De Gouwe KMZ verkiezing!! Geef je mening

KeeZs

MF veteraan
18 sep 2003
1.612
0
Drechtsteden
Na veel probleempies met sommige motorzaken gezien te hebben op et forum en zelf ook meegemaakt te hebben.. Mssch n ideetje de Gouwe KMZ (KL@TE MOTOR ZAAK) verkiezing te starten, met de grootste gouwe eikel toko :)

Als 1e prijs stem ik voor de winner met zn alle te bezoeken en de Gouwe Sjageraar uit te rhijke!

Ik nomineer hierbij Motorcentrum Eindhoven (Groenen Motoren).
Waarom? ga niet herhalen, maar zie de vele topics over hun.. !
 
Safe motors Amsterdam.

Vorige winter er naar toe met vriendin om een motor voor haar en een voor mij uit te zoeken. Op dat moment zegt het vrouwtje daar dat op een aantal CBR1000's nul procent financiering te verkrijgen is.

2 maanden later komen we terug omdat dit toch een hele mooie en voordelige regeling was. Het vrouwtje wist opeens van niks meer. "Als we daadwerkelijk nul % financiering hadden, had ik zelf ookal zo'n motor gekocht." Ik toch een beetje door dringen en toen werd ze kwaad en noemde ze me een leugenaar en dat safe zoiets nooit zou doen..

Ik naar de directeur om er naar te vragen en hij zegt (in bijzijn van dat vrouwtje)dat er inderdaad zo'n actie was geweest. Vrouwtje draait zich om en weigert haar excuses aan te bieden.

Zak dan maar in de stront
 
Bodelier in Geffen omdat:

- Onderste kroonplaat niet vastzetten na beurt waardoor clip-on op vorkpoot losschoot (bij remmen bij 140 km/u.)
- Bout van voorste remklauw vergeten na afleveringsbeurt.
- Voorband leksteken na montage nieuwe banden.
- Velg overal beschadigen door remklauw er lomp vanaf te trekken.
- Verkeerd uitgevoerde (lees: NIET) uitgevoerde expertise na file-ongeluk. Daardoor honderden euro's schadevergoeding misgelopen.
- Pas gekochte motor afleveren met verroeste ketting.
- Idioot hoge prijs rekenen voor nieuwe voor - en achterband (ruim 200 euro meer dan waar-dan-ook).
- VIJF maanden over een koprevisie van een Honda XL-600 doen (dat is een EENcylinder !! ) en dan nog niet goed uitgevoerd.

Ik kom er dus noooit meer.
 
Bodelier in Geffen omdat:

- Onderste kroonplaat niet vastzetten na beurt waardoor clip-on op vorkpoot losschoot (bij remmen bij 140 km/u.)
- Bout van voorste remklauw vergeten na afleveringsbeurt.
- Voorband leksteken na montage nieuwe banden.
- Velg overal beschadigen door remklauw er lomp vanaf te trekken.
- Verkeerd uitgevoerde (lees: NIET) uitgevoerde expertise na file-ongeluk. Daardoor honderden euro's schadevergoeding misgelopen.
- Pas gekochte motor afleveren met verroeste ketting.
- Idioot hoge prijs rekenen voor nieuwe voor - en achterband (ruim 200 euro meer dan waar-dan-ook).
- VIJF maanden over een koprevisie van een Honda XL-600 doen (dat is een EENcylinder !! ) en dan nog niet goed uitgevoerd.

Ik kom er dus noooit meer.

én het is nog een eikel ook..........

Ik kom er ook nooit meer.
 
- Onderste kroonplaat niet vastzetten na beurt waardoor clip-on op vorkpoot losschoot (bij remmen bij 140 km/u.)
- Bout van voorste remklauw vergeten na afleveringsbeurt.
- Voorband leksteken na montage nieuwe banden.
- Velg overal beschadigen door remklauw er lomp vanaf te trekken.
- Verkeerd uitgevoerde (lees: NIET) uitgevoerde expertise na file-ongeluk. Daardoor honderden euro's schadevergoeding misgelopen.
- Pas gekochte motor afleveren met verroeste ketting.
- Idioot hoge prijs rekenen voor nieuwe voor - en achterband (ruim 200 euro meer dan waar-dan-ook).
- VIJF maanden over een koprevisie van een Honda XL-600 doen (dat is een EENcylinder !! ) en dan nog niet goed uitgevoerd.

Ik kom er dus noooit meer.

Ik houd niet zo van dit soort roddel/achterklep topic's waarbij persoonlijke ervaringen niet altijd de normale gang van zaken hoeft te zijn!!

Maar...Mocht dit allemaal zo gelopen zijn (bij welke motorzaak dan ook) zoals je nu zegt.....waarom kom je er na 2 van dit soort incidenten dan zowiezo nog terug :? |(
 
Ik houd niet zo van dit soort roddel/achterklep topic's waarbij persoonlijke ervaringen niet altijd de normale gang van zaken hoeft te zijn!!

Maar...Mocht dit allemaal zo gelopen zijn (bij welke motorzaak dan ook) zoals je nu zegt.....waarom kom je er na 2 van dit soort incidenten dan zowiezo nog terug :? |(

Delen van ervaringen is nooit verkeerd Baksteen. Ben wel met je eens dat de objectiviteit soms zoek is. Maar je mag er gerust van uitgaan dat ik lang nagedacht heb voordat ik dit rijtje heb gepost. En eerlijk gezegd, ik schrok er zelf van toen ik het opschreef, wist niet dat het inmiddels zó erg was.

Waarom niet meteen ergens anders naartoe gaan? Omdat ik ergens nog een grenzeloos vertrouwen had dat het goed zou komen (door vele beloftes e.d.) maar dat daaraan nu toch echt een eind is gekomen. Ik heb nu inmiddels ruim 20 jaar ervaring met motorzaken in de regio en dacht met Bodelier (toch nog steeds een naam in de racerij) 'een goeie' te hebben getroffen. Niet dus. En daar mag een ander eigenlijk best iets van weten toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan