de grote M-F zijspanrijders foto galerij

Ik groet oma! :W


Mkay, dit stoffige topic was ik zeg maar al een beetje vergeten.
Ik zie nog foto's van mn vorige combi staan die ik nu exact een jaar kwijt ben.
Tijd voor wat verse piccies dus:

(Afbeelding)

(Afbeelding)


Kom nu ook meteen tot de conclusie dat ik maar 2 piccies heb met mn nieuwe combi waar ik zelf op sta... -O-

Heeeyyyy Powersl@ve *O* *O* long time no see

Alles goed met jou en je span? :)

De schade van de achterwaardse parkeermanoeuvre geheel hersteld (materieel en moreel) :?
 
Laatst bewerkt:
Jepz, alles wel. Al staat ut spannetje nu voorlopig in de garage in het gezelschap van wat 2 wielertjes :o

De schade aan de bak is weggewerkt, wat heet, weg is bak. Nieuw bakkie laten monteren door EML.

En zelf zal ik er wel niet meer overheen komen, ik sla mezelf nog steeds voor de kop over zo'n stomme actie...zal wel slijten met de jaren en véééééle kilometers zonder schade! :9 ( naar ik hoop dan B| )
 
Jepz, alles wel. Al staat ut spannetje nu voorlopig in de garage in het gezelschap van wat 2 wielertjes :o

De schade aan de bak is weggewerkt, wat heet, weg is bak. Nieuw bakkie laten monteren door EML.

En zelf zal ik er wel niet meer overheen komen, ik sla mezelf nog steeds voor de kop over zo'n stomme actie...zal wel slijten met de jaren en véééééle kilometers zonder schade! :9 ( naar ik hoop dan B| )

Ik ken het gevoel O-)
 
ik wil wateenouwebak ook nomineren voor de kneuzenlijst.
die is tenslotte een half jaar terug achter op een auto gefahren :Y
en roadrocket heeft twee maanden terug nog deuken in zijn bak gemaakt.
misschien moeten we wel een apart "foutje bedankt" topic maken -O-
kijken wanneer Q zich in de nominaties rijd :X
 
misschien moeten we wel een apart "foutje bedankt" topic maken -O-
kijken wanneer Q zich in de nominaties rijd :X

De Q nomineerd niet.. de Q rijd al sedert 1974 schadevrij motor :Y

alleen met de auto lukt het niet zo erg |( in al die jaren genog schade gereden om een nieuwe auto aan te kunnen schaffen :(
 
****GROTE SCHOP*****




kom op jongens, ik weet dat er veel meer zijspanrijders hier zijn.

waar blijven jullie plaatsies?????
Ja,dit is idd een oud topic maar voor mij nieuw,aangezien ik pas aktief ben op MF,toch wil ik wat piccies plaatsen hoe veelzijdig een zijspan kan zijn,voor zowel de zomer als wintermaanden.

3082785737500strijdwagen BMW.jpg

3137070112500motoren 054.jpg


Laterrr..
 
en van achteren:

full


plaatjes vanmorgen geschoten (jaja halflife; sinds de kerst hebben wij ook een digicam...........)
daarna nog effe wat balkjes (270x5x5) gehaald, maar dat doe ik wel vaker; dat vond ik de moeite van een foto niet waard..........
 
fantastisch 3wheel :}
kunnen we eindelijk fatsoenlijk meegenieten *O*

en glimmie, van harte welkom in deze afdeling :W
je hebt een combinatie waar heel wat mensen jalours op zijn, inclusief ondergetekende *O*
 
Laatst bewerkt:
fantastisch 3wheel :}
kunnen we eindelijk fatsoenlijk meegenieten *O*

en glimmie, van harte welkom in deze afdeling :W
je hebt een combinatie waar heel wat mensen jalours op zijn, inclusief ondergetekende *O*

Dank je ,voor jullie reakties,nog wat piccies,hoeveel plezier een strijdwagen je kan verschaffen.

Laterrrrrrrr.

1337384875000strijdwagen op 2 wielen.jpg


1337455187501strijdwagen op 3 wielen.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan