Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kom daar bij boullion zeker twee keer per jaar langs; helaas met de auto, prachtig op de motor niet-destructief zijn.
Hoe staat het nu met die olielek? Oorzaak al gevonden?Met enige vertraging vandaag de 140.000 gepasseerd. Tot mijn schrik zie ik wel net bij thuiskomst dat er olie lekt. Het eerste mankement in acht jaar, hopelijk valt het mee en kan ik gewoon door naar de twee ton...
Hoe staat het nu met die olielek? Oorzaak al gevonden?
Mijn pa en ik stonden begin dit jaar bij Mamola motoren in Laren. Bij mijn vaders BMW R90S stonden 2 mannen te kijken. "Er staat 31.000 km op de teller zei 1 van de mannen, waarop de ander zei: dat zal wel 131.000 moeten zijn. Of 231.000 zei de ander weer lachend. Ik zei: nee, dat is 331.000 km. Wat goed onderhoud al niet voor een motor kan doen......
Die stand bereikte ik dus op de snelweg. Maar de teller staat nu op 96.050 miles, dus meer dan 156.000 km.Ik weet niet of dat ik op een veilige manier kan stoppen om een foto te maken, maar heel binnenkort komt op de teller te staan: 95959, en dat zijn wel mijlen, dus ongeveer 154.400 km.
Maar de uitlaatcollector is er niet goed aan toe
Hopelijk houdt die het nog uit tot de 100 ton ...
Hopelijk houdt die het nog uit tot de 100 ton ...
1 ton = 1.000100 ton? Das best veel. Best heel veel. Best heel erg veel.
Bedoel je dan, de collector aan de eindbuis laten lassen? Dus dat het alles 1 geheel wordt?Typisch Suzuki-kwaaltje. Ik heb mijn uitlaat laten lassen. Was niet goedkoop, maar wel blij dat het gebeurd is. Ik was overigens bij ca. 70k al aan de beurt. Mijn motor staat nu op 80k. Hoort al bijna thuis in dit topic.
Dat is alleen bij gewicht, toch?1 ton = 1.000
100 ton = 100.000
1 ton = 1.000
100 ton = 100.000
Nooit begrepen dat 100.000km als een "ton" bestempeld wordt.
Ja inderdaad, connectiestuk tussen linkpijp en collector. Die was bij mijn B12 doorgerot. Probleem bij mij was dat de uitlaatbouten niet goed los gingen en er het e.e.a. hersteld moest worden. Daardoor werd het een dure operatie. Als die bouten goed loskomen, is het een stuk goedkoper.Bedoel je dan, de collector aan de eindbuis laten lassen? Dus dat het alles 1 geheel wordt?
Het is namelijk daar waar beide aan elkaar gekoppeld zijn dat het nu kapot gaat. Hadden al mijn GSX F'en idd last van.
Ook al aan zitten denken om na te vragen of iemand dat zou kunnen doen, maar dan zou het moeten kunnen terwijl alles nog op de motor staat, en mag niet te veel kosten. Anders liever een after market inox collector aan 229€.