De Haag deil 41. Waah de meiuwe gein stale èland meâh hebbe

In verband met "oefen" samenwonen, wil ik mijn appartement in het centrum van Den Haag voor een paar maanden verhuren.

Het gaat echt om een tijdelijke periode, want als het bevalt gaan we daarna kijken hoe en wat we verder willen.

Voor meer info; stuur me een DM met je vragen en telefoonnummer, dan bellen we even
 
In verband met "oefen" samenwonen, wil ik mijn appartement in het centrum van Den Haag voor een paar maanden verhuren.

Het gaat echt om een tijdelijke periode, want als het bevalt gaan we daarna kijken hoe en wat we verder willen.

Voor meer info; stuur me een DM met je vragen en telefoonnummer, dan bellen we even
Hmmm. Dat had ik voor de zomer moeten weten. Dan had ik er wel oren naar gehad.
Heb twee keer een lange periode een “pied a terre” gehad in Den Haag centrum. Heerlijk.
 
Hebben we metaalbewerkers hier?

Gaat om de twee plaatjes met drie gaten zoals op de foto
 

Bijlagen

  • 20220829_184241.jpg
    20220829_184241.jpg
    20,5 KB · Weergaven: 5
Laatst bewerkt:
Hoop ik ook..
Iemand met een draaibank? Moet een pin van 27mm 23mm naar 21mm laten afdraaien 😇

1661794836787.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Neu… niet echt.. ik heb un pin van 20 erges zwerve.. die past ook.. maar dan zit ut niet snug
 
Hebben we metaalbewerkers hier?

Gaat om de twee plaatjes met drie gaten zoals op de foto
Nou, het gaat dus niet meer om de twee plaatjes.

Het moet een iets kortere versie worden van deze foto
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220831-155727_Chrome.jpg
    Screenshot_20220831-155727_Chrome.jpg
    12,4 KB · Weergaven: 9
  • Screenshot_20220831-155803_Chrome.jpg
    Screenshot_20220831-155803_Chrome.jpg
    12,1 KB · Weergaven: 8
🚨 *Zondag 25 september *🚨

🚩Verzamelen bij *KFC Delft* om *10:30* uur
Vertrekken om *11:00* uur.

🏁Dagtour
De rit duurt heen ongeveer *2* uur, Na 1 uur stoppen we voor een drankje en even de benen strekken
Daarna rijden we door naar *Louis in Tilburg* Daar hebben we een uurtje om lekker te snuffelen in de motorzaak en een hapje te eten.

Terug pakken we ook binnendoor terug naar Zoetermeer. Dit zal wederom ongeveer 2 uur in beslag nemen, met na een uur een stopje voor een drankje en benen strekken.

Hou er rekening mee dat je wel de hele dag op pad bent. OVB het weer, maar de weersvoorspelling is prima momenteel.
Snelheid is *gemiddeld*.

🔧Graag voor vertrek alles controleren BRAVOK.

Stops halverwege ?

Wie gaat er mee? 😄
 
Ken leuk zèn.. as ut weer goed is ennik tèd heb kommik wel ff sture…
@Rob RD koekwâhs ken jè auk…?
@Alexxx_the_one hebbie un GPX om te deile voâh de navigaatsie? :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan