De hoogste boete die je met de motor hebt gehad?

380 pietermannen , geflitst door kutkliko op een zondagmiddag bij voetbalstadion in Zwolle.38 km te hard @#$*@`*grrrrrmbl was nog niet mijn laatste. Laat ons nu eens met rust op ZONDAGMIDDAG GVD.Ga je vrouw krikken of zo en naai ons niet.Of mag je er bij je vrouw niet in?
Sorry, maar ik liet me even gaan.Zondag laatst heeft een agent me laten gaan met een waarschuwing.Deden ze dat nou maar vaker!!!!
 
AAAAHHHH door dit soort Topics ga ik weer denken aan een Stinger.

Er is niks uit die gezamelijke aankoop van een partij Stinger gekomen van een half jaar geleden. Moeten we die topic weer eens oprakelen?

O ja nog geen boete met motor. Wel een keer geflitst maar gelukkig van voren. Na een minuut kon ik de weg weer goed onderscheiden. (levensgevaarlijk die flitsen)
 
Al 2x met de motor en ongeveer 7a8 maal met de wagen, enkel 2de maal met de motor was zwaar bingo: 224 waar 100 mag. 30km verder gestopt door een witgloeiende rijkswachter :( die eerst mijn sleutels van mijn contact trok en in de berm smeet
Toen 10 minuten heeft staan roepen (ik dacht dat ie eraan ging) Toen mijn rijbewijs onmiddelijk heeft ingetrokken

resultaat +- 2000 gulden boete + 8 weken rijverbod
:j
 
Al 2x met de motor en ongeveer 7a8 maal met de wagen, enkel 2de maal met de motor was zwaar bingo: 224 waar 100 mag. 30km verder gestopt door een witgloeiende rijkswachter :( die eerst mijn sleutels van mijn contact trok en in de berm smeet
Toen 10 minuten heeft staan roepen (ik dacht dat ie eraan ging) Toen mijn rijbewijs onmiddelijk heeft ingetrokken

resultaat +- 2000 gulden boete + 8 weken rijverbod
:j
Hondekoppen, dat zijn het.

99am.jpg


Hoewel, 224, dan heb je \'m niet voor niks, al mag ik natuurlijk niks zeggen, doe het zelf net zo hard. Maar je hebt nog wel even kunnen lachen om die mafkees. Moeten we even met de pet rond voor je? Vind het wel veel, f2000,-
 
125 gulden, wel life, dus niet door een flitskast. Komt dat toch anders over dan wanneer je alleen een bon in de bus krijgt.

Kortom ik ben een superbrave rijder (met hele goede ogen }) )
 
meer als genoeg 60 piekkies, de helft van meer als genoeg aan 170 en 240 ballen, en 1x 490, 110 bij wegwerkzaamheden, mocht je 70...teringleijers, was 3 uur snachts zondag nacht ring a\'dam...geen hond aan het werk daar...behalve die flitshomo...
 
60 piek... Voor het tegen het verkeer in rijden op PPP ( PlasPoelPolder voor de niet kenners.)
( tja je moet toch van die parkeerplaats af he :? :( )
 
Al 2x met de motor en ongeveer 7a8 maal met de wagen, enkel 2de maal met de motor was zwaar bingo: 224 waar 100 mag. 30km verder gestopt door een witgloeiende rijkswachter :( die eerst mijn sleutels van mijn contact trok en in de berm smeet
Toen 10 minuten heeft staan roepen (ik dacht dat ie eraan ging) Toen mijn rijbewijs onmiddelijk heeft ingetrokken

resultaat +- 2000 gulden boete + 8 weken rijverbod
:j

Mag hij je sleuteltjes weggooien? Dat zie ik toch als een soort van fysiek geweld :) Moet je eens zijn auto instappen en de sleutels eruit trekken en in de sloot gooien. Beetje lullig. Ik begrijp best dat ie ze eruit haalt voor je \'m weer peert, maar weggooien.. kom op.....
 
en dan wordt je nog staande gehouden met die snelheid?

dan geef je toch nog ff gas bij...om proberen weg te komen??

Al 2x met de motor en ongeveer 7a8 maal met de wagen, enkel 2de maal met de motor was zwaar bingo: 224 waar 100 mag. 30km verder gestopt door een witgloeiende rijkswachter :( die eerst mijn sleutels van mijn contact trok en in de berm smeet
Toen 10 minuten heeft staan roepen (ik dacht dat ie eraan ging) Toen mijn rijbewijs onmiddelijk heeft ingetrokken

resultaat +- 2000 gulden boete + 8 weken rijverbod
:j
 
Mag hij je sleuteltjes weggooien? Dat zie ik toch als een soort van fysiek geweld :) Moet je eens zijn auto instappen en de sleutels eruit trekken en in de sloot gooien. Beetje lullig. Ik begrijp best dat ie ze eruit haalt voor je \'m weer peert, maar weggooien.. kom op.....

Ik wist niet dat ik geklist was en nog minder dat ik gevolgd werd. Ik kwam op de Brusselse ring en omdat het er heel druk was was ik wat trager gaan rijden. Ik had ervoor nog 2 rode lichten gehad ook.
Maar dat heb ik maar niet verteld.
Die flik ging kompleet door de rooie, ik was eigenlijk blij dat ie enkel mijn sleutels weggooide. Als ik in zijn ogen keek doemde er maar 1 gedachte op \"RODNEY KING\"

:j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j Meneer de Agent
 
330 gulden. Nog niet betaald trouwens. 5 maanden geleden. We wachten rustig af :]

[edit]40 kilometer te hard. Niet staande gehouden. Ik vraag me af of ik geflitst ben, want er staat geen fotorol nummer op de beschikking. Op de plek waar het gebeurde staat ook geen vaste flitser, dus ik denk vanuit een auto.[/edit]

Moet je bij >30kmh niet voor komen :( en bij >50kmh je rijbewijs inleveren :( :( :( :( :( :( :( ?
 
en dan wordt je nog staande gehouden met die snelheid?

dan geef je toch nog ff gas bij...om proberen weg te komen??

Dan krijg je helemaal leuke envelopjes uit het noorden van het land thuis :( . Ze hebben je nummerbord wel ontcijferd tegen die tijd, zelfs met bagger, blaadjes, folie etc.

Zelf tot nu toe nog geen boetes gehad *D
 
Laatst bewerkt:
Dan krijg je helemaal leuke envelopjes uit het noorden van het land thuis :( . Ze hebben je nummerbord wel ontcijferd tegen die tijd, zelfs met bagger, blaadjes, folie etc.

Zelf tot nu toe nog geen boetes gehad *D

Het was een Rijkswachter op de Brusselse ring...Dus de jongens uit LWD zullen er weinig mee te maken hebben....
 
Moet je bij >30kmh niet voor komen :( en bij >50kmh je rijbewijs inleveren :( :( :( :( :( :( :( ?

Ligt aan je verleden, OvJ kan ook beslissen te \"schikken\" maar ik zou iig bij dit soort boetes geen beroep aantekenen.... Betalen, en blij zijn dat het hiermee af is...

Ik ben op de motor nog nooit geflitst (knock on wood), maar dat zal nog wel komen...
 
Ik wist niet dat ik geklist was en nog minder dat ik gevolgd werd. Ik kwam op de Brusselse ring en omdat het er heel druk was was ik wat trager gaan rijden. Ik had ervoor nog 2 rode lichten gehad ook.
Maar dat heb ik maar niet verteld.
Die flik ging kompleet door de rooie, ik was eigenlijk blij dat ie enkel mijn sleutels weggooide. Als ik in zijn ogen keek doemde er maar 1 gedachte op \"RODNEY KING\"

:j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j Meneer de Agent

ahhh vandaar dat icoon .. LOL .. :)

ik heb zelf alleen nog maar boetes tot 70 gulden gehad.. maar er zit er een aan te komen van 65 km te hard bij wegwerkzaamheden :( ;( ... ik reken op een eurootje of 400 \ '(
 
Maarja, als je ietsje meer dan gemiddeld km. maakt met de auto dan is het risico ook wat hoger... :)

Met de auto pas 3 x 60,- ondanks 350 km per dag die ik met 160 km/h probeer af te leggen of de a12 en a18 :P En een waarschuwing ivm onleesbare kentekenplaat })

En ik heb geen stinger of quintez. :)

Met de motor nog helemaal niets. Alleen van voor geflitst in duitsland *D
 
785 gulden voor 56 te hard op 80 km weg. Tijdens dezelfde staandehouding ook 240 gulden voor ongeoorloofd inhalen.
 
Nog niets op de motor en een half jaar geleden een keer met de auto geflitst omdat ik iets te hard achter een Lotus Elise langs een flitskast reed. Nog niets van gehoord overigens.

Toch niet slecht in 12 jaar? Ik hou me \'redelijk\' aan de snelheid, maar wil best weleens flink gas geven....
 
In Nederland:
fl 840,00 + 1 week rijbewijs kwijt voor 171 op een 80km weg. Was onopvallende Subaru Impreza, die een gemiddelde tijd had geklokt van 142 km/u

In Belgie:
fl 1900,00 ->
fl 1100,00 voor snelheid (200+ op snelweg antwerpen-eindhoven)
fl 800,00 voor tripleren (met diezelfde snelheid, het rechts inhalen zagen ze door de vingers)

In Duitsland:
DM 60,00 voor snelheid, 161 i.p.v. 100 km/u Omdat we verder wel verantwoord hadden gereden kwamen wer er dus met een \"verwarnung\" vanaf.

In Frankrijk:
Duim omhoog van de politie toen we met ca.200 km/u op een rotonde kwamen aanremmen met z\'n 5-en

In Italie:
nix

In Zwitserland:
nix

In Spanje
nix
Deze jongen gaat dus alleen nog maar in Duitsland :} , Frankrijk :} of Italie :} rijden
 
Mijn hoogste tot nu toe is 515 piek :(
Ik reed 93 waar je 50 mocht.
Tot nu toe iets meer dan 1000 piek boetes.
Ik moet zeggen dat ik de laatste maanden geen boetes meer gekregen heb :}
Ben in die tijd wel een paar keer van voren geflitst 8-)
 
Deze jongen gaat dus alleen nog maar in Duitsland :} , Frankrijk :} of Italie :} rijden

Met je motor op de trailer naar Duitsland, vandaar door frankrijk, door de tunnel bij Chamonix (lekker voor je soundje) pizza lunsen in Italië en weer dezelfde weg retour :9~

Mooi zondag ritje ;)

(het moet nog echt kunnen ook, tzal zo\'n 3000 km zijn... 15 uur met een gemiddelde van 200... pizza dus onderweg op eten *D )
 
Ik wist niet dat ik geklist was en nog minder dat ik gevolgd werd. Ik kwam op de Brusselse ring en omdat het er heel druk was was ik wat trager gaan rijden. Ik had ervoor nog 2 rode lichten gehad ook.
Maar dat heb ik maar niet verteld.
Die flik ging kompleet door de rooie, ik was eigenlijk blij dat ie enkel mijn sleutels weggooide. Als ik in zijn ogen keek doemde er maar 1 gedachte op \"RODNEY KING\"

:j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j Meneer de Agent

Volgens mij wordt ik toch echt wel pissig als een agent mij sleutels er zelf uitpakt en in de berm gooit... :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan