De GT750 van Dunsz

M'n nieuwe aanwinst voor in het freubel-hok :9



full
 
Het laatste geleverde model van de Emco compact 8 . Was al een tijdje aan het kijken naar dit model en eindelijk kwam er een voorbij op het koop/verkoop MP .............

In technische nieuwstaat en voor een zeer realistische prijs O-)

Met de handel bedien je de spanrol om van spindel sneheid te wisselen.........het is er niet
voor ontworpen maar met minder spanning op de rol kun je de spil laten slippen..... :9~ .....
ideaal voor die kleine schroefdraadjes :Y



full
 
Mooi Hans :Y :Y

ga je wat speciaals maken O-) O-)

:W

Nog niet Erik................maar in vergelijk met het "oude" draaibankje zijn nu de mogelijkheden m.b.t. de diameter en de lengte vele malen groter en veelzijdiger.

Ook nog eens veel zuiverder................voor de koop ff gemeten........op de as/spil was er
met de taster geen beweging te zien en op de flens waar de 3-klauw op is gemonteerd bleef
de wijzer van de taster binnen de streepjes van 1/100-ste mm :9~ :9

:W
 
Vanmiddag ff begonnen met een klusje voor een bevriende mede MF-er met m'n nieuwe draai-speelgoed :9

Een paar bestaande voorvork doppen aanpassen voor luchtondersteuning.

Eerst een plakbandje tegen beschadiging door de 3-klauw op de doppen en hierna gecentreerd .

full
 
Laatst bewerkt:
Daarna een 7mm gat geboord om later het Unef 5/16 x 32 schroefdraad te kunnen tappen.

Is het schroefdraad van (bijna) alle(binnenband/velg) ventielen in de wereld voor auto's en motoren enz. :Y



full
 
Laatst bewerkt:
Mooi Hans *O* ,het begint er inmiddels aardig profi uit te zien die werkplaats. :Y

Had je reactie nog niet eens gezien Paul :$ en zo lang ook al niet meer gekeken en gepost, de tijd vliegt voorbij ........... '(

Maar het is idd lekker om een eigen ruimte te hebben waar je kunt hobby-en freubelen zonder iedere keer alles te moeten opruimen :+
 
Laatst bewerkt:
Wel een beetje je eigen afdeling bijhouden Hans :Y ,anders krijg je bezoek van de forum Oma. :Z B|
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag ff begonnen met een klusje voor een bevriende mede MF-er met m'n nieuwe draai-speelgoed :9

Een paar bestaande voorvork doppen aanpassen voor luchtondersteuning.

Eerst een plakbandje tegen beschadiging van de 3-klauw en hierna gecentreerd .

[afbeelding]

Hallo Hans, ik lees nog steeds mee hoor. Ben zelf nog niet aktief.
Het plakbandje dient niet tegen beschadiging vd drieklauw he.
Deze is nl harder dan het materiaal vd doppen.
Je hebt een gaaf draaibankie! Veel plezier ermee.

Groeten,
Andere Hans.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Hans, ik lees nog steeds mee hoor. Ben zelf nog niet aktief.
Het plakbandje dient niet tegen beschadiging vd drieklauw he.
Deze is nl harder dan het materiaal vd doppen.
Je hebt een gaaf draaibankie! Veel plezier ermee.

Groeten,
Andere Hans.

He' die andere Hans :) Tja kan het me helemaal voorstellen hoor na zo'n gebeurtenis '(

Rustig aan , nix forceren en nix moet. M.b.t. het plakbandje :$ zo bedoelde ik het wel en heb het aangepast _O-

Het draaibankie ;) ben ik idd erg blij mee, dank voor je compliment :W
 
He' die andere Hans :) Tja kan het me helemaal voorstellen hoor na zo'n gebeurtenis '(

Rustig aan , nix forceren en nix moet. M.b.t. het plakbandje :$ zo bedoelde ik het wel en heb het aangepast _O-

Het draaibankie ;) ben ik idd erg blij mee, dank voor je compliment :W

Ben het helemaal met de andere Hans eens, rustig aan maar mooi dat je af en toe hier weer even komt kijken :Y
 
al die Hansen hier.. :?
Voor wat zullen deze doppen dienen?
groeten, Hans!
 
Laatst bewerkt:
afsluitdoppen voor op een voorvork, met luchtondersteuning, begint al een beetje een specialiteit te worden van Hans
 
Terug
Bovenaan Onderaan