De hoogste boete die je met de motor hebt gehad?

Op de wegen richting de Nurburgring staan van die mooie bordjes: \"racen ist out\" ik weet niet hoeveel mensen zich daaraan houden })
 
bekeuring op weg naar de motorbeurs vorig jaar:
105km waar je 50 mag (ondanks dat het 4baans is)
was 365 euro
Ook leuk - vorig jaar op weg naar jan en bertha
(assen) klein stukje op achterwiel - 400 gulden! :j
 
Op de wegen richting de Nurburgring staan van die mooie bordjes: \"racen ist out\" ik weet niet hoeveel mensen zich daaraan houden })

O die borden. Is out is toch Duits voor: Gááán!
Doen we dus ook hè.

[on-topic] 2 boetes tot nog toe met de motor voor snelheid, 1 keer 144km/h waar 120 mocht= fl 150,-
op weg naar Assen (Ducatieweekend)!
1 keer 93 waar je 70 mag, hadden in Weert net hun nieuwe speeltje gekregen (lasergun!) en waren met z\'n 9nen aan het oefenen :(
 
Als je alles hier bijeen rekent kom ik uit op het feit dat men van de boetes van de leden van M-F alleen ergens in Nederland een nieuw politiebureau heeft gebouwd

})
 
Als je alles hier bijeen rekent kom ik uit op het feit dat men van de boetes van de leden van M-F alleen ergens in Nederland een nieuw politiebureau heeft gebouwd

})

Nee, daar heeft netelenbos haar badkamer mee kunnen verbouwen. Ze is nu aan het sparen voor een nieuwe keuken :P
 
euhm... telkens van die \"minder dan 10 km/u boetes\" met de motor... (puur geluk)

Maar er komt nu een hoge aan voor de auto.
(KM teller is stuk maar gaspedaal doet het prima)
 
Nee, daar heeft netelenbos haar badkamer mee kunnen verbouwen. Ze is nu aan het sparen voor een nieuwe keuken :P

Nou dat moet dan wel een verdomt grote keuken zijn. Per dag worden er zo\'n 24.000 mensen geflitst. Nou neem minimaal 60 piek en je komt zo aan een zeer leuk bedrag. Al zou je per flits een gulden aan de overtreder berekenen, dan heb je ELKE dag nog een hele leuke keuken !
 
Op de wegen richting de Nurburgring staan van die mooie bordjes: \"racen ist out\" ik weet niet hoeveel mensen zich daaraan houden })
En als het volgend jaar weer in is, zetten ze dat dan ook neer :? Misschien zijn motor-rijders niet zo trendgevoelig.....
 
mijn eerste boete was er gelijk een van fl. 400,- ik reed 114 (na meetcorrectie) op een 80km weg.

Nog 1 van 110 en 1 van 90 van dezelfde dag. A12, flitskast en auto. Vond ik nogal meevallen. Ja, klote natuurlijk dat het er 2 van 1 dag zijn, maar meestal rijd ik er iets harder.
 
€ 0,00 met de motor in 2 jaar
maar met m\'n eerste(en laatste)auto d-kadett 3x in één jaar tijd allemaal voor tehard rijden +20km/h te snel.
dus niet zo slecht al zeg ik het zelf.
 
Ben ik weer blij dak niet in Nederland woon...je hebt hier bijna geen flitspalen of snelheidscontroles :9
In Nederland tig keer geflitst met m\'n spaanse kentekens en niet aangehouden, dus
flipa.gif
voor Leeuwarden.
Hier in Baskenland wordt door de baskische politie
trouwens een marge van 20 km/u aangehouden bij mobiele snelheidscontroles; geen lullige bekeuringen voor + 6 km/u |( dus.
 
Mijn hoogste boete is 800,- zonder dat ik hoefde voor te komen. UIteindelijk heb ik het een jaar kunnen rekken (ik wilde in termijnen betalen en dat kon niet volgens het CJIB dan maar de boel oprekken.
Met mijn VF 500 ga ik bij een flitspaal acherop zitten dan kan ik precies mijn voet voor het nummerbord houden.
ik denk dat ze op deze manier al zo\'n 10 ansichkaarten van me hebben
 
Aangenaam,kwam laadzd bonnetje binnen van Fl 489-,
87 waar je 50 mogt ,daaag achterbandje
gewoon netjes :( betaald natuurlijk worrienie wijzer van


tip-rij impressies op motormaniacs.nl

 
Laatst bewerkt:
Hoezo bezwaar?? Ik denk zo:de lul is gewoon de lul en je moet zo nu en dan wel wat doneren he?

voor het vaderland :j
maja degene met een sportieve rijstijl en een nog sportievere motor zijn allemaal wel eens de lul denk ik ;(
 
Hoezo bezwaar?? Ik denk zo:de lul is gewoon de lul en je moet zo nu en dan wel wat doneren he?

voor het vaderland :j
maja degene met een sportieve rijstijl en een nog sportievere motor zijn allemaal wel eens de lul denk ik ;(

Weet waar je aan begint.. Ik ben hier (toen ik ook net kwam kijken) een keer een discussie over begonnen... Ik heb het geweten ;)
En... er zijn zelfs nog mensen met trauma\'s })

Maar och.. het hoort bij de contributie
 
Weet waar je aan begint.. Ik ben hier (toen ik ook net kwam kijken) een keer een discussie over begonnen... Ik heb het geweten ;)
En... er zijn zelfs nog mensen met trauma\'s })

Maar och.. het hoort bij de contributie
Sorry bzn ;( , ik zal er niet over doorgaan.......

[moppermodus]grrrr, meteen betalen, tjongejonge, opblazen die handel in Leeuwarden[/moppermodus]
 
450 gld.......1984.....lang geleden dus......190km over de brienenoordbrug....moest uiteraard voorkomen.....was toen veel geld......die teringlijers pakten mij doordat ik mijn snelheid moest dimmen ...ik naderde een file....rustig rijdend door de file......huuuuuuuhhhh een zwaaiende man in een blauwe bmw die wat van mij wilt....rijdend over de vluchtstrook.....ben maar aan de kant gaan staan.....duurde bijna 1 jaar vordat ik voor moest komen....was het eigenlijk al een beetje vergeten.....zij dus niet :(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan