De hoogste kilometerstand

Kilometerstand van je motor (de hoogste)?

  • < 10.000

    Stemmen: 116 5,2%
  • 10.001-20.000

    Stemmen: 159 7,2%
  • 20.000-40.000

    Stemmen: 453 20,4%
  • 40.000-60.000

    Stemmen: 515 23,2%
  • 60.000-80.000

    Stemmen: 333 15,0%
  • 80.000-100.000

    Stemmen: 260 11,7%
  • 100.000-150.000

    Stemmen: 252 11,4%
  • >150.000

    Stemmen: 132 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    2.220
Zo, vandaag thuisgekomen met 140.000km
20220511_125553.jpg
 
Vanmorgen de 100k aangetikt. Maar veel meer gaat het niet worden, want vrijdag hoorde ik dan ze na de inruil als onderdelendonor verder gaat.
Best wel zielig eigenlijk.
honderduizendeneenbeetje.jpg
 
Nou zeg: ik vind 100kkm toch wel erg vroeg voor een motor om met definitief pensioen te gaan.
Vind ik eerlijk gezegd ook wel. Maar ik ben de vierde eigenaar, en het onderhoud door de vorigen was sub-optimaal zullen we maar zeggen.

Motorisch is ie inmiddels weer helemaal prima, en rijden doet ie ook heerlijk. Maar het ziet er niet echt uit, helft van het kuipwerk zat er als bouwpakket bij en inmiddels begint de rest er ook af te vallen. En ja, dan vangt dat blok ook ineens meer pekel. etc. etc.
 
Vind ik eerlijk gezegd ook wel. Maar ik ben de vierde eigenaar, en het onderhoud door de vorigen was sub-optimaal zullen we maar zeggen.

Motorisch is ie inmiddels weer helemaal prima, en rijden doet ie ook heerlijk. Maar het ziet er niet echt uit, helft van het kuipwerk zat er als bouwpakket bij en inmiddels begint de rest er ook af te vallen. En ja, dan vangt dat blok ook ineens meer pekel. etc. etc.
Dat klinkt heftig.fotootje ervan?
 
Dat klinkt heftig.fotootje ervan?
Nee, dat wil ik de motor niet aan doen. Het is al erg genoeg dat ze straks niet meer mee mag doen, dan ga ik niet ook nog eens erin wrijven dat ze aftakelt door dat vast te leggen en te delen met de hele wereld. Vind ik wat respectloos.
 
Sterker nog: is de (inruil)prijs van jouw Norge zo laag dat opdelen in onderdelen de enige financieel aantrekkelijke optie voor de winkelier is? Wat voor bedrag levert je Norge dan nog op (ik wordt er hebberig van denk ik...... foei toch ex-motorloos! Je hebt toch al genoeg motoren.....?).
 
Sterker nog: is de (inruil)prijs van jouw Norge zo laag dat opdelen in onderdelen de enige financieel aantrekkelijke optie voor de winkelier is? Wat voor bedrag levert je Norge dan nog op (ik wordt er hebberig van denk ik...... foei toch ex-motorloos! Je hebt toch al genoeg motoren.....?).
Als je serieus interesse hebt mag je me wel een pm'etje sturen.
 
Als er nog iemand een motor zoekt voor de 1.200€ challenge ... ik heb er nog eentje op overschot staan.

GSX 750 F 2004, +/- 37.000km.
Is in goede staat, enkel de carburators, er zit al een revisiekit in, maar dienen nog schoongemaakt en gesyncroniseerd te worden.
(Als ik dat laatste zelf moet doen, wordt het een motor voor de 1.600€ challenge :+ ).

Ze staat mij in de weg ... moet weg ... bieden mag ...
 
Met heel veel plezier en erg weinig kosten,..
Wat ik zei, ik heb ook veel plezier gehad. Maar de kosten: aanschaf 4.000 euro, overige kosten incl. brandstof: 2.703 euro in dus precies een jaar. De achterband is nu trouwens echt op, dus als ik door was gereden op deze motor had die er nog bijgeteld moeten worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan