De GT750 van Dunsz

In Vaassen wat vers bling werk voor de kokert opgehaald :9~

Voor je het weet is het weer 1 maart en kan er weer worden :] *O* met de klassiekers.


full
 
_O- _O- Hahaha bij mij bij de snackbar om de hoek ook niet.......zo'n pinapparaat kost geld en dat vinden ze onzin.....soms staan er van die gastjes die geen geld meer op zak hebben dan een beetje raar te kijken.
 
Leuke motor, maar had je die niet beter in het Suzuki tweetakt topic kunnen zetten ipv in iemand anders topic waar al 3 jaar geleden voor het laatst gereageerd is?
 
Leuke motor, maar had je die niet beter in het Suzuki tweetakt topic kunnen zetten ipv in iemand anders topic waar al 3 jaar geleden voor het laatst gereageerd is?

Dit topic van iemand anders :+....................dacht het toch niet....................Coert65 _O- Lezen is kennelijk toch een kunst.......:)
 
Dunsz....wat nu?

Hoezo Dep ? Ik rijd er gewoon te weinig mee . De opbrengst van de X7 wil ik gebruiken voor de GT750....... en als er iets overblijft voor de T350.
Bovendien heb ik dan wat meer ruimte in m.n freubel hok...........om een grote stoomsleper te kunnen bouwen voor deze machine....:9

P9261736.JPG
 
Laatst bewerkt:
Toch zonde Hans dat je die mooie X7 weg doet;(,verder kennen ze je blijkbaar niet meer:?,zo zie je maar,
een tijdje niet posten en je ben vergeten.8)7;)
Stoommachientjes was mijn vader ook mee bezig,ik heb er hier nog 1 staan die hij zelf gemaakt heeft.
Zelf vind ik het mooiste wat er is,vooral de oude stoomschepen en treinen zijn geweldig mooi om te zien en
naar te luisteren.
Mooi filmpje
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan