De Gooische hooligans van MF Jubileum-editie X (de G&VUTHC)

Wat willen de Hooligans voor de MFMM?

  • t-shirt

    Stemmen: 5 31,3%
  • petje

    Stemmen: 0 0,0%
  • veiligheidsvestje

    Stemmen: 3 18,8%
  • tanga

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede (?) morgen :W

Veel plezier Alex!

Of ik wat over heb gehouden ? Lichamelijk NIKS... letterlijk NIKS... niet verkouden NIKS.... mentaal is het alleen verbrijzeld ( niet dat ik elk moment voor de trein wil springen ;) ), maar alles zit vol gepropt met schaamte.

Alles waar je zo lang voor gespaart hebt lag in die sloot.... hoe kon ik zo onvoorzichtig zijn ( sterker nog.... die motor was mijn liefste bezit ( materieel gezien ) daar zit echt veel emotie aan vast ).

Toch wel gek.... ik heb een ongeluk gehad.... maar ik heb het gevoel nog nooit zo gelukkig te zijn geweest ( rare zin, klopt grammaticaal wel ;) ).
Zo een ongeval gehad te hebben.... en dan 's ochtends aan niks anders kunnen denken dan alles in je hoofd af te spelen terwijl je je krantenwijk ( daarom vroeg op ja ;) ) aan het lopen bent.

Ik dacht een verstandige rijder te zijn... nooit laten opfocken, maar gewoon je eigen tempo.... ik had dit idee ook toen ik die bocht door ging....
Ik moest ook constant denken aan wat Mariecke zei.... je keek naar het gene waar je niet heen moest gaan... sja... dat is waar. Houden mijn hersenen mij voor de gek ? Ik kan me herinneren dat ik die bocht niet meer kon nemen ( naar mijn eigen gevoel ) en besloot hem recht op te zetten en te gaan remmen ( nee dat kon niet ).
Maar is dat wel zo.... kan je zoiets beslissen in die "split-second"... gek he hoe je hersenen je mischien wel zo erg voor de gek kunnen houden.

Het enige wat me rest is terug te kijken... en een glimlach te geven... met 60-70 km/u de sloot in duiken.... nu nog een Bob Saget stemmetje erover en het doet me denken aan America's funniest homevideo's....
Toch voelt het anders.

@Frisco, bedankt voor de steun, nieuw hier in 't Gooi topic ? :)
 
Of ik wat over heb gehouden ? Lichamelijk NIKS... letterlijk NIKS... niet verkouden NIKS.... mentaal is het alleen verbrijzeld ( niet dat ik elk moment voor de trein wil springen ;) ), maar alles zit vol gepropt met schaamte.

dat komt allemaal wel goed Bart :Y

dat gevoel slijt wel...maar dat gaat langzaam, ik voel me nog steeds schuldig aan het ongeval dat ik heb gehad met wendy achterop en dat ze daardoor de fun heeft verloren in ´t rijden en angstgevoelens heeft om maar te zwijgen van haar lichamelijke klachten nog steeds..............en das al 1,5 jaar geleden B|

en ook je motor verliezen is erg, ook daar kan ik over meepraten, dat doet gewoon zeer.

de remedie daarvoor is in je weekenden alle motordealers af en lekker met een bakkie derbij weer gaan proefzitten en proefritjes draaien :Y

Zo´n rondje showroom is leuk met een stel MF-ers! Toen ik mijn `Blade ging ophalen waren we vanuit ´t Gooi ook met een heel stel, dat is echt super :]


of koop lekker die Blade van Michel27, paar valblokken erop zetten en door naar de VRO2 *O*

anyway...als je ergens advies of hulp bij nodig hebt dan weet je ons te vinden he? :Y
 
Ach.. laten we eerst maar afwachten wat de verzekering zegt :)
Mischien zeggen ze wel dat het een hybride motor was en dat alles in orde is.

Ik ga nergens op hopen en ik ga nergens van uit.
Enige wat ik weet is dat de CBR nauwelijks meer te leveren is :N
 
Laatst bewerkt:
Even iemand de pluim in haar kont steken ;)
Ik wou dat ik zo diep durfde als Mariecke haha ( zal ik nu ophouden Mariecke ? ;), maar jij hebt wel het meeste geleerd tijdens de VRO :)

Vandaag even weer maar naar het assurantiekantoor binnen stappen ( mijn moeders oude werkgever ).. de walk of shame ;)
Ik zal het extra voorzichtig verpakken :)
 
Sja... wat zal ik nu eens gaan posten... :P
( Wilco is me op zijn vrije dag aan het mental coachen ;) )

Aardige gozer die Wilco :Y
 
Mischien moet ik maar stoppen met school en bij de politie gaan.... is toch wel handig en leuk om al die dingen te weten :Y
+ Ik vind survivallen helemaal super! :+
 
Mogguh allemaal *D

@ Nocer: Tja wat kan ik zeggen. De schaamte daar moet je dus echt niet over inzitten. Wat iedereen je al verteld heeft... het had ons allemaal kunnen overkomen. Ik heb iedere rit minimaal 1 x dat ik denk ... mmm dat had beter gekund, netter gekund of... oei dat ging net goed. Als je maar niet bang bent om weer op te stappen. Wat Maarten zegt over dat hij het gevoel heeft dat het zijn schuld is dat ik mijn fun ben kwijtgeraakt in het rijden. Bij ons was het niet eens onze schuld. Bij jou was het een inschattingsfout. Het kan je beide overkomen. Je kan alleen maar blij zijn dat het in deze 'goede' omstandigheden gebeurde. Het kan je op een andere plek overkomen en dan kunnen de gevolgen heel anders zijn. Moet je ook niet teveel bij nadenken btw ;)

Ik hoop dat de verzekeringskwestie snel afgehandeld is en dat je weer snel op kan stappen.

Voor mij heeft het me goed gedaan om gisteren in een groep te rijden. Tenminste de heenweg dan. Ik denk dat mijn inschatting wel juist was dat het tweede deel van de rit nog wat vlotter ging en voor mij nog ff niet hoefde ;) Maar de heenweg in de groep heb ik heerlijk gereden. Je moet met de groep mee en het rijden in een groep vereist toch behoorlijk wat concentratie. Hierdoor was het doorrijden en niet nadenken. Ik ga juist bij het rustige toerwerk teveel nadenken over wat er eng is en wat er allemaal kan gebeuren. Dat had ik voor ons ongeval nooit. En gister met de groep had ik dat ook niet. Ik heb gewoon eindelijk weer eens lekker gereden *O* Toch ben ik er nog niet over uit of ik deze motor uit de verkoop wil halen of niet -O- Ik heb gisteren weer genoeg moois gezien waarvan ik denk... mmm heel niet vies :9~ Dus ik blijf nog ff lekker door twijfelen :P

Bedankt allemaal voor een super dag gisteren!
 
Over die.. zo'n "dat ging net goed situatie"

Was het iemand nog opgevallen dat ik.. even bijna frontaal op een Ford bestelbusje zat?
Was... in de buitenbocht aan het inhalen om weer de kunnen filmen die berg/viaduct op.

Dat was plat *ziebusje* nog platter en invoegen :P

Ik heb trouwens de gehele rit Hilversum->Veenendaal vanaf mijn tailCAM gefilmd :)

Ik ga Huibster er even naar laten kijken en een leuke film van laten maken samen met fototjes enzo als dat allemaal lukt.

Is dus wel een film van een Uur ofzo.. dus hij zal nog wel even bezig zijn ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan