wat ik kan verspreiden over de komende X maanden.

Dan heb je weer wat te doen, want achter de geraniums zitten kun je altijd nog.
bijdeway heeft jou :] 6 versnellingen, de mijne maar 5 nl.
En zijn de eerste 3 versnellingen eigenlijk geen vertragers?.
 
Langzaamaan komen er gebreken aan de oppervlakte.

- lekke remmerij
- lekke voorvork
- lek blok
- rammel&klop geluiden in het blok die er zeker niet thuis horen
- steeds onregelmatiger lopen
- happerende verlichterij
- roestkorsten in de tank
- tanden geknars bij de 6e versnelling


Ik ben bang dat na 250km de pret voorlopig ff voorbij is. Maar dat maakt niet uit. De rooie word aankomende week weer compleet gemaakt, dus deze wordt een klusje wat ik kan verspreiden over de komende X maanden.
Tank dicht laten zie je geen roest, alleen overdag rijden dan mis je het licht niet, oorkappen op dan hoor je de rare geluiden niet en alleen met regen rijden dan zie je de lekkages ook bijna niet (gewoon bij stilstand omhoog naar de vogels kijken)..Is een CB tenslotte he O-) :X :+




Succes met de rooie dan maar weer RDZ ;)
 
Dan heb je weer wat te doen, want achter de geraniums zitten kun je altijd nog.
bijdeway heeft jou :] 6 versnellingen, de mijne maar 5 nl.
En zijn de eerste 3 versnellingen eigenlijk geen vertragers?.

5 :? Dan heb je een 350'je of een 400 met een 350 onderblok (als het een four is tenminste) of men heeft er gewoon een 350-versnellingstandielensetje (mooi scrabblewoord) in gelegd....

en ik kan't weten ; heb 5 en 6 bij 350 en 400... :]
 
5 :? Dan heb je een 350'je of een 400 met een 350 onderblok (als het een four is tenminste) of men heeft er gewoon een 350-versnellingstandielensetje (mooi scrabblewoord) in gelegd....

en ik kan't weten ; heb 5 en 6 bij 350 en 400... :]
Hij he't een twinny. :P (cx500)

Maar hij bedoelt volgens mij te zeggen dat m'n motortje veelste simpel is voor zoveel versnellingen. B|
 
Zou niet durven :}
Eej bedankt voor 't brengen van je stroboscoop. :)

Heb em meteen getest op de gele & de ontsteking stond zowat op 'top-dead-center', veelste laat dus. Blijkbaar is dat statisch afstellen toch niet altijd even succesvol. :? Motortje loopt alweer een stuk malser nu. 8-)

Tot aan de pruts&pruttel-meeting gaat ie trouwens op stal, want vandeweek ga ik eea er vanaf plunderen tbv de rooie. Maar vanmiddag nog lekker :] !
 
Rij er dan minstens een maandje mee rond, ik had ook mijn twijels bij mijn eerste ritten |( , dat ding stuurde vor geen meter, maar dit ging vlug over naar een gevoel van, dit moest ik eerder hebben gehad. ;)
Ik denk dat ik het emmetje d'r nog effe op laat. Dan kan ik van de zomer eens afwisselend met emmetje en standaard rijden. :] Ik vind 't intussen iig niet meer vervelend rijden. Ik ben alleen bij korte bochtjes wel verplicht m'n knie uit te steken omdat die anders tussen het stuur en de tank komt, waardoor de draaicirkel ietwat ruim wordt. B|
 
Niet dus. :X

Komt breed stuur op. 8-) Ivm het zijspan wat er binnenkort aan wordt gehangen. :] (ook mat zwart tankje en kapjes trouwens 8-) )


Maar eerst nog zorgen dattem weer kompleet wordt & weer de straat op kan. :X

Toch op die dus. heb je nu al schoorstangen gevonden?
 
He Roes...MSN'de gisteren met Natas en begreep dat je van hem het orginele stuurtje al hebt, dus heb je de mijne niet meer nodig :?

Maareh...da's ok. Dan komt ie op de 350 en laat ik het zo :]
 
He Roes...MSN'de gisteren met Natas en begreep dat je van hem het orginele stuurtje al hebt, dus heb je de mijne niet meer nodig :?

Maareh...da's ok. Dan komt ie op de 350 en laat ik het zo :]
:?

Volgens mij heb ik met Natas alleen afgesproken dat ie van mij dat smalle M-stuurtje gewoon krijgt. :? Maar als ik zijn stuurtje krijg ipv de jouwe, maakt 't mij verder niet uit. Roep iig maar als je alsnog dat stuurje blieft. ;)

@cb400f: schoorstangen wist Ralfie misschien nog iets voor, maar anders heb ik een officiele velorex dealer vlak bij me in de buurt. :)
 
: ? ksnappieerniksmeervanmaar..... zal wel loslopen. Wil die Tom wel hebben, jij krijgt de mijne.... denk dat dat kort door de bocht de deal was...hoe en wanneer maakt niet zoveel uit toch ;)
 
Als ik die M van Roes krijg , kan jij mijn orginele Tom ook wel hebben :-)

volgens mij is iedereen dan blij

Hoop ik
 
Enne hoe is de stuur omruilerij afgelopen?
stuuromruilerij ? nou snap ik der geen hout meer van

ik kon die M van jouw ruilen tegen mijn orginele tom , dat hoefde niet want ik kon de M zo hebben , wat heb ik dan nog met tria te ruilen (ja genoeg , maar geen stuur volgens mij)?
 
stuuromruilerij ? nou snap ik der geen hout meer van

ik kon die M van jouw ruilen tegen mijn orginele tom , dat hoefde niet want ik kon de M zo hebben , wat heb ik dan nog met tria te ruilen (ja genoeg , maar geen stuur volgens mij)?
Jij ging toch afgelopen zondag eigenlijk oa je stuurtje ruilen tegen wat spul bij Tria?

(ter geruststelling: M-stuurtje ligt gewoon voor je klaar ;) )
 
Nu helemaal nieuw-nieuw-nieuw...


de gele mag voortaan in mun icoontje...

MET! extra wiel nota bene! 8-)
velorex_005.jpg



(is nog beetje werk aan :X )
 
Terug
Bovenaan Onderaan