De gevoelens van je voertuig

Hoe houd jij rekening met de gevoelens van je motor?

  • Niet

    Stemmen: 10 28,6%
  • Ik praat tegen m'n motor

    Stemmen: 1 2,9%
  • Ik aai m'n motor

    Stemmen: 1 2,9%
  • Ik praat en aai

    Stemmen: 22 62,9%
  • Anders nl...

    Stemmen: 1 2,9%

  • Totaal aantal stemmers
    35

Viccie

MF veteraan
Donateur
8 mrt 2003
45.304
42
Breda
Bijna de helft van de Britse automobilisten voert geregeld een gesprekje met de auto. Ze geven een schouderklopje tijdens de rit en na afloop volgt er vaak een complimentje. Dat blijkt maandag uit een onderzoek onder 2000 automobilisten. Ongeveer 40 procent vindt dat zijn auto wel degelijk een karakter heeft en zelfs in staat is zich beroerd te voelen. Eén op de vijf Britten maakt zich zorgen over de gevoelens van zijn voertuig. De onderzoekers ontdekten ook dat vooral vrouwen hun auto een koosnaampje geven.



Vertel, wie maakt zich hier allemaal zorgen om de gevoelens van z'n motor en welk koosnaampje heeft jouw motor?

Ik doe m'n motor altijd even braaf gedag zeggen en aaien als ik er langsloop :Y
 
ik verzorg haar altijd op en top en scheld haar nooit meer uit daar krijg je problemen van heb ik gemerkt :(
 
Hmm.... Veel verder dan "starten kreng" als mijn XV-startkoppeling weer eens niet pakt op de vroege morgen(en de hele straak wakker rammelt) kom ik niet :X
 
[me]Scuzz heeft weer is geklikt voordat er goed gelezen is :(
[/me]


heb gestemd op praten maar ik betrap mezelf ook regelmatig op aaien

:+
 
Alleen maar tegen lopen vloeken als dat kreng niet doet wat hij moet doen... Liev doen doe ik wel tegen iemand anders. Maar hier was toch al een topic over?! Mods moeten volgens mij het goede voorbeeld geven 8-)
 
M'n motor is wantrouwend, zo nu en dan doet hij me pijn bij het sleutelen, als ik m'n kop weer es stoot tegen het stuur. Maar ik ben er van overtuigd dat we een goede relatie gaan krijgen :+
 
Heb een goeie band met mijn motor, ik doe haar geen pijn als zij mij geen pijn doet :+
praat en aai der regelmatig. :)
 
altstie slecht loopt dreig ik met verkoop, meestal is het dan de volgende dag over :P
 
ik herken dat wel.

ik trap altijd met mn sporen tegen de hiel/hak beschermers als ik van een te hoge versnelling weg wil sprinten O-)
 
:^

hehe ik kwam je nog tegen op de beurs Vicci....Remember??
Vroeg nog waar de stand van MF was....ikke zoeken, bleek deze er helemaal niet te zijn! alleen van Motorfreaks!! |( |(

Motorfreaks kan je ook afkorten als MF :+ Viccie heeft wel vaker last van bepaalde syndromen etc.

full
 
Als ik zo met mijn motor om zou gaan als met me meissie kan ik binnen de kortste keren op de fiets...
 
Ik praat met Goof en aai hem ook af en toe; ik zweer het je; hij loopt echt beter dan :)
 
9 van de 10 keer als ik tegen mijn motor 'praat' dan ben ik geen goede vrienden met De Bond Tegen Het Vloeken. :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan