De hoogste boete die je met de motor hebt gehad?

pas eentje met de motor, in bels.
moet nog behandelt worden.
maar als ik zo lees gaat er hier op het forum flink wat geld om :)

een paar met de auto
een mooie, 180 waar ik 50 mocht
ze probeerde me bij te houden maar konden me niet bij houden. :)
ik kwam weg met een uitbrander })
en ik dacht dat ik alles kwijt was .
 
1 x 90 piek voor 1 kw op de rollenbank

1 x 190 euro (te betalen binnen een maand) Brommer in beslag genomen, boete voor iemand anders laten rondrijden op een opgevoerde, dus onverzekerde, brommer en overschrijden van het maximaal toegestane aantal kw. Ik haalde de 5 kw op de bank.

1tje moet ik nog op wachten. Alweer met de brommer, brommer in beslag genomen (MBX uit Duitsland) 2,5 kw op de bank. 22 augustus moet ik voorkomen. Ik kan rekenen op 10 uur buro Halt.
 
0 euro, 0 guldens. Nog nooit een boete gehad voor zowel schakelbrommers, motoren en auto's...
ff afkloppen :) *KLOP* *KLOP*

Dat wil overigens niet zeggen dat ik braaf rijd hoor ;) Gewoon verdomd goed kijken of mazzel hebben en waar ik ga en sta heb je niet zoveel controles. :)
 
vorige week een acceptgiro binnen voor teSNEL rijden 99km/h(na correctie)ipv 80km/h = € 63,=

en ja hoor afgelopen vrijdag stonden ze weer aan beide zijde teflitsen. maar ik(en anderen) zag(-en) het ruim van tevoren, dus netjes 80!!
 
maar ik(en anderen) zag(-en) het ruim van tevoren, dus netjes 80!!
Kan jij al die fucking irritante landgenoten van je trouwens eens wijsmaken dat als ze in België rijden dat ze NIET 80km/uur moeten gaan doen maar gvd de toegestande 90km/uur MINSTENS moeten benutten?! :(
Irritante eikels altijd gvd! :(
 
€ 40 is mijn maximale boete met de motor.

ƒ 60 is mijn maximale boete met de auto. Even afkloppen: in het eurotijdperk nog geen boetes met de auto gehad.
 
Kan jij al die fucking irritante landgenoten van je trouwens eens wijsmaken dat als ze in België rijden dat ze NIET 80km/uur moeten gaan doen maar gvd de toegestande 90km/uur MINSTENS moeten benutten?! :(
Irritante eikels altijd gvd! :(
dus als mijn fucking irritante landgenoten hun theorie(NL) goed hebben geleerd: Aanpassen aan het overige verkeer.
NL-ers hebben nogal de gedachte dat wat er in NL normaal/goed is ook in andere landen van toepassing is. het omgereekde hiervan zie je ook steeds meer in NL
 
Was laatst weg met een paar Engelsen, Noren en Zweden, bij een beetje snelheidsovertreding ga je daar gewoon met gemak de bak in voor een jaar.

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
 
vorig jaar in de zomer, dagje rondje ijsselmeer getourt, krijg ik een paar weken later in totaal 6 bekeuringen van fl 60,- thuis allemaal op die datum, dus duur tochtje ijsselmeer. ;(
 
Hoogste boete op de motor was 450 gulden voor 39 km te hard :( Ik was aan het optrekken :+ en reed op dat moment dus bijna 90. Ik ben geflitst door een mobiele controle-unit...
 
vorig jaar in de zomer, dagje rondje ijsselmeer getourt, krijg ik een paar weken later in totaal 6 bekeuringen van fl 60,- thuis allemaal op die datum, dus duur tochtje ijsselmeer. ;(

Auw, da's echt pech hebben... hadden ze die dag een stiptheidsactie of zo? :(
 
1 x 90 piek voor 1 kw op de rollenbank

1 x 190 euro (te betalen binnen een maand) Brommer in beslag genomen, boete voor iemand anders laten rondrijden op een opgevoerde, dus onverzekerde, brommer en overschrijden van het maximaal toegestane aantal kw. Ik haalde de 5 kw op de bank.

1tje moet ik nog op wachten. Alweer met de brommer, brommer in beslag genomen (MBX uit Duitsland) 2,5 kw op de bank. 22 augustus moet ik voorkomen. Ik kan rekenen op 10 uur buro Halt.

Als we de brommertijd gaan meetellen kan ik ook meedoen ja. Met de motor nog niks!!!

(of ik dit nog lang volhoud is de vraag....)
 
Als we de brommertijd gaan meetellen kan ik ook meedoen ja. Met de motor nog niks!!!

(of ik dit nog lang volhoud is de vraag....)

Tsja ik had het liever ook anders gezien, maar ik heb mijn motorrijbewijs nog niet. Dus dan zet ik mijn brommertijdperk maar ff neer.
 
Onderweg naar Scheveningen op de Utrechtse baan op de linker baan een rood kruis boven de baan. Maar op de linker baan stond een file. Ik met een aantal anderen op de kruis baan maar wel langs de file. Dit ging dus echt STAPVOETS!

Aan het einde werden wij met ongeveer 50 andere rijders aan gehouden en kregen wij een boete van FL 180,-.

:(

Jammer, stelletje mietjes. De dienstdoender had inmiddels al 3 A4 tjes vol met kentekens.
 
Onderweg naar Scheveningen op de Utrechtse baan op de linker baan een rood kruis boven de baan. Maar op de linker baan stond een file. Ik met een aantal anderen op de kruis baan maar wel langs de file. Dit ging dus echt STAPVOETS!

Aan het einde werden wij met ongeveer 50 andere rijders aan gehouden en kregen wij een boete van FL 180,-.

:(

Jammer, stelletje mietjes. De dienstdoender had inmiddels al 3 A4 tjes vol met kentekens.

Was het kruis wel terecht dan? Ik krijg soms het gevoel dat die dingen alleen als collectebus fungeren :(
 
kreeg vrijdag een bon voor 125 km/uur op de snelweg... pfff ze hadden me een beloning moeten geven wegens voorbeeldig gedrag. Ik zat zeker achter een koekblik die links bleef plakken.

Verder 1x 160 op de snelweg: fl 280,-
1x 80 binnen bebouwde kom fl 240,- (of waren de prijzen omgedraaid?) en nog twee onbenullige snelheidsovertredingen.

Ik snap zowiezo niet waar dat op slaat, 120 op de snelweg. Duitsland moet het voorbeeld geven voor de europese regelgeving: ADVIESsnelheid 130 :} .
 
Was het kruis wel terecht dan? Ik krijg soms het gevoel dat die dingen alleen als collectebus fungeren :(

Er stond een auto stil aan het einde van de weg, dus sja.. het was terecht. Maar er werdt erg rustig gereden door de motorfietsen.

Gewoon pesten dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan