De grote oude BRIKKERS galerij - revisited

Wat vind je van dit topic

  • He gat, nu gaat de fun van de nicks af

    Stemmen: 1 3,7%
  • lachen, wanneer komt mijn foto erin

    Stemmen: 4 14,8%
  • Jee ik sta erin

    Stemmen: 5 18,5%
  • ow snel mijn foto plaatsen, dan kom ik ook in het lijstje te

    Stemmen: 6 22,2%
  • pffff, hij weer met zijn onzin polls

    Stemmen: 11 40,7%

  • Totaal aantal stemmers
    27
Ahhhhh je mag geen bericht met meer dan 100 afbeeldingen :( zo jammer
Dan plaats je toch gewoon meerdere berichten na elkaar? Ik heb ook nog meerdere foto's van m'n eerste motorfiets, en van bijna alle die erna gekomen zijn.
Ik rij al motor sinds '83, en altijd bezig met van wat anderen als schroot zagen weer netjes te maken. Destijds had ik niet echt veel geld natuurlijk, was crisis toen.
Maar ik maakte er het beste van, en heb veel geleerd, wat sleutelen betreft.
 
Dan plaats je toch gewoon meerdere berichten na elkaar? Ik heb ook nog meerdere foto's van m'n eerste motorfiets, en van bijna alle die erna gekomen zijn.
Ik rij al motor sinds '83, en altijd bezig met van wat anderen als schroot zagen weer netjes te maken. Destijds had ik niet echt veel geld natuurlijk, was crisis toen.
Maar ik maakte er het beste van, en heb veel geleerd, wat sleutelen betreft.
Dan had ik het topic eigenlijk vanaf het begin anders op moeten zetten, draadje per letter oid.
Is stiekem ook best al een oud topic :P en dan te bedenken dat dit versie 2 al was :P

Dit was de originele De Grote Oude Brikken Foto Gallerij
 
z650b2..jpg
 
Hm- kennelijk heb ik de foto verwijderd, want in de OP staat nu zo'n mooi rood kruis. Hoewel al een tijdje niet meer kunnen rijden (leve Long Covid) wel een leuke foto gevonden. Niet mijn motor maar eentje mogen lenen van @magnamaniac . Er staat nu nog een Honda CB 250 werkeloos in de schuur (die is al vergeven), en over niet al te lange tijd komt er een Kawasaki ER6.

Leuk al die ouwe foto's!
 

Bijlagen

  • 20170820-03.jpg
    20170820-03.jpg
    184,6 KB · Weergaven: 28
Sinds mijn nick-aanpassing van TripleXS naar PLR geen foto meer vamme.
Hoeft ook niet _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan