De Grote GSXF zomer (pre-eifel) tocht! [incl bbq]

Balen, ik moet werken tot 1400 uur! Misschien dat ik vanaf dat terras kan aanhaken? Als je daar n adres van hebt?
 
Bram dat is idd zonde.

wou in terheijden,zevenbergschehoek oid dergelijks ergens een terrasje aan gaan doen. (die hoek ergens)
probeer morgen de route te rijden,(anders zaterdag) kan ik je daarna gelijk wat meer vertellen en proberen dat je rond half 3 , drie uur aan kan sluiten?
is overigens al wel het grootste deel vd route gereden.

van de harlydag gaan we weinig last hebben. blijven even op een grote rondweg dwars door breda en daarna schieten we een mooie bochtige rondweg van een wijk in.

zal je wel pmen en anders heb ik je nummer nog wel denk ik!
 
Laatst bewerkt:
Zojuist de route in 3 uur en 5 minuten gereden. nu was het wel aardig druk op de weg ivm files en heb ik gemiddeld zo een 20 km p/u overal te hard gereden.
heb ook maar 1 stop gehouden ipv 2 stops. ga er nog wel een stukje uitknippen vanwege veel te slecht wegdek.

@ Bramc Als je nog zou willen aansluiten zouden we op je kunnen wachten bij cafetaria 't pleintje in terheijden.

@tuffer
vanaf datzelfde cafetaria kan je beslissen of je de rit mee afmaakt ofniet. de snelweg ligt er namelijk vrij dicht bij en denk dat we daar tussen 2 en half 3 zullen zijn.
vanaf dat punt is de tocht nog een ruim half uur.
 
Bij Honda denk ik altijd meteen aan m'n lesmotor :9

niet zo denigrerend over mijn honda he..
heb haar zojuist weer geweldig gepoetst, gepolijst en in de wax gezet...
de uitlaat heeft zelfs nog nooit zo geglimt.

geweldig spul dat commandant
als je mn bike nu zou zien zou je nooit meer iets negatiefs over ene honda durven zeggen :P
 
lesmotorpoetser.. the power of dreams :p

maar ben benieuwd of tie me zondag perplex zal laten staan :9

heb je de tank weer gewassen door erop te gaan zitten?? :9
 
Mooorgeh!

voor degenen wiens nummer ik niet heb..

Moet helaas mededelen dat het weer voor morgen finaal omgeslagen is.
er worden buien en regen voorspeld vanaf de middag.

Nu maakt het mij niet zo heel erg uit kwa rijden,lekker is anders.. dat wel. maar weet niet hoe jullie erover denken?

Wat de bbq betreft kan deze gewoon doorgaan.we zitten hier overkapt en het vlees is overigens ook al besteld, moest dat minimaal een dag van te voren doen. en morgen was het zondag. dus misschien maar een ritje koekbblik?

edit.. volgens de voorspellingen van buienradar begint het hier pas rond een uur of twee te regenen.
het kan dus nog alle kanten op.
 
Laatst bewerkt:
lesmotorpoetser.. the power of dreams :p

maar ben benieuwd of tie me zondag perplex zal laten staan :9

heb je de tank weer gewassen door erop te gaan zitten?? :9

haha nee.. heb toch maar ff commandant uitgeprobeerd om wat doffe plekjes en krassen weg te krijgen.. en verdomd het werkt nog best goed ook.

wbt morgen.. desnoods doe ik textiel pak of regenoveral aan.. een bbq sla ik niet over
 
ik denk dat het wel mee gaat vallen morgen. nu geeft ie al weer aan dat het sochtends droog is. we verzamelen gewoon en we zien het wel!
zowiezo leuk dat de bbq gewoon doorgaat!
 
Laatst bewerkt:
Ik ga mij toch maar afmelden voor morgen. -O- Ik heb weinig vertrouwen in het weer van morgen. Ik zie het niet zitten om eerst een bui op mijn hoofd te krijgen en daarna nog een buitenfeest te moeten bezoeken.

Ik wens jullie morgen een goede bbq toe en hoop dat jullie toch ook nog een leuk ritje toe.

Volgende keer beter (weer.)
 
Big day *O*

Moet helaas melden dat het spannend gaat worden kwa neerslag tijdens de rit.
Volgens weeronline zou het tot een uur of twee droog moeten blijven hier. Volgens buienradar zal dit al wat eerder zijn.
Gaan maar uit Vd beste :9
 
zoo de laatste is de deur inmiddels uit!

was een leuke rit met helaas magere opkomst.
in totaal 5 motoren waarbij 1tje er al na een half uur afhaakte.

het weer was echt goed! wel een hard windje maar tot aan voorbij de bbq droog geweest.

hoop dat jullie allemaal in goede staat thuis aan gekomen zijn. jullie waren net weg en 5 minuten laten stond het te spoelen.

mijn bedankje aan de mensen die van alle hoeken van NL kwamen om deze rit te laten slagen!



mijn accu was zojuist weer leeg trouwens..
de dag begonnen en geëindigt met een lege accu :(
 
Laatst bewerkt:
Goed te lezen dat jullie het droog hebben gehouden. Achteraf is het weer inderdaad 100% mee gevallen. het was hier zo rond drieën zelf aangenaam te noemen.

Volgende keer beter. dan hoop ik er weer bij te zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan