TeamHeronSuzuki
Two Stroke or No Stroke
- 2 okt 2006
- 38.332
- 19.957
Hahaha die van mij doet het al tientallen jaren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja maar je rijd er ook niet mee,het zal exemplarisch geweest zijn,maar het is gewoon een ouderwetse ontsteking,Hahaha die van mij doet het al tientallen jaren.
Inderdaad werkt het dan afblijvenZal best, hij doet wat hij moet doen dus hij mag blijven.
Die van mij was ook digitaal en was idd makkelijk af te stellen maar hij heeft toch de geest gegeven. De huidige ontsteking ziet er zeer robuust uit. De 3 blokjes werken als contactpunten en condensatoren maar dan elektronisch en zonder slijtage. Je kunt ze afstellen als contactpunten met het lampje. Op de blokjes zitten ledlichtjes. Dus als het controlelampje tegelijk gaat branden met het ledlichtje op de aangegeven timing-streep is het perfect. De "streepjes" heb ik eerst gekalibreerd met de micrometer.Ik had op m,nGT een digitale gemonteerd bij van Maanen vandaan werkte super en super makkelijke montage,
is helaas niet meer te koop voor een GT.
Deze ziet er inderdaad behoorlijk kogelproef uit.Die van mij was ook digitaal en was idd makkelijk af te stellen maar hij heeft toch de geest gegeven. De huidige ontsteking ziet er zeer robuust uit. De 3 blokjes werken als contactpunten en condensatoren maar dan elektronisch en zonder slijtage. Je kunt ze afstellen als contactpunten met het lampje. Op de blokjes zitten ledlichtjes. Dus als het controlelampje tegelijk gaat branden met het ledlichtje op de aangegeven timing-streep is het perfect. De "streepjes" heb ik eerst gekalibreerd met de micrometer.
Dat moet wel een nieuw wereld record zijn,zelfs Sammie vind normaal gesproken sneller een probleemGelukkig dat je het zo snel gevonden hebt.
Ik weet inmiddels dat het zomaar meer dan een jaar kan duren....
Nou Erik, dit was natuurlijk wel een heel korte en eenvoudige weergave van de werkelijke zoektocht Maar met de multimeter op de weerstandsmode en bijhouden welke combinaties je hebt gemeten en 4 keer de accu bijna leeg starten was dit eigenlijk nog de enige mogelijkheid. Omdat het vanmiddag lekker droog bleef even bij "Pieter" langs geweest voor een stroboskooppitstoppie en de streepjes zuiver gesteld. Blok loopt nu nog mooier en alvast de eerste zuigerinloopkilometers gemaakt.Gelukkig dat je het zo snel gevonden hebt.
Ik weet inmiddels dat het zomaar meer dan een jaar kan duren....
Tja, voor het inrijden/inlopen van de geslepen cilinders en de nieuwe zuigers leek het mij verstandiger de originele pijpen te gebruiken.Hij staat er mooi bij, maar ik mis de Allspeeds
Zou nog liever die van Hans kopen,weet je zeker dat je er van kan etenHa din het Suzuki 2T topic een link gepost van een Duits restauratie bedrijf wat een GT750 te koop heeft. Advertentie is inmiddels weg zie ik net maar vroeg er 32000 euro voor. Geen typefout! Die van jou is minstens net zo mooi afgaande op de foto's.
Zo dan..............ouwe geldwolfDenk dat ik mijn T500 dan maar te koop zet voor 25.000
Tja, aparte prijs voor een GT750A. Ik zit wel eens via Joetjoep livestream te kijken naar veilingen van motorfietsen in USA en zulke prijzen heb ik nog niet voorbij zien komen, zelfs niet voor de Honda 6 cilinders die heel veel geld opbrengen daar. Meestal als iets te mooi is om waar te zijn is dat ook zo..................Ha din het Suzuki 2T topic een link gepost van een Duits restauratie bedrijf wat een GT750 te koop heeft. Advertentie is inmiddels weg zie ik net maar vroeg er 32000 euro voor. Geen typefout! Die van jou is minstens net zo mooi afgaande op de foto's.
Zal er toch niet ff 20000,- vanaf gedaan hebben lijkt mij,er zijn nu eenmaal mensen die achterlike bedragen betalen voor 2 takten,Ik kan mij ook niet voorstellen dat hij echt voor dat bedrag is weg gegaan.