De Haag deil 41. Waah de meiuwe gein stale èland meâh hebbe

Ben je in Boedapest en kom je ineens dit tegen haha!
 

Bijlagen

  • IMG-20220922-WA0020.jpeg
    IMG-20220922-WA0020.jpeg
    171,6 KB · Weergaven: 35
Doe effe in un internetcafe ff de ik lul haags stikkâh printe voor m dan 😀
 
🚨 *Zondag 25 september *🚨

🚩Verzamelen bij *KFC Delft* om *10:30* uur
Vertrekken om *11:00* uur.

🏁Dagtour
De rit duurt heen ongeveer *2* uur, Na 1 uur stoppen we voor een drankje en even de benen strekken
Daarna rijden we door naar *Louis in Tilburg* Daar hebben we een uurtje om lekker te snuffelen in de motorzaak en een hapje te eten.

Terug pakken we ook binnendoor terug naar Zoetermeer. Dit zal wederom ongeveer 2 uur in beslag nemen, met na een uur een stopje voor een drankje en benen strekken.

Hou er rekening mee dat je wel de hele dag op pad bent. OVB het weer, maar de weersvoorspelling is prima momenteel.
Snelheid is *gemiddeld*.

🔧Graag voor vertrek alles controleren BRAVOK.

Stops halverwege ?

Wie gaat er mee? 😄

Ik weet niet offik hier zin in heb; heb ook nog geen andere aanmelding gezien.. ut animo is vrij laag lijkt t..


Morgenochtend: zonnige perioden en regionaal een bui​

De kustprovincies maken de grootste kans op enkele buien. Met een noordwesten- tot noordenwind kunnen enkele van deze exemplaren wat verder landinwaarts reiken, maar droge perioden zijn hier in de meerderheid. Naast flink wat zonneschijn zijn ook stapelwolken onderdeel van het weerbeeld. De wind uit het noordwesten tot noorden is zwak tot matig van kracht. Aan het einde van de ochtend is het opgewarmd naar 13 tot 15 graden.

Morgenmiddag: zon, stapelwolken en enkele buien​

Naast de buienkans in de westelijke en noordelijke provincies neemt de kans op een enkele bui gedurende de middag ook dieper landinwaarts verder toe. Tijdens zo’n bui kan het even kort en krachtig regenen, maar al vrij snel wordt het weer droog een keert de zon terug. Bij droge momenten vindt er een afwisseling plaats tussen zonneschijn en stapelwolken. Eerst is de wind afkomstig uit het noordoosten, maar deze draait geleidelijk naar de westhoek. Aan de waterkant is het ’s middags 13 à 14 graden. Op veel plaatsen in het midden en zuiden stijgt de temperatuur naar 16 graden. Tijdens de namiddag nemen de buien steeds verder in aantal en activiteit af. Vanuit het westen neemt de hoeveelheid hoge bewolking toe op nadering van een nieuwe regenzone.
 
Ik weet niet offik hier zin in heb; heb ook nog geen andere aanmelding gezien.. ut animo is vrij laag lijkt t..


Morgenochtend: zonnige perioden en regionaal een bui​

De kustprovincies maken de grootste kans op enkele buien. Met een noordwesten- tot noordenwind kunnen enkele van deze exemplaren wat verder landinwaarts reiken, maar droge perioden zijn hier in de meerderheid. Naast flink wat zonneschijn zijn ook stapelwolken onderdeel van het weerbeeld. De wind uit het noordwesten tot noorden is zwak tot matig van kracht. Aan het einde van de ochtend is het opgewarmd naar 13 tot 15 graden.

Morgenmiddag: zon, stapelwolken en enkele buien​

Naast de buienkans in de westelijke en noordelijke provincies neemt de kans op een enkele bui gedurende de middag ook dieper landinwaarts verder toe. Tijdens zo’n bui kan het even kort en krachtig regenen, maar al vrij snel wordt het weer droog een keert de zon terug. Bij droge momenten vindt er een afwisseling plaats tussen zonneschijn en stapelwolken. Eerst is de wind afkomstig uit het noordoosten, maar deze draait geleidelijk naar de westhoek. Aan de waterkant is het ’s middags 13 à 14 graden. Op veel plaatsen in het midden en zuiden stijgt de temperatuur naar 16 graden. Tijdens de namiddag nemen de buien steeds verder in aantal en activiteit af. Vanuit het westen neemt de hoeveelheid hoge bewolking toe op nadering van een nieuwe regenzone.
Ik zal aan de organisatie ff vragen of ze een idee hebben over het aantal mensen
 
Bij mijn buienradar ziet het er voor morgen goed uit.

Ik heb gevraag of/hoeveel mensen interesse hebben in de chatgroep, dan kijk ik ff wat ik ga doen.
Maar ik ga sowieso rijden, want ik wil morgen wat dingetjes ophalen uit het weggeef topic in Capelle en Dordrecht, dus dan maak ik er meteen een leuk ritje van:

Calimoto ritje

Google maps zegt 5 uur rijden, Calimoto zegt 4 uur rijden...
 
Laatst bewerkt:
Zijn er nog mensen op zoek naar een stalling in Den Haag?
Ik hoor nog hoeveel plekken er vrij zijn, maar zoals ik het nu begrijp is het 24/7 beschikbaar, elektra aanwezig (voor bijv je druppellader) en kost het 55/60 euro per maand.

Stuur maar een direct berichtje als je geïnteresseerd bent.

In de buurt van het Rijswijkseplein
 
Raar dat ik nu pas dit topic over Den Haag zie, Den Haag is geweldig, in 't algemeen dan he.
Mijn vrouw heeft er jaren gewoond, ik ook af en toe toen we nog twee huizen en woonplaatsen hadden maar nu helaas niet meer.
We missen het nogal, ook al wonen we nu heel mooi de kans dat we er ooit terugkomen is aanwezig...
 
Raar dat ik nu pas dit topic over Den Haag zie, Den Haag is geweldig, in 't algemeen dan he.
Mijn vrouw heeft er jaren gewoond, ik ook af en toe toen we nog twee huizen en woonplaatsen hadden maar nu helaas niet meer.
We missen het nogal, ook al wonen we nu heel mooi de kans dat we er ooit terugkomen is aanwezig...
o o den haag, mauie stad
 
Wel mooi om te zien dat het DHg topic weer leeft.

moeten toch weer eens ritje of meeting doen...
... zeg ik, terwijl ik drukte schop in Zeeland en Arnhem, en hoop tijdje naar Spanje af te kunnen reizen - Begin Maart ofzo eens iets doen ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan