De hoogste boete die je met de motor hebt gehad?

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Wa\'s de hoogste boete die je ooit met de motor (zal uiteraard wel voor te hoge snelheid zijn) hebt gekregen?

Ik ben (nog) boetevrij met de motor *D (al hadden JoKing en ik 2 weken geleden veel mazzel toen we van voren werden geflitst, als het van achter was geweest had dat 273 euro gekost. |( )

Biecht op!
 
330 gulden. Nog niet betaald trouwens. 5 maanden geleden. We wachten rustig af :]

[edit]40 kilometer te hard. Niet staande gehouden. Ik vraag me af of ik geflitst ben, want er staat geen fotorol nummer op de beschikking. Op de plek waar het gebeurde staat ook geen vaste flitser, dus ik denk vanuit een auto.[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Vertel er ook ff bij wat voor overtreding het was, hoeveel te hard enzo, staande gehouden of geflitst... etc.
 
Hier F 60,- (dus 60 gulden). Dit was een flits bij Vianen van de tweede paal (staan er drie). Mijn kilometerteller deed het niet, en ik heb verkeerd gegokt. Ik dacht 78 kilometer in plaats van 70. Dan komt er nog correctie. Dus bleef een beetje over.

Ergens anders CHF 200,- (Zwiterse frank) :( . Staande gehouden door een motoragent. Was op een pas. Die auto\'s gingen niet snel genoeg. En ik kon makkelijk inhalen. En dat heb ik gedaan ondanks de dubbele doorgetrokken witte strepen (de hele pas, zonde...). En dit werd gezien... Pech gehad. Heb nog geprobeerd dat ik hem niet begreep, maar dat zat er niet in.
 
Laatst bewerkt:
Op de boschdijk in Eindhoven. Een 2-baans hoofdweg waar je 50 mag. Na correctie bleef er 54km/h over. 60 pieken dus. (27.23 Euro)
 
Kan het me nog heel goed voor de geest halen....
Pas 27 jaar geleden, koste me toen een vracht geld voor iets te hard gereden met de Suziki T350 in Losser....
50Hfl toen........
 
80 km weg, 5 km te hard, (net als vele anderen in de rij waarin ik reed :? ) dus FL 60,- dokken. Ik hoop dat het daarbij blijft, reed afgelopen weekend beeeetje te rap :}
 
Laatst bewerkt:
Wow shit, da\'s lekker klote. :(

Hoeveel te hard?

195km/h waar 100 was toegestaan en één keer 95km/h waar 50km/h was toegestaan. En die laatste heeft een verhaal; Je rijdt op een 2-baans weg waar je 80km/h mag de rijstrook wordt geblokkeerd door een stilstaande vrachtwagen je kijkt er langs en denkt dat kan wel ff snel d\'r voorbij. Eenmaal er voorbij begon net het 50km/h gebied en daar stond een aanhangwagentje in de berm met een camera erin. Snappie? 1 jaar later kreeg ik pas een uitnodiging om voor het hekkie te komen staan. au ome Dirk en kon weer naar huis
 
Tsja.. slechts 1x Fl. 60,- (3 januari 2001, reed 89 waar 80 was toegestaan)
Ik heb niet gezien dat ik werd geflitst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
OP de B-258 in Duitsland. Dit is een hele mooie bochtenrijke route, waar je flink door kunt scheuren. In de weekeinden heel veel bereden door motorrijders, en dat geeft tevens het voordeel dat je voor eventuele snelheidscontroles tijdig wordt gewaarschuwd.
Op de B-258 mag je tussen de 70 en de 100 km/h rijden, maar heel veel motoren rijden hier veel harder. Sommigen rijden hier tot 230 km/h. Zelf rij ik hier ook al jaren te hard, maar ik ben nog nooit gepakt. Tot in 1999, toen ging het dus fout. Met 132 door de snelheidscontrole waar slechts 70 toegestaan was. Tevens een inhaalverbod genegeerd. Enkele honderden meters verder stond de polizei mij op te wachten. :j DM 350 boete (meteen afrekenen) en enkele maanden later kreeg in nog een rijverbod van een maand opgelegd. :j Het rijverbod telt echter alleen voor Duitsland, dus daar zitten wij niet zo mee. :] Tevens was het mogelijk het rijverbod maximaal 6 maanden uit te stellen. Dus het rijverbod doorgeschoven naar november. :P
 
OP de B-258 in Duitsland. Dit is een hele mooie bochtenrijke route, waar je flink door kunt scheuren. In de weekeinden heel veel bereden door motorrijders, en dat geeft tevens het voordeel dat je voor eventuele snelheidscontroles tijdig wordt gewaarschuwd.
Op de B-258 mag je tussen de 70 en de 100 km/h rijden, maar heel veel motoren rijden hier veel harder. Sommigen rijden hier tot 230 km/h. Zelf rij ik hier ook al jaren te hard, maar ik ben nog nooit gepakt. Tot in 1999, toen ging het dus fout. Met 132 door de snelheidscontrole waar slechts 70 toegestaan was. Tevens een inhaalverbod genegeerd. Enkele honderden meters verder stond de polizei mij op te wachten. :j DM 350 boete (meteen afrekenen) en enkele maanden later kreeg in nog een rijverbod van een maand opgelegd. :j Het rijverbod telt echter alleen voor Duitsland, dus daar zitten wij niet zo mee. :] Tevens was het mogelijk het rijverbod maximaal 6 maanden uit te stellen. Dus het rijverbod doorgeschoven naar november. :P


O ja, ik had op dat moment het geluk van de wereld, omdat er toevallig een paar auto\'s voor mij reden. Want normaal reed ik op dit stuk geen 130, maar......... En dan was ik dus echt nat geweest. |(
 
OP de B-258 in Duitsland. Dit is een hele mooie bochtenrijke route, waar je flink door kunt scheuren. In de weekeinden heel veel bereden door motorrijders, en dat geeft tevens het voordeel dat je voor eventuele snelheidscontroles tijdig wordt gewaarschuwd.
Op de B-258 mag je tussen de 70 en de 100 km/h rijden, maar heel veel motoren rijden hier veel harder. Sommigen rijden hier tot 230 km/h. Zelf rij ik hier ook al jaren te hard, maar ik ben nog nooit gepakt. Tot in 1999, toen ging het dus fout. Met 132 door de snelheidscontrole waar slechts 70 toegestaan was. Tevens een inhaalverbod genegeerd. Enkele honderden meters verder stond de polizei mij op te wachten. :j DM 350 boete (meteen afrekenen) en enkele maanden later kreeg in nog een rijverbod van een maand opgelegd. :j Het rijverbod telt echter alleen voor Duitsland, dus daar zitten wij niet zo mee. :] Tevens was het mogelijk het rijverbod maximaal 6 maanden uit te stellen. Dus het rijverbod doorgeschoven naar november. :P

Pas op er zijn ook stukken waar je niet harder mag dan 50km/h. Dat moet je weten Paul?
 
Nog boetevrij gelukkig :} :} . Heb ook pas 3mnd. rijbewijs. Auto is heel ander verhaal, maar daar zal ik jullie niet mee vermoeien
 
eehhmmm...omdat ik nie op tijd was met betalen vond de eikels in leeuwarden het nodig iemand langs huis te sturen, en aangezien die mensen er DUUR zijn.....of ik ff Fl. 943 wou aftikken....vieze kutten, nouja, das mijn hoogste boete.
Maar tot enkele maanden geleden had ik een abo bij die jongens, het werd zelfs zo erg dat ik standaard elke maand rekening hield met 4 tot 6 meier bete elke maand. Dan is er toch iets mis dacht ik, ben dus maar ietsje netter gaan rijden in de auto. Maarja, als je ietsje meer dan gemiddeld km. maakt met de auto dan is het risico ook wat hoger... :)
 
146 km/u waar ik 120 mocht...
fl 220,- maar bezwaar aangetekend en wacht nog steeds op antwoord..... *D

...
Ik ben (nog) boetevrij met de motor *D (al hadden JoKing en ik 2 weken geleden veel mazzel toen we van voren werden geflitst, als het van achter was geweest had dat 273 euro gekost. |( )

En even verder op stond een Golf die we gelukkig in de gaten hadden... :+
 
Laatst bewerkt:
Staat jouw motor in de vitrinekast of zo???? :? :? :? :? :? :? :? :?

Nee, ik zelf ook niet, als je dat bedoeld....LOL
Ik heb een bloodhekel aan boetes en vandaar dat ik me heel netjes gedraag met mijn huidige motor.
Als ik het gas erop wil zetten dan ga even over de grens de A31 op, daar kun je je helemaal uitleven. Trouwens, tot de volgende afslag hou ik het vol maar daarna is het ruk meer aan om zo hard te rijden op de autobahn, maar ja, je wilt af en toe de ding \"schoon\" branden.
Nee, geef mij maar de wegen achteraf om met de duc mooie bochten te nemen, met in je achter hoofd \"Twist of the Wrist\" van Kieth Code voor de kenners...
 
Terug
Bovenaan Onderaan