de gele (cb400f)

Lachu RDZ en ziet er nog goed uit ook nog. Wordt toch wel geel, bakkie :)
Nog effe afwachten. Weet nog niet hoe of 't allemaal gaat worden. ;)

Een vd ideeen is de strip die over de zijkanten gaat en wat andere accenten in geel uit te voeren. :?


wat doet die spanband daar doenz ?

heb trouwens nog stuur voor je liggen :-)
Spanband is voor de sier... O-)

enneh joe hef meel enzo ;) (bel me anders maar ff om eea af te spreken :) )
 
Ziet er best snel uit, die sigaar aan stuurboord.
Alles mot geel natuurlijk!
Zit die gast uut Zutphen ook aan uw project te rommelen. Hij moet toch wat omhanden houden, nu zijn Rus neigingen van gereedheid begint te vertonen.
En hij kan tenslotte niet voortdurend met de hond gaan wandelen :+

Is eea frame-technisch nu in orde?
 
Zoals ik al eens zei;

It's alive! ... ALIVE!
frankenstein.jpg


8-)

Eindelijk ff een middagje tijd gevonden om het laatste spul erop te zetten en aan te sluiten. Loopt beter dan ooit, had hard nieuwe contactpuntjes nodig.

Mooiste is nog dat ik niks meer hoef over te bouwen van de rooie naar de gele of andersom. Ik heb zelfs twee accu's tegenwoordig. :+
 
Zoals ik al eens zei;

It's alive! ... ALIVE!
(Afbeelding)

8-)

Eindelijk ff een middagje tijd gevonden om het laatste spul erop te zetten en aan te sluiten. Loopt beter dan ooit, had hard nieuwe contactpuntjes nodig.

Mooiste is nog dat ik niks meer hoef over te bouwen van de rooie naar de gele of andersom. Ik heb zelfs twee accu's tegenwoordig. :+

Goed bezig! Nu nog hopen dat je aanbouwhulp/mannetje niet jaren nodig heeft om je span af te krijgen
 
It's nog steeds alive! :P

Gisteren voor het eerst in vele maanden zo'n beetje alles weer ineen gebouwd. En met enkele keren kicken ging het weer van broem. 8-)

Met al die cb350&400f-jes hier die verbouwd worden tot slanke lichtgewicht scheurijzers, doe ik eens lekker wat anders. *O* Heb nu namelijk twee trekhaken eraan. O-)
full
 
Twee trekhaken?
Ga je in het containertransport of zo? :+

Of nee, wacht eens even......
Het zal toch niet waar zijn?
Gaat je familiemobielbak er nu eindelijk aan gekoppeld worden? *O*
 
Die buddy ligt al een paar weken in de weg en toen zag ik je topic...

Ik heb niet echt iets nodig maar misschien heb je nog wat leuks liggen, stuur anders even een mailtje naar mijn nickname met sss@gmail.com erachter geplakt.

Het is trouwens niet degene die op mijn cb zit, een hoekige giuliari voor een cb400.
 
Laatst bewerkt:
Die buddy ligt al een paar weken in de weg en toen zag ik je topic...

Ik heb niet echt iets nodig maar misschien heb je nog wat leuks liggen, stuur anders even een mailtje naar mijn nickname met sss@gmail.com erachter geplakt.

Het is trouwens niet degene die op mijn cb zit, een hoekige giuliari voor een cb400.
Is mijn mail van vorige week niet in je inbox terecht gekomen? :?
 
Nope, heb jou nu maar een mailtje gestuurd ;)
-O-

beetje moe van dat lycos :X
Sowieso dat hun webmail regelmatig internet explorer laat crashen. En bovendien dat ze vrolijk tientallen spam mails per dag wel labellen als spam, maar vervolgens wel in m'n inbox dumpen... B|

Ik zal proberen of ik je mail open kan krijgen en anders ga ik 't via rdz-at-cb400f-punt-nl opnieuw proberen. :}
 
Laatst bewerkt:
beetje moe van dat lycos :X
Sowieso dat hun webmail regelmatig internet explorer laat crashen. En bovendien dat ze vrolijk tientallen spam mails per dag wel labellen als spam, maar vervolgens wel in m'n inbox dumpen... B|

Ik zal proberen of ik je mail open kan krijgen en anders ga ik 't via rdz-at-cb400f-punt-nl opnieuw proberen. :}
Als je wilt kan ik je ook aan een gmail account helpen ;)
 
Als je wilt kan ik je ook aan een gmail account helpen ;)

Da's een goed idee. :)
O wacht effe, ouwe post... :X
O ja ik heb al lang een gmail intussen. O-)


Maar effe ter info en evt afronding van dit topic, de gele gaat in de verkoop.
Inclusief zijspan, dat wel. :Y

(Is 'de groene' voor in de plaats gekomen, ook met zijspan maar dan anders.) ;)
 
De gele in de verkoop? Zonde joh. Alhoewel, als je nog een mooie tank, spatlap of kettingkast over hebt... :)
 
Echt mooi heb ik niet liggen. Is allemaal 'met gebruiks sporen' oftewel dutsje en of krasje hier of daar. Maar in principe gaat het dus om een hele combinatie. Dus inclusief aangebouwde velorex. Voorlopig ben ik zeker niet van plan om em in onderdelen weg te doen. :N ;)
 
Maarrre even voor de duidelijkheid, de rooie heb je wel nog? Die ga je toch zeker niet weg doen. Ik dacht nl dat daar het span op zat, maar das dus blijkbaar niet zo.
 
Klopt als een zwerende vinger. ;)

Gele was destijds eigenlijk als donor gekocht...

...Maar laatste jaren is dat enkel nog andersom gebeurd. :X
 
Op het moment onder een autohoes. :P


Ik zal vandeweek wat plaatjes schieten. ;)
(bij zijspannen staan wel wat recente plaatjes volgens mij)
 
Terug
Bovenaan Onderaan